Ha furmányos módon rám szerettél volna utalni, akkor azt tudom erre válaszolni, hogy van, akit olvas az ember, van, akit nem :)
De amúgy a válaszom erre is igen volna, a különbség jórészt inkább ott van talán, hogy a Jos the Fős egy fokkal adekvátabb jelző (hasonlóan a virslihez például), a húgyszörpös szerintem semmilyen értelemben nem passzoltatható egy energiaitalra. Ilyen erővel a HELL és a Bomba is az (előbbi jelen is volt szponzorként talán két évig a Williamsnél).
Szerintem csak azért hibázott többet, mert azzal az autóval többet kellett kockáztatni, mint a sínautós Brawn-nal, mert az volt kb fél évig.
Most vettem végig, hogy nem volt fél évig sínautó... már a harmadik futamon kettős RBR győzelem született. Ez meg itt a török kvali eredménye (ekkor még kavartak a benzinmennyiséggel, szóval egy-két tized variáció benne van, de ezzel együtt is beszédesek a különbségek):
Ez sehol sincs az RBR Imoláig mutatott formájától.
Lehet, hogy Button Webbo mellett le sem hozta volna az évet, ezen is el lehet mélázni egy kicsit.
Minden lehetséges, de mivel Vettel az utolsó futamon fordított Webber ellen, Buttonnak meg 2010-ben az a Hamilton volt a csapattársa, aki a karrierje során 10x jelent meg az utolsó futamon VB esélyesként (abban az évben is, míg Webber csak abban az évben), és így is elvitte a meccset Brazíliáig, én azt legalább ennyire kérdésesnek tartom, hogy Vettel tudott-e volna ennyit Lajossal szemben?
Túltettétek már magatokat Anthony "jósember" Hatmilton 2007-es jóslatán? Szerintem még mindig azt várjátok, de inkább lottózzatok, előbb lesz ötösötök.
Alonsonál nekem kicsit 2009 szag van, én sem látom most benne azt a tüzet - de két hétvégét totál elkúródott, Imolában az a fura kicsúszás vitt mindent magával, most meg a Q1-es beragadás (?), versenytempót csak Imolában lehetett volna értékelni, de hát ott se volt sok esély bármit mutatni. Őt még nem temetem, de az Aston nagyon furcsa, és ez a beszakadás biztos Alonsot is kicsit lehangolta.
A saját szélcsatornájukat nem tudom, meddig kalibrálják még, elvileg most 1 éve adták át, és kb ennyi kell neki - furcsák ezek a kísérletezések, lehet, hogy vmi "greater plan" van a fejükben, de ez inkább reménykedés részemről. valószínűbb, hogy 2023 év elején betaláltak, ahonnan lassan, de biztosan esnek hátra.
Vettel abban az évben egyértelműen gyengébb volt Buttonnál
Szerintem csak azért hibázott többet, mert azzal az autóval többet kellett kockáztatni, mint a sínautós Brawn-nal, mert az volt kb fél évig. El akarod bagatellizálni, hogy mennyire dominált a Brawn. Én úgy emlékszem rá, mint egy baromi nagy fölényben lévő technikára, amivel az öreg Bari is alkotni tudott. Nem sajnálom azt a címet Buttontól, nem erről van szó, de nem mondjuk már, hogy az az autó csak jó volt, mert nem volt az. Kiváló volt!
Végül Button 6-2-re verte Barrichellót, aminél egy csúcs Schumacher, Hamilton, Alonso vagy Verstappen valószínűleg tudott volna jobbat. De Vettel, aki 4-2-re verte Webbert, aligha.
Az a Webbo akkor erősebb volt, mint Barri. A kövi évben végig harcban volt a címért. Lehet, hogy Button Webbo mellett le sem hozta volna az évet, ezen is el lehet mélázni egy kicsit.
Az megvolt hogy Alonso-nak nem volt ideális időmérője finoman mondva, de mostanság sokat segíti Stroll-t, és (talán pont ezért) visszaesett az Aston. Lehet hogy tervezett egyébként, mivel most átmeneti időszakban vannak, és elvileg jövőre kezdődik az ő idejük már az új szélcsatornával és a befejezett költözéssel. De valahogy mintha Alonso harci kedve is elhalványult volna.
Minden mostani szabadedzés, időmérő és verseny időpontjában elindítanak 4-5 kocsit, annyi csak nem tartja fel egymást. Ha mégis, kék zászló, aztán mehet tovább.
Esetleg amolyan raliszerűen be lehetne vezetni hogy Monacóban egyéni indítással időfutamot mennének, így nem kellene feltétlenül előzni a helycseréhez.
egy idő után anakronisztikus lesz az egész sport. talán azt kell megvárni és akkor jöhet vissza a botváltó meg a szervo nélküli kormány, mint a lóverseny. de lehet h akkor már utak se lesznek monacóban, mert nem így fogunk közlekedni...
dehogynem számított, hogy elveszíti az előnyét, ha nem éget el Perez ott 7-8mp-et, akkor Hami is simán jöhet új gumikért, akkor se veszít pályapozíciót, ha Max kint marad.