Keresés

Részletes keresés

Ka Pál Creative Commons License 2024.02.01 0 0 13735

Egyrészt költői volt a kérdés, másrészt nem lehet megúszni a depozitot, csak a mértékét lehet jobbára csökkenteni. Nem csak a gpk-ban lehet kár, hanem szokás visszafogni egy jól látható összeget az esetlegesen ki nem fizetett útdíjakra, parkolási díjakra, bírságokra, üzemanyagra és egyéb a biztosítás által nem fedezett költségekre (pl. ha letérsz az aszfaltozott útról és ott éri kár a kocsit, azt a biztosító nem téríti). Tehát jobbára számomra teljesen elfogadható indokból kell biztosíték a bérbeadónak, ami szerintem teljesen normális elvárás egy 5+x MFt-os vagyontárgy kölcsönbe adásakor még akkor is, ha önrész nélküli biztosítás van a gépen (és ennek viszonylatában szerintem elfogadható egy 3-500 EFt-os letét, még ha ez egyébként tényleg nagy összegnek is tűnik).

Előzmény: forceberg_avs (13734)
forceberg_avs Creative Commons License 2024.02.01 0 0 13734

Olyan helyeken lehet tömegek nélkül lenni, amikhez mondjuk 2km-en belül nincs parkoló.

Gran Canarián ezért lett utólag a kedvenc túrám az Altavista, mert senkivel nem találkoztunk. :D

De Fuertén is ajánlom a Pico de la Zarzát.

Ka Pál: Ha jól tudom, az önrészt fogják a kártyán, vannak, akik inkább fizetnek pár 10€-val többet, hogy kártya és önrészmentes legyen a biztosítás.

Előzmény: Flower2000 (13730)
rebecha Creative Commons License 2024.02.01 0 0 13733

Erre az időpontra seat ibiza aut. Váltó 169 eur minél előbb foglalj mert hetente megy fel az ár. Ingyen módosítható és lemondható.

Előzmény: vuz (13727)
Ka Pál Creative Commons License 2024.02.01 0 0 13732

Mindig hitetlenkedve olvasom ezeket a depozit "problémákat". Miért zavar az valakit, ha credit kártyán bármekkora összeget is befoglal a kölcsönző? Debitnél még kissé érteném, de hitelkártyánál... Nem a te pénzed, a banké. Ha baj van úgy is fizetned kell, ha nincs baj, nincs jelentősége. Ha jogtalan, charge back, de semmiképp nem a te pénzed lóg a levegőben.

rebecha Creative Commons License 2024.02.01 0 0 13731

Mi négyszer szálltunk meg és mindig Puerto de Santiagoban.Ez los gigantesnél van. Az El Marques Palace-ben  3-szor.ma már kicsit  drága,de csodás hely fűtött medencével.

Előzmény: vuz (13727)
Flower2000 Creative Commons License 2024.02.01 0 0 13730

A kis szigetek szépek, csak Tenerife és Gran Canaria volt legalkalmasabb a tömegturizmus kialakitására és ezt csinálták. A kis szigeteken a vulkanikus tevékenység, éghajlat, vízhiány stb akadályozta a nagy mértékű turizmust, ezért maradtak szépek.

Előzmény: Léna007 (13729)
Léna007 Creative Commons License 2024.02.01 0 0 13729

:-) de jó, hogy emlékszel rám. Mi kivégeztük Tenerifét, mikor elkezdtünka kicsikre (El Hierro, La Palma és La Gomera) utazni, akkor jöttünk rá, hogy ezek mennyire egyediek, autentikusak, nem turistásak és az agyon urbanizálódott Teneriféhez képest és egyre jobban elment a kedvünk Tenerifétől. Ott az utóbbi években már csak átszállni voltunk. Előtte 10 éven át hatalmas nagy szerelem volt, de mostanra odaveszett a vonzóereje számunkra. A többi szigeten is túráztunk, de már nem olyan sokat, öregszünk, itt fáj, ott fáj, nem bírjuk már a strapát. :-) A blogírást is már két éve befejeztem, az azóta történt utazásokat már nem lehet követni. Tavaly spontán (egy héttel előtte foglaltunk) voltunk Lanzarotén és ahol kedvünk tartotta, ott szálltunkki az autóból és egyszerúen csak kedvünkre beletúráztunk a vulkáni tájba, hihetetlen szép volt és nagyon nagy szabadságérzetet adott. Bármiben, amiben még tudok segíteni bárkinek infóval, szívesen, bár 2017 volt az utolsó Tenerife, így infóim nem olyan frisek már. De bármire rá tudok kéredezni ott élő barátainktól.

Előzmény: vuz (13728)
vuz Creative Commons License 2024.02.01 0 0 13728

Nagyon szépen köszönöm a megerősítést tőled is Léna007 (flögi)! A Te beszámolóidat mindenképpen el fogom olvasni, még korábbról emlékszem hogy Ti rendszeresen jártatok Tenerifére és jó sokat túráztatok, hát mi is ezt tervezzük!

Előzmény: Léna007 (13723)
vuz Creative Commons License 2024.02.01 0 0 13727

Köszönöm szépen! Közben pont mi is erre jutottunk, hogy az automata váltós célszerűbb lenne. Május 13-25 időszakra a cicar-nál mondjuk egy Peugeot 208-as automata váltós 313 EUR lenne, amit Te írsz ár az jóval kedvezőbb, szóval még keresgélek tovább. Közben szállást is vadászok, terv szerint egy lenne délen, délnyugaton (vagy a nyugati oldal közepén), egyet pedig északra tervezek középre.

Előzmény: rebecha (13721)
Léna007 Creative Commons License 2024.02.01 0 0 13726

Az engedélyt anno ezen az oldalon lehetett kérni, manapság nem tudom, nem néztem utána: https://www.reservasparquesnacionales.es/real/ParquesNac/index.aspx

Léna007 Creative Commons License 2024.02.01 0 0 13725

Mi 2010 (vagy 12-ben) másztuk meg a Teidét, van egy internetoldal, ott lehet foglalni az engedélyhez az időpontokat, elég nehéz kisakkozni, mikorra érsz fel és akkor 2 órásak voltak az intervallumok, amira adták. Van egy nagyon részletes le►rásom három részben a mászásról: itt kezdősik

Már nagyon ritkán jövök ebbe a fórumba, mert nincs időm rá, meg Tenerifére már pár éve nem utazunk, nekünk nagyon beépült, nagyon túlzsufolt lett, állni órákat a dél-észak közötti autópályán a dugóban....a blog tartalomjegyzék részében az összes utazásunkról megtaláljátok a részletes leírást.

Előzmény: kirsan (13696)
Léna007 Creative Commons License 2024.02.01 0 0 13724

Gold Cartól viszont mentsen meg a sors mindekit vagy saját maga önmagát!! :-) Egyszer választottuk őket és ránk erőltettek egy biztosítást, ami drágábbvolt, mint az egész autóbérlés. Üres tankkal adták, ha jól emlákszem és telivel kellett visszahozni vagy valami hasonló volt. Nem emlékszem, mert több, mint 10 éve volt, de tudom, nagyon sok gabaly volt és veszekedés a pultnál és nagyon lehúztak. Azóta akárhova uatzunk, nagyban elkerülöm őket.

Léna007 Creative Commons License 2024.02.01 0 0 13723

Autotémában: Autoreisen vagy Cicar, árban ugyanolyan, abszolút unkomplikált mindkettő. 14x voltunk kanárikon, mind a nyolcon voltunk évekig az Autoreisennél béreltünk, de aztán valahoyg áttértünk a Cicarra, egyszerú a regisztrálás, nem kell előre fizetni, visznylag újabb autóik vannak. Visszaadáskor nem néznek szinte semmit, egyszer több benzint tankoltunk bele visszaadáskor, mint kellett és maguktól visszafizettek érte pénzt. Tavaly Lanzarotén kifogytak a kicsi autóból (mi mindig az Opel Cosra ketgóriát szoktuk foglalni) és mint törzsügyfélnek updateltek egy Hiunday SUV-re. Nyugodtan válaszzátok bármelyiket a két cég közül, nincs semmi átverés, mindkettő korrekt és olcsó, tiszta szívből csak ajánlani tudom.

rebecha Creative Commons License 2024.02.01 0 0 13722

Pl. Máj17-31. 14 nap 186 euro. EGY Seat ibiza

Előzmény: vuz (13720)
rebecha Creative Commons License 2024.02.01 0 0 13721

Már 7-szer voltunk a Kanárikon. Mindig az autoreisennél béleltünk .utolsó 2 alkalommal seat ibiza aut.váltósat.hegyi szerpentíneken nagy könnyebbség.nagyon korrekt cég. 2 éve kigyulladt egy piros lámpaa műszerfalon, visszavittük: azonnal adtak egy másik autót és nagyon köszönték,mert szervízelni kellett. 4 éve Lanzarottén egy magasabb kategóriájú citroen cactust adtak ugyanazért az árért.a covid óta sajnos sokkal drágábbak lettek. Sok sikert a keresgéléshez és jó utat.

vuz Creative Commons License 2024.02.01 0 0 13720

Köszi szépen! Hát ez a 25 EUR/nap áron az általad írott autó, akár még az Opel Mokka is, nagyon jó lenne. A legkisebb kategóriásat ilyen domborzati viszonyokhoz nem választanánk, inkább fizetünk picit többet de ne legyen annyi kínlódás. Na körbenézek. Köszönöm szépen még egyszer.

Előzmény: edkedk (13719)
edkedk Creative Commons License 2024.01.31 0 0 13719

Szerintem 20 euró/nap már jó ár.

Az jó ötlet, hogy nem a legkisebb kategóriát nézed. Ismerős bérelt Fiat 500-at, gyengének találta. Én a C3-mal voltam így (mindenhova elment, csak többet kellett visszakapcsolni), de a Seat Ibiza jól ment. Decemberben egy automata Opel Mokkát foglaltam a Cicarnál, plugin hibrid Grandland X-et kaptam 25 euró/napért.

Írni nem kell a cégeknek, a weblapjukon kell foglalni.

Előzmény: vuz (13717)
vuz Creative Commons License 2024.01.31 0 0 13718

Köszönöm szépen a választ. Szuper, akkor írok nekik is meg a Plus Car-nak is.

A repjegy foglalásakor felkínált autóbérlés ajánlatok elsőre nagyon jónak tűntek tegnap, de jobban megnézve pont erre jöttünk rá amit Te is írsz, hogy szép nagy önrész van mögöttük. Teljes biztosítással is amúgy még egész emberi árak jöttek ki, meg is lepődtem (görög szigeteken tapasztaltakhoz tudtam viszonyítani).

vuz Creative Commons License 2024.01.31 0 0 13717

Köszönöm szépen! Kb milyen nagyságrend számít jó árnak? Csak hogy tudjak mihez viszonyítani..

Kategóriában kb nem a legkisebb, hanem eggyel nagyobb kategóriájúra gondoltunk, hogy jobban bírja a hegyeket...

Előzmény: edkedk (13713)
edkedk Creative Commons License 2024.01.31 0 0 13716

Plus Car hátránya, hogy nem a reptéren vannak az autók, hanem meg kell várni, míg odahozzák.

A gyűjtőoldalakon a Gold Car szokott nagyon alacsony árat adni, de attól óvakodni kell a tapasztalatok szerint.

utazó61 Creative Commons License 2024.01.31 0 0 13715

Bocsi, az üzemanyag depozit lehetséges, de én nem emlékszem rá. Az autó leadása mindkét cégnél annyi volt, hogy köszöntem, letettem a kulcsot, bemondtam a parkolóhely számát, aztán Olá.

utazó61 Creative Commons License 2024.01.31 0 0 13714

Szia!

Az előttem ajánlott két céget már kipróbáltam, teljesen korrektek. Tényleg semmi depozit nincs, üzemanyagra sem, annyival kell leadni, amennyivel kaptad.

Idán a Pluscar-ral szemezünk, hasonló a felállás.

Lehet sokkal olcsóbb ajánlatot találni a gyűjtőoldalakon, de ott befigyel egy durva / 1200-2000 Eu! /depozit, zárolva a hitelkártyádon.

Mi július elején megyünk, májusban még olcsóbb is lehet.

Előzmény: vuz (13709)
edkedk Creative Commons License 2024.01.31 0 0 13713

Nyugodtan le is foglalhatod, ha kedvező. Amennyiben később az ár csökkenne, csak törlöd és újrafoglalsz olcsóbban.

Előzmény: vuz (13712)
vuz Creative Commons License 2024.01.31 0 0 13712

Köszönöm szépen a tippeket, tőlük kérek be akkor ajánlatokat.

Előzmény: edkedk (13711)
edkedk Creative Commons License 2024.01.31 0 0 13711

A két legajánlottabb cég a Cicar és az Autoreisen. Teljes biztosítás, nincs letét (csak a tankban lévő üzemanyagra, ami visszajár, ha ugyanannyival viszed vissza).

Jahno Creative Commons License 2024.01.31 0 1 13710

Ajánlottak itt egy csomóan, bár néha nem árt lefelé lapozni 2 oldalt.

Előzmény: Parti szél (13706)
vuz Creative Commons License 2024.01.31 0 0 13709

Kedves utazó61!

Megkérdezhetem hogy melyik autókölcsönző cégtől fogtok bérelni? Nagyon jól hangzik ez a 2 hét 340 EUR-ért ajánlat. Milyen mértékű biztosítás van benne? Májusi utazásra most kezdek el keresgélni ajánlatokat. Köszi szépen!

Előzmény: utazó61 (13705)
edkedk Creative Commons License 2024.01.30 0 0 13708

Los Cristianos kikötőjéből nem fogsz Gran Canariára kompolni, mert oda Santa Cruzból indulnak a járatok.

Előzmény: Parti szél (13706)
utazó61 Creative Commons License 2024.01.29 0 0 13707

Bocsi, de a Pluscar egy konkrét cég Tenerifén!

Parti szél Creative Commons License 2024.01.29 0 0 13706

A robogó választás nem anyagi okok miatt történt, tehát az árakat nem érdemes

hasonlítani az autó kölcsönzéssel. A robogónak egyéb örömei vannak, de ugye ez már

egy másik kérdés.

Sajnálom, hogy senki sem tudott konkrét cégeket említeni, akiknek az árait és

kínálatát össze lehet vetni.

Marad a tömegközlekedés, talán ez is lesz a legjobb, vagy esetleg mégis autó?

Másik kérdésem, hogy Gran Canária szigetére milyen járatokkal lehet könnyedén eljutni és

mit lehet, mit kell tudni a kompokról?

Los Cristianos kikötőből indulnán, ha lehet, valamikor reggel és még aznak este vissza is szeretnénk érkezni.

Köszönet előre is a tanácsokért.

Előzmény: utazó61 (13705)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!