Nem tom, hogy mennyire ferek bele 1000MB-vel a forumba, de el kell, hogy mondjam, hogy mikor vettem az MB-ket, elotte vivodtam a 110r-en is. Elkezdtem autot keresni, es MB lett elobb, igy MB-nel maradtam, es most mar egyaltalan nem banom, imadom oket. Kov a helyzet, lassan neki allok lakatolgatni az egyiket, de ugy szeretnem csinalni, hogy ahol potolni kell a padlolemezen, mindenkeppen masik auto padlolemez darabja keruljon, es ne csak sima lemez. Namarmost, ugye nyilvanvalo, hogy a s100 skoda nagyreszt megegyezik az 1000MB vel, viszont azt nem tudom, hogy a kasztni aljanak ( padlo, doblemzek, kuszobok) mennyire kompatibilisek az s100 eval, ugyanis ahoz konnyebb olcson cuccokat szerezni.
(nem tom mé, de ha elhangzik, hogy 1000MB mindenki hozzatesz az arakhoz egy 0-at):(
amugy MB-hez erdkele szinte minden ami jo allapotu, ha van..
Ui: amugy meg titeket kozelebbinek erezlek, mint azokat akik 120-asokat tuningolnak..( ez nem jelenti azt, hogy oket nem birom (( a sertodes elkerulese vegett )):)
Sziasztok
Nándi köszönöm szépen, pont ezt kerestem.
A Bata könyvemben a coupé fejezet jár ki és az meglett. Sajnos a mellékletek változatlanul disszidáltak.
Mégegyszer köszönet:86pid
A nickem megfejtése S110L + Favorit135. (az autó most készül, és ha beütne a "400-as" dolog akkor majd jön az okosság; de marad az 1.3as erőforrás!)És ólommentest fog kapni egy kis Metabond benzinadalékkal. Hogy 95 vagy 98 az még alakul...
Az Andrt-bibliánk szerint csak a faros 136os kívánja az ólmot, mert "szürkeöntvény" HF-e van. Az alu HF mind spéci szelepfészekkel készült. A Favorti kezelési leírás szerint mindegy, csak a katalizátorost nem lehet ólommal...
Egyébként a sz.fészek nem kerámia, csak valami fém ötvözet.
Papa hálám örökké üldözni fog, de jobb lenne a gépre, mert színeket próbálnék és spoilereket.Aztán mivel szkennerem nincs így a fénymást csak egyszer tudom kiszinezni:)))
Köszönet:86pid
Most keresek a scannerhez meghajtó progit, amint találok felrakom ide a rajzot. (vagy lefénymásolom-kinagyítom és elküldöm Postán)
Más:
A Haszon magazin szerint ez az egész regisztációs díj egyedül a Magyarországon_először_forgalomba helyezett verdákra érvényes. Tehát egyszer már forgalomba helyezett, de most megváltoztatott kibocsájtású autókra nem. (Hüje magyar szervek, mindenki mást mond:)))
Sziasztok
Időnként felteszem a kérdésemet: valaki nem tudna feltenni 110 R-ről háromnézeti rajzoi?
Van egy a német 110 R lapon, de az nagyon kicsi és elmosódott.
Más: Hát ezt jól bedobtam! Mármint a reg,díjat.
Nem tehetek róla ezt mondta a Közl.Felügy. Igaz utána azt is mondta, hogy vannak egyszerűbb megoldások./átüt,eltűnt.stb./
Köszönetttel:86pid
Én megnéztem a rendeletet.. megalkották a regisztrációs rendeletet, de már módosítanak is rajta, épp folyamatban van .. a jelenlegi szabályozás szerint átalakítás esetén abban az esetben kell fizetni regisztrációs adót, amennyiben változik az adóbesorolás... jelen pillanatban ez úgy néz ki, hogy a coupe és a favorit motor egy kategóriába tartozik, tehát nem kell fizetni... de mint fentebb írtam, pont most dolgozzák át a köbcenti kategóriákat, több részre osztják, (most 5 van) és így valószínüleg akkor már más kategóriában lesz... :(
Attol hogy nem mesz bele ilyen dologba nem vagy fosos,ezt inkabb becsuletesnek hivjak. A motorszamot addig pufoljuk amig nem kiveheto a dolgot, mar jatszottak meg kornyezetembe. Van annak is retorzioja, ha jol emlekszem kap a motor valami uj AF-es motorszamot. Majd utana erdeklodok. De szerintem szandekosan hagynak ilyen kis kapukat, mer ha ilyet akarna kereskedo lopottan tovabb nyomni kevesen akarnak megvenni, hat meg magankezbol. Te meg ugyse akarod tovabb adni mar, bele adod a lelked is.
Én személy szerint teljesen eggyet értek veled , de próbáld ezt megmagyarázni pl. egy bíróságon, hogy nem te hanem az állam lop meg téged./ de szerintem ezzel egy másik topic foglalkozik Off/
Én mondjuk nem kockáztatnám , hogy a rengeteg bele ölt pénzem ellenére , kivonják a gépet a forgalomból, én ilyen fosós vagyok.
"meglopod az államot 400eFt-al" szerintem allam bacsi teszi ezt, ez az uj rendszer megint csak azoknak kedvez akiknek van mit bele apritaniuk. Egyebkent a legegyszerubb addig pufolni a mociszamot kis kalapaccsal amig nem latszik. Aztan arra nem kell kemeny lovet fizetni, csak egy csomo papirmunka, léegfeljebb 10 ora szivatas utan megvan, az meg akarhogy nezem 40.000Hufos oraber.
Kössz a portrét Nézelődő a HPN-077 citrom az enyém
, sőt még a kocsi mellett is le vagyunk fényképezve a feleségemmel. A CRZ-544 kétlámpás 72-es pedig Zsolt barátunké. A mellettem álló zöldett , meg decemberben láttam Bp-en a Tátra utcában most ugrott be hogy ismerős valahonnan.
Kár érte hogy olyankor kinn parkol.
Gyerekek ezt a motor cserét v. számbeütést nem lenne szerencsésebb személyesen megbeszélni.
OFF: Tegnap volt a hiradóban , fickókám azért állt a bíróság ellőtt mert 70db másolt játékprogramot találtak a lakásán , nem kereskedett vele csak az övé volt, kicsit hasonló nem ?
Ha átrakod a motort meglopod az államot 400eFt-al
Még szerencse hogy nekem ilyen problémám nincs a saját motorja van a coupéban és az is marad.
A motorszám témához , rendőr valóban nem nagyon szokta nézegetni , de előfordulhat ; ellenben én már kaptam ki ( igaz életemben 1x ) KPM ellenőrzést , amikor is mindent alaposan megnéztek !
Akkor még mindig jobb egy fokkal az ütött motorszám , persze mint tudjuk , ilyet egyáltalán nem is szabad csinálni :)
Feltettem egy pár , az elmúlt években találkozókon készitett coupé képet , lehet , hogy egy páran felismerik az autójukat :)
>Eladó Skoda 110R coupé , 2 db
Huh hat en lattam ezt a ket gepet. Az egyiknek kicsereltek a padlolemezet(nagyon gazzul nez ki) de az oszlopok alja, a pedalok alatti lemez az alagut lengokar tokok mind hianyos. A masik rongya rohadt, csak mazohistaknak ajanlanam mind a kettot. Nezelodtunk de nem igazan lattam, hogy meglenne minden cucc hozzajuk, sokmindent kene. A motorokat el lehet felejteni, teljesen generalosak, az allas meg tarolas modja miatt tuti. A srac jobban jarna ha keszitene egy leltart es kiarulna ami meg hasznalhato.
Bandura a találkozót összehozhatjuk, ha erre jársz hívj fel és megbeszélhetjük.
A favorit, v. más skoda motort beleraksz a verdába és átütöd a motorszámot, nincs az a rendőr aki megmondja hogy eredeti vagy nem. Mondjuk műszakira ez már nem jó megoldás, de utcára szerintem tökéletes.
Nekem a coupe-ba elöl hátul 120 szélvédő prof. gumi van berakva, csak el kellett vágni belőlle, de pillanat rag. összeragasztottam így frankó lett. Modjuk nállam nem szempont a fém feszítő.
Azért ennyire nem kell alábecsülni a rendőröket! A koda Tuning Fórumba írt régebben egy srác (Tomsabo), neki a 105-ösben Favorit motor volt papírok nélkül és kifogott elég szemét rendőröket, most árulja az alkatrészeket a kocsiból... Én biztos, hogy papírosan fogom belerakni a Favorit motort.
Ha én véletlenül favimotort raknék a coupéban ami még nincs tervben biztos nem papíroznám bele 1 azért mert a rendör nagyon ritkán nézi a motorszámot a müszakira meg bele az eredeti és kész.
2 a rendörök között elégé sok a nem túl okos és ha felnyittatja a motorháztetőt és meglátja, hogy skoda motor van benne nem fog eszébe jutni hogy nem eredeti ráadásul ha még valahogy nehezen olvashatóvá tesszük a motorszámot nem fog neki sikálni.(De az is lehet, hogy elől keresné a motort és ha meglátna hátul egyet azt hinné loptad valahonnan.) De mindenki maga tudja lehet, hogy én sem merném vagy nem lenne pofám, de ha 400.000-ret fizetnék a papírokért nem 50.000fts mocit raknék bele 1.8T Octávia motort meg úgysem engedélyeznének.
Szerencsére nekem a papírokkal már nincs bajom.
Sziasztok
Nézelődő beszéltem már a sráccal, tudni kell, hogy csak az egész motyót egyben adja, és amit kilakatolt az atomokra van szedve, viszont nem csinálta meg a kutyaházakat és az ajtóoszlopokat./ a lakatosok szerint ez a két meleg hely van a coupén/ Persze én könnyen dumálok/le/ :))
Más: FONTOS Beszéltem a Közlekedési Felügyelettel, hogy a 110 R-be más /favi/motort tennék. Elmondták, hogy lehet csak regisztrációs díjat kell fizetni. Még a sima 120-as motor is tipusidegennek számít. A díj mértéke- most kapaszkodj- kb. 400 ezer azaz négyszázezer forint. Na ez az igazi kabaré.
86pid
balu130rs!
Mégiscsak meglett az a kis lemez a tolatólámpa kapcsolójához, úgyhogy amit telefonon beszéltünk, az tárgytalan. Mondjuk ennek ellenére valamikor tavasszal összefuthatnánk, megnéznék egy 130RS-t élőben és nem is vagyunk messze egymástól.
Sziasztok !
Egy hirdetés a márciusi Veteránból , hátha valakit érdekel :
Eladó Skoda 110R coupé , 2 db (1972 , 1974 ) forgalmi engedéllyel . Egyik lakatolás alatt , a másik is felújitásra érett , rengeteg alkatrésszel , együtt 100e forint . Bármilyen , kicsit is értelmes csere érdekel . Tel : 06-20-335-9289 mail : szoke.szabolcs@axelero.hu
Marhára örülök!!! :))) Rég beszéltem vele. Neked milyen géped van S135? Rapid vagy Estelle? A 135-ös ólmozatlannal megy nem? Az is Favorit motor. Akkor kerámia szelepfészkes fene? Asztat olvastam hogy a 135 kerámia fészkes és orrba-szájba mehet bele az ólmozatlan, a 136-osba meg csak úgy hébe-hóba. Háromból kétszer. Igaz ez? Ki tudja a tutit?
Tamásunk nagyon vigyáz arra a Rapidra! Vett egy Fábiát, hogy legyen mit nyúzni, a kék csoda meg pihen a garázsban...
Bár kicsit OFF, de elmondhatnád, hol lehet manapság Tátrát találni. Olyat is szeretnék.
1979 T613 3.5 V8 DOHC (4db szíjhajtású vezérműtengely)léghűtés, elöl-hátul négydugattyús, belső hűtésű(!!!)tárcsafékek, motor a hátsó tengely FELETT!!!