Sziasztok
Balu elszomorodtam.
Nándi megvigasztaltál.
A megoldás az lesz, hogy megnézi az eredetvizsgáló /nem hivatalosan/ és rábólint, hogy fizethetek e vagy sem. Az okmányiroda és a Közl.Felügy. is egybehangzóan azt tanácsolta, hogy csináljam meg az autót és amikor kész akkor dátumozódjék az adásvételi. Ezután eredet vizsga,átírás,múszaki, új rendszám minden mehet.
Felhívtam az ürgét egész megsértődött, hogy meggyanusítom.Ezek szerint/Nándi/ alaptalanul.
Nem buhera az, enyémen is úgy van , én mondjuk azzal kezdtem ,hogy ell vittem eredetiség vizsgálatra mielőtt hozzáfogtam volna , nem tudom nálad ez most hogy lehetséges. Az átírással nekem az volt a bukta , hogy mivel az új rendszerben nem volt forgalomba , a kocsiról nem volt adat , és vizsga nélküli kocsit nem tudtak forgalomba helyezni , és a nevemre írni . De elég rugalmasak voltak az okmányirodán , lepecsételték a szerződésemet , és a eredetiség vizsgálatot , és adtak pár honap haladékot. Mondjuk így egy kicsit roham melló volt , de márciustól szeptember végére elkészült a kocsi úgy hogy lelehetett vizsgáztatni. Ezt nem árt ha tisztázod te is az okmányirodában , nehogy megcsináld a kocsit azt ne adjanak rá rendszámot, főleg úgy emlékszem úgy mondtad 17 éve áll a garázsban tehát ennek sem volt még új rendszáma.
86pid!
Oda van heggesztve egy kis lemezen???
Az enyémben a hűtő terelő lemezbe van beütve közvetlenül. Bár látni kellene attól tartok hogy buhera mondom én látatlanul. De ha a lemezbe ami oda van heggesztve a szám elé és vagy mögé be van ütve egy "af" (autófelügyelet) akkor oké a szám ha nem akkor gáz.
Segítséget szeretnék kérni! Mondjátok meg nekem, hogy a coupé alvázszáma , hogyan helyezkedik el a hűtő házon?
Az enyém egy kis darab kb3x8cm.lemezbe van beütve és oda van kicsit hegesztve.Lehet,hogy ez buhera? Nem szeretném, ha elhoztam az autót és továbbvigye a yard.
Köszönettel veszek minden információt.
86pid
Bocs de nem a coupéval megyek , még kétes az időjárás . Meg egy olyan dupla garázsban van amelyiken csak az eggyik autónak van ajtó és szinte úgy kell bejátszani a kocsit ezért ősszel beteszem felbakolom , tavasszal meg kiveszem . Nyáron a másik garázsomban áll, a Nexiám meg kint parkol.
A CRK tényleg alu hf-es. Nem dezinformálni akarok, csak az érdekel, hogy ki látott szürkét.
Köszönet az OFF-ért! Bár én a beszerzésére gondoltam... Hamar megöregszem! :)
A 130 Rapidban vas hengerfej vót úgy emléxem, az enyimbe (136) meg valami más, éppenséggel akkor lehetett "szürke" is, nem tom.
A T613: évj. 1979, 3.5 V8 léghűtés, DOHC (4db vezérműtengely fogazottszíjjal) a hátsó tengely fölé(!!!) beépítve (KÖZÉPMOTOR EGY NÉGYAJTÓS LIMUZINBAN?!?!?) 168LE/5200 270Nm/3000
0-100 11s, vmax 190km/h. Karburátoros, de később lettek injektorosak is, 200, 220 meg 240 lóerővel, 5-ös váltóval stb. Az autó 4000-es fordulaton a négysebességes váltóval 205km/h-val megyen... (A Fábia Kombim meg 130-cal :))))) Ja és ez utóbbiba hátul még mindig dobfék van, míg az 1979-es Tátrámban ELÖL-HÁTUL NÉGYDUGATTYÚS, BELSŐ HŰTÉSŰ TÁRCSÁK.........................
-1000MB: Ha mind a kettő tetszik nem gondoltál az ötvözésükre? Coupé váz MB kaszni.A cseh lapokon találkozni ilyenekkel tiszta Porsche, persze korhűen megcsinálva fantasztikusan néz ki.
-Értem én Bandura , te nem érted, csak ecseteltem , hogy mennyi hasonlóságot találhatsz közte , és többet nem !!!
Nem a 130-asra gondolok. Bár olyat még én sem láttam; az Andrt könyvben van egy ilyen mondat:
" A másik hengerfejtípus különleges ötvözetű szürkeöntvény. Ezt a Skoda 136 L, 136 GL, Rapid 136 típusokban alkalmazzák." /3.kiadás, 578.oldal/
Remélem valaki jelentezik,hogy látott ilyet...
Nem tom, hogy mennyire ferek bele 1000MB-vel a forumba, de el kell, hogy mondjam, hogy mikor vettem az MB-ket, elotte vivodtam a 110r-en is. Elkezdtem autot keresni, es MB lett elobb, igy MB-nel maradtam, es most mar egyaltalan nem banom, imadom oket. Kov a helyzet, lassan neki allok lakatolgatni az egyiket, de ugy szeretnem csinalni, hogy ahol potolni kell a padlolemezen, mindenkeppen masik auto padlolemez darabja keruljon, es ne csak sima lemez. Namarmost, ugye nyilvanvalo, hogy a s100 skoda nagyreszt megegyezik az 1000MB vel, viszont azt nem tudom, hogy a kasztni aljanak ( padlo, doblemzek, kuszobok) mennyire kompatibilisek az s100 eval, ugyanis ahoz konnyebb olcson cuccokat szerezni.
(nem tom mé, de ha elhangzik, hogy 1000MB mindenki hozzatesz az arakhoz egy 0-at):(
amugy MB-hez erdkele szinte minden ami jo allapotu, ha van..
Ui: amugy meg titeket kozelebbinek erezlek, mint azokat akik 120-asokat tuningolnak..( ez nem jelenti azt, hogy oket nem birom (( a sertodes elkerulese vegett )):)
Sziasztok
Nándi köszönöm szépen, pont ezt kerestem.
A Bata könyvemben a coupé fejezet jár ki és az meglett. Sajnos a mellékletek változatlanul disszidáltak.
Mégegyszer köszönet:86pid
A nickem megfejtése S110L + Favorit135. (az autó most készül, és ha beütne a "400-as" dolog akkor majd jön az okosság; de marad az 1.3as erőforrás!)És ólommentest fog kapni egy kis Metabond benzinadalékkal. Hogy 95 vagy 98 az még alakul...
Az Andrt-bibliánk szerint csak a faros 136os kívánja az ólmot, mert "szürkeöntvény" HF-e van. Az alu HF mind spéci szelepfészekkel készült. A Favorti kezelési leírás szerint mindegy, csak a katalizátorost nem lehet ólommal...
Egyébként a sz.fészek nem kerámia, csak valami fém ötvözet.
Papa hálám örökké üldözni fog, de jobb lenne a gépre, mert színeket próbálnék és spoilereket.Aztán mivel szkennerem nincs így a fénymást csak egyszer tudom kiszinezni:)))
Köszönet:86pid
Most keresek a scannerhez meghajtó progit, amint találok felrakom ide a rajzot. (vagy lefénymásolom-kinagyítom és elküldöm Postán)
Más:
A Haszon magazin szerint ez az egész regisztációs díj egyedül a Magyarországon_először_forgalomba helyezett verdákra érvényes. Tehát egyszer már forgalomba helyezett, de most megváltoztatott kibocsájtású autókra nem. (Hüje magyar szervek, mindenki mást mond:)))
Sziasztok
Időnként felteszem a kérdésemet: valaki nem tudna feltenni 110 R-ről háromnézeti rajzoi?
Van egy a német 110 R lapon, de az nagyon kicsi és elmosódott.
Más: Hát ezt jól bedobtam! Mármint a reg,díjat.
Nem tehetek róla ezt mondta a Közl.Felügy. Igaz utána azt is mondta, hogy vannak egyszerűbb megoldások./átüt,eltűnt.stb./
Köszönetttel:86pid
Én megnéztem a rendeletet.. megalkották a regisztrációs rendeletet, de már módosítanak is rajta, épp folyamatban van .. a jelenlegi szabályozás szerint átalakítás esetén abban az esetben kell fizetni regisztrációs adót, amennyiben változik az adóbesorolás... jelen pillanatban ez úgy néz ki, hogy a coupe és a favorit motor egy kategóriába tartozik, tehát nem kell fizetni... de mint fentebb írtam, pont most dolgozzák át a köbcenti kategóriákat, több részre osztják, (most 5 van) és így valószínüleg akkor már más kategóriában lesz... :(
Attol hogy nem mesz bele ilyen dologba nem vagy fosos,ezt inkabb becsuletesnek hivjak. A motorszamot addig pufoljuk amig nem kiveheto a dolgot, mar jatszottak meg kornyezetembe. Van annak is retorzioja, ha jol emlekszem kap a motor valami uj AF-es motorszamot. Majd utana erdeklodok. De szerintem szandekosan hagynak ilyen kis kapukat, mer ha ilyet akarna kereskedo lopottan tovabb nyomni kevesen akarnak megvenni, hat meg magankezbol. Te meg ugyse akarod tovabb adni mar, bele adod a lelked is.
Én személy szerint teljesen eggyet értek veled , de próbáld ezt megmagyarázni pl. egy bíróságon, hogy nem te hanem az állam lop meg téged./ de szerintem ezzel egy másik topic foglalkozik Off/
Én mondjuk nem kockáztatnám , hogy a rengeteg bele ölt pénzem ellenére , kivonják a gépet a forgalomból, én ilyen fosós vagyok.
"meglopod az államot 400eFt-al" szerintem allam bacsi teszi ezt, ez az uj rendszer megint csak azoknak kedvez akiknek van mit bele apritaniuk. Egyebkent a legegyszerubb addig pufolni a mociszamot kis kalapaccsal amig nem latszik. Aztan arra nem kell kemeny lovet fizetni, csak egy csomo papirmunka, léegfeljebb 10 ora szivatas utan megvan, az meg akarhogy nezem 40.000Hufos oraber.