Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csatka110r Creative Commons License 2004.03.07 0 0 323
Bandura:
válasz ment! hívj, megbeszéljük!
csatka110r Creative Commons License 2004.03.07 0 0 322
SZiasztok!

Olvastam eladó coupéról az Autóexpresszben. 73as, papírok rendben, gondolom műszaki nincs rajta. Az ára kicsit lehúzós, 300eFT. Ha valakit érdekel, lehet hogy érdemes megnézni. A kép alapján úgy nagyjából egyben van. (X ker, Keresztúri út)

PetiS110R Creative Commons License 2004.03.07 0 0 321
Akkor sűrű elnézést Nándi de így emlékeztem...
bandura130 Creative Commons License 2004.03.07 0 0 320
csatka110r!
Küldtem neked egy mailt!
Gábor_S135 Creative Commons License 2004.03.07 0 0 319
Hahó! Jöttem, olvastam, aztán:

86pid: II-es MB-ben is kis lapocskán van a szám, ne aggódj.
laadam: a pilisi úti boltot meghatároznád precízebben? Nekem is T gumi kéne - nem nagyon csak már folyamatban van a festés. :)
Egyébként mi az, hogy bontóban van még S100?! Alig találok...

S110RNándi Creative Commons License 2004.03.07 0 0 318
Peti: nem egytorkúról írtam hanem kettőről, minden coupén kéttórkú karbi volt.

Papa: igazad van , így még használni is lehetne , úgyis csak az eggyik oldalát látod egyszerre a kocsinak.

Papa130 Creative Commons License 2004.03.06 0 0 317
tedd fel az autó bal oldalára őket, és egyből csinálhatsz olyan képeket mint amit a Bandura kolega belinkelt:o)))
Előzmény: S110RNándi (311)
fcf Creative Commons License 2004.03.06 0 0 316
De hát nem is készült belőlük annyi mint Fóbiakombiból... :)
(sajnos)
Előzmény: Tatra (285)
PetiS110R Creative Commons License 2004.03.06 0 0 315
Hello!

Jó régen írtam már ide, de olvastam minden nap.

Nándi rgeben valahova írtál valamit, hogy milyen nehezen lehet a coupé 1 torkú karborátorát beállítani. De az enyémen 2 torkú van azt hittem rárakták a 120-as karbit és pá de olvastam a Bata könyvben, hogy a coupén kétorkú volt úgyhogy megnyugodtam. Biztos évjárattól függ a régebbiekre 1 torkú az újjabb kiadásokra 2 torkú.
Enyém 76-os.

bandura130 Creative Commons License 2004.03.06 0 0 314
Ja, azt elfelejtettem, hogy már megvan a vevő....
Előzmény: S110RNándi (313)
S110RNándi Creative Commons License 2004.03.06 0 0 313
-Ádámnak vannak ilyen felnijei, hátha őt érdekli.
-Tényleg egy Skoda coupé formáju utánfutóra pont elég volna , tudjátok mint a Trabant kombiból szoktak csinálni. OFF
bandura130 Creative Commons License 2004.03.06 0 0 312
Ezt a ketőt is csak véletlenül találta az ismerősöm, a "kisebbség" már vitte volna a hulladékok közé, a másik kettő már valószínűleg ott volt... :((
Előzmény: S110RNándi (311)
S110RNándi Creative Commons License 2004.03.06 0 0 311
Mit csináljak 2db könnyűfémfelnivel? A többi hol van ?
bandura130 Creative Commons License 2004.03.05 0 0 310
Ide is beírom, hátha érdekel valakit.
Van 2db 6x13-as eladó alufelnim 165/70-es gumikkal, 15ezer HUF-ért! Illusztrációnak itt egy kép, holnap vagy holnapután csinálok képet az említett kerékről és majd bekinkelem azt is.
laadam Creative Commons License 2004.03.05 0 0 309
Bontókban még elég sok S 100 van...Azoknak meg van csomagtartója...
Előzmény: balu130rs (308)
balu130rs Creative Commons License 2004.03.05 0 0 308
PBr110!
A sárvédő és a faroknyulvány közé én a kombi lada csomagtartó ajtajának a gumitömítését tettem az ugyanolyan egyenes felfogatású mint ami a coupén volt. Ja jó még a lada niva hátsóajtóé is.
Előzmény: PBr110 (307)
PBr110 Creative Commons License 2004.03.05 0 0 307
Akkor hol lehet olyan gumit beszerezni a csomitarto ter korul van?

laadam Creative Commons License 2004.03.05 0 0 306
Nálam a lakatoláskor úgy alakítottuk ki a peremet, hogy az ajtóknál lévő gumival helyettesíthető legyen.

Az eredeti gumiprofil megegyezik a csomatartónál lévővel.

Ádám

Előzmény: PBr110 (305)
PBr110 Creative Commons License 2004.03.05 0 0 305
Koszonom a Pilisi uti tippet erre a T alaku profilra. Es a masik gumira van otletetek? Arra gondolok ami a motorteren bellul van es egyfajta tavtarto a srvedo lemezenek belso fele es a faroknyulvany kozott.

PB

laadam Creative Commons License 2004.03.05 0 0 304
Én nem a Bogár gumiját alkalmaztam, mert az kilóg a kasztni síkjából. A Pilisi úton van egy bolt (oldi-profil) ahol lehetett kapni T alakú gumiprofilt, nekem bevált.
Előzmény: S110RNándi (303)
S110RNándi Creative Commons License 2004.03.05 0 0 303
Jól tévedsz Lui-G , az enyémen is az van. Még mindég keresek hátsó sárvédő gumit , nem találtál?
Törölt nick Creative Commons License 2004.03.05 0 0 302
Ha jól tévedek akkor a Bogár gumiját szokták oda használni,kérdezd meg a bogarasokat náluk méterben lehet kapni.(az egyik S100 tulaj mondta annak idején ezt az információt)
Előzmény: PBr110 (301)
PBr110 Creative Commons License 2004.03.04 0 0 301
Tanacsot kernek tolletek, mivel lehetne helyettesiteni, vagy hol lehet beszerezni azt a gumit ami kaszni es hatso sarvedo lemezek kozott van ( a faroknyulvanyon)? Illetve mivel lehet helyettesiteni a sarvedok felfogatsa alatt leveo muanyag szalagot, ami ugy kilog a kaszni es a sarvedolemez kozott follul.

PB

86pid Creative Commons License 2004.03.03 0 0 300
Bocsesz majd el feledtem.
Bp.xVI.ker Vidámvásár úton kifelé Nagytarcsa irányába ahogy kiérsz a városból baloldalt a dombon van egy vastelep. Van ott egy japán kétajtós sportkocsi, benne két coupéba való viszonylag jó ülés. Neked kell kiszerelni és aut.övekkel együtt nekem 12 E Ft-ot mondtak rá.
Nekem még korai, ha valakit érdekel menjen vigye.
86pid
Előzmény: 86pid (299)
86pid Creative Commons License 2004.03.03 0 0 299
Sziasztok
Kööszönettel vettem az információkat, és így már kicsit nyugodtabban állok oda viaskodni az eredetvizslató emberrel. Csak azt bánom, hogy megosztottam a problémámat a tulajjal is, az meg szívgörcsöt kapott, hogy ő nem tolvaj meg csaló.
Sebaj a foglaló ott, majd megnyugszik,
Akkor mégiscsak lesz coupé,végre lesz min dolgoznom, és eltenni a pénzem:))
Csak az a fránya szín az nem ugrik be: élénkpiros vagy méregzöld? :))
86pid
Előzmény: Tatra (298)
Tatra Creative Commons License 2004.03.03 0 0 298
Na meg a Tátrákon is dívott ez a fajta alvázszám. Lemezre ütve és odahegesztve. Én láttam ilyeneket.
trb-spenót Creative Commons License 2004.03.03 0 0 297
A coupek nagy részében amiket eddig láttam behegesztett lapos alvázszám volt, egy kettőnél főképp fiatalabbaknál illetve kasznicseréseknél láttam a terelőbe ütött számot, illetve egy kettőnél olyat ahol a csomagtérben volt a szám, gyárilag. Limuzin kasznin hegesztett lapos számmal ne találkoztam

trb

Előzmény: S110RNándi (296)
S110RNándi Creative Commons License 2004.03.03 0 0 296
Ezen is látszik egy kicsit, körbe rozsdás

De ezzel az eredetiség vizsgálónak tisztába kell lenni.
Habár már én is jártam úgy , hogy a veterán klubbos szemlén /az olcsó biztosítás reményében/ a vizsga biztos aszt mondta , hogy nem eredeti az autó mert sport ülések vannak benne!!!!! Döbbenet nem ???
86pid Creative Commons License 2004.03.03 0 0 295
Köszönöm
Az a helyzet, hogy ezek szerint az eredetvizsgáló nincs egészen tisztában ezzel a megoldással, de mejd beletanul.
86pid
Előzmény: Nézelödő (294)
Nézelödő Creative Commons License 2004.03.03 0 0 294
Szia 86pid !

Akkor most én is megnyugtatlak . A megoldás gyári . A régi Octáviáknak és Feliciáknak is igy , egy kis lemezbe ütötték az - akkor még karosszéria sorozat - számát , és azt hegesztették fel a tűzfalra . egyébként erről van szó :

http://kep.tar.hu/klajzen/index.phtml?aid=27568554&pid=4431207

Előzmény: 86pid (293)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!