Olvastam eladó coupéról az Autóexpresszben. 73as, papírok rendben, gondolom műszaki nincs rajta. Az ára kicsit lehúzós, 300eFT. Ha valakit érdekel, lehet hogy érdemes megnézni. A kép alapján úgy nagyjából egyben van. (X ker, Keresztúri út)
86pid: II-es MB-ben is kis lapocskán van a szám, ne aggódj.
laadam: a pilisi úti boltot meghatároznád precízebben? Nekem is T gumi kéne - nem nagyon csak már folyamatban van a festés. :)
Egyébként mi az, hogy bontóban van még S100?! Alig találok...
Nándi rgeben valahova írtál valamit, hogy milyen nehezen lehet a coupé 1 torkú karborátorát beállítani. De az enyémen 2 torkú van azt hittem rárakták a 120-as karbit és pá de olvastam a Bata könyvben, hogy a coupén kétorkú volt úgyhogy megnyugodtam. Biztos évjárattól függ a régebbiekre 1 torkú az újjabb kiadásokra 2 torkú.
Enyém 76-os.
-Ádámnak vannak ilyen felnijei, hátha őt érdekli.
-Tényleg egy Skoda coupé formáju utánfutóra pont elég volna , tudjátok mint a Trabant kombiból szoktak csinálni. OFF
Ide is beírom, hátha érdekel valakit.
Van 2db 6x13-as eladó alufelnim 165/70-es gumikkal, 15ezer HUF-ért! Illusztrációnak itt egy kép, holnap vagy holnapután csinálok képet az említett kerékről és majd bekinkelem azt is.
PBr110!
A sárvédő és a faroknyulvány közé én a kombi lada csomagtartó ajtajának a gumitömítését tettem az ugyanolyan egyenes felfogatású mint ami a coupén volt. Ja jó még a lada niva hátsóajtóé is.
Koszonom a Pilisi uti tippet erre a T alaku profilra. Es a masik gumira van otletetek? Arra gondolok ami a motorteren bellul van es egyfajta tavtarto a srvedo lemezenek belso fele es a faroknyulvany kozott.
Én nem a Bogár gumiját alkalmaztam, mert az kilóg a kasztni síkjából. A Pilisi úton van egy bolt (oldi-profil) ahol lehetett kapni T alakú gumiprofilt, nekem bevált.
Ha jól tévedek akkor a Bogár gumiját szokták oda használni,kérdezd meg a bogarasokat náluk méterben lehet kapni.(az egyik S100 tulaj mondta annak idején ezt az információt)
Tanacsot kernek tolletek, mivel lehetne helyettesiteni, vagy hol lehet beszerezni azt a gumit ami kaszni es hatso sarvedo lemezek kozott van ( a faroknyulvanyon)? Illetve mivel lehet helyettesiteni a sarvedok felfogatsa alatt leveo muanyag szalagot, ami ugy kilog a kaszni es a sarvedolemez kozott follul.
Bocsesz majd el feledtem.
Bp.xVI.ker Vidámvásár úton kifelé Nagytarcsa irányába ahogy kiérsz a városból baloldalt a dombon van egy vastelep. Van ott egy japán kétajtós sportkocsi, benne két coupéba való viszonylag jó ülés. Neked kell kiszerelni és aut.övekkel együtt nekem 12 E Ft-ot mondtak rá.
Nekem még korai, ha valakit érdekel menjen vigye.
86pid
Sziasztok
Kööszönettel vettem az információkat, és így már kicsit nyugodtabban állok oda viaskodni az eredetvizslató emberrel. Csak azt bánom, hogy megosztottam a problémámat a tulajjal is, az meg szívgörcsöt kapott, hogy ő nem tolvaj meg csaló.
Sebaj a foglaló ott, majd megnyugszik,
Akkor mégiscsak lesz coupé,végre lesz min dolgoznom, és eltenni a pénzem:))
Csak az a fránya szín az nem ugrik be: élénkpiros vagy méregzöld? :))
86pid
A coupek nagy részében amiket eddig láttam behegesztett lapos alvázszám volt, egy kettőnél főképp fiatalabbaknál illetve kasznicseréseknél láttam a terelőbe ütött számot, illetve egy kettőnél olyat ahol a csomagtérben volt a szám, gyárilag. Limuzin kasznin hegesztett lapos számmal ne találkoztam
De ezzel az eredetiség vizsgálónak tisztába kell lenni.
Habár már én is jártam úgy , hogy a veterán klubbos szemlén /az olcsó biztosítás reményében/ a vizsga biztos aszt mondta , hogy nem eredeti az autó mert sport ülések vannak benne!!!!! Döbbenet nem ???
Akkor most én is megnyugtatlak . A megoldás gyári . A régi Octáviáknak és Feliciáknak is igy , egy kis lemezbe ütötték az - akkor még karosszéria sorozat - számát , és azt hegesztették fel a tűzfalra . egyébként erről van szó :