-Yenoe: Ez fantasztikus te is vettél egy coupét , hogy itt lehess :o)
Gratulálok, üdvözöllek a coupé tulajdonosok között
-Kössz a tanácsot Gyuri , majd Balu porlasztói közt válogatok.
-Peti én is tudok ilyen coupét ami elsőgazdás vagyis a srác apjáé volt , de nem adja el a gazdi. Garázsban várja , hogy legyen pénz a felújítására .
- Én is bennelennék egy jó kis találkozóban , a május elsejei seregszemle ha jól tudom , ha lessz
9.-én lessz Muczán Gábor a szervezője írta a Dacia topicon , a helyszint még nem tudja , valami TESCO parkolóra emlékszem az M5-ös mellett,
de ez még nem biztos . Ha valaki hall, lát valamit közölje!!!!
szia Nándi!
a hétvégén szétszedtem pár egytorkú karbit(s100, 110, 1000MB) , és arra a következtetésre jutottam, hogy az újabbakba (kb. 75 után) a 120-as fúvókák mennek, mig a régebbiekben más a menet a fúvókatartóban, tehát ha tartót cserélsz, úgy fúvókázol, ahogy akarsz
A találkozó nem lenne rossz ötlet , gondoltam a május elsejei találkozón össze jöhettünk volna , és utána még elmehettünk volna valahová nyugottan beszélgetni . A sok volna azért van a mondatban , mert az idei május elsejei találkozó elég bizonytalan , részletek a 311 Wartburg topicban !
PetiS110R , nem nézted el azt a rendszámot ?
Az ekormányzat szerint :
Rendszám: app-260
Gyártmány: FIAT
Típus: 132
Szín: KÖZÉPKÉK
Tegnap a Keresztúrin jártam, és felfedeztem azt a 110est. Hááát.... A 300e még egy dolog. A belső pár fényszóró kompletten hiányzik. A helyén belátni a csomagtatóba ahol egy AC még hasonló dolgok hánykolódnak. Motor van benne, rendszámtábla nincs. Helyette a megjegyzés rovatban az alábbi szöveg:"rendezett papírokkal". Díszcsíkok, feliratok nuku. Hátsó ülések kárpitja felül megsemmisült a többi helyen ill. az elsők "csak" erősen használt. Hátsó lámpából még a prizma is hiányzik.
Pozitívumok: kaszni felületes nézelődés után elég jól egybe lehet. (bár a fényezés igen gyenge.) Műszerfal komplett és nem láttam, hogy plusz lukakat fúrtak volna bele.
Ha valaki birja anyagilag, mentse meg!
Ja, az 1101 múltkor még csak 600e volt. Motor és váltó az utastérben. Azóta biztos berakták. :)
Hello ma kocsikázgatok szolnokon és mit látok egy coupét, megállok nézegetem csodálatos eredeti állapotban. Egyszer csak közeledik a tulaj egy 50es nő mondom neki hogy nagyon tetszik a verda meg nekem is ilyen van, erre mondja, hogy ő második tulaj de azelőtt is az övéké volt meg, hogy 1974-es és hogy semmi érdemi változtatás nem volt rajta...
Ja és nem cserélné el semmire (megértem)
Sajnos sietett de tudom hol lakik majd egyszer világosba is megnézem a rendszáma APP-260
Sárga és csodálatos vagy nem is hanem Skodálatos:)
laadam:
köszi a választ, mindenképp keresni foglak a kárpitokkal kapcsolatban!
Lui-G:
Több infó nincs az eladó coupéval kapcsolatban, csak annyi amit leírtam! van még telszám, azt elküldtem emailben.
Ha valakit érdekel, aránylag sok szép régi sko van ott (de szerintem elég drágán akarják adni őket)
van egy eladó 1967-es 1000mb, gondolom annak sincs műszakija, de nagyon szép a képen, 250eFt-ért. Van egy 75-ös kilós, 150eFT-ért, kombi octavia 300eFt-ért, és egy 1947-es skoda 1101-es 1millióért.
Ha valakit érdekelnek szegény régi vasak, érdemes megnézni: Bp, X.ker, Keresztúri út 120
Végre van nekem is egy...
Alváz: 501 48 72
Motor: 178 49 7/4*
Évjárat 1974
Állapot : üzemképes, egyben van. De siralmas a kaszni. Baloldalt elől a taposólemez kilukadt már, eleje szintén trágya. De nem menthetetlen! :-)))
Ja, és ERRŐL írtam egyszer régen, hogy mennyire gáz. Meg hogy 35 e Ft...
Igazából Lui-G fedezte fel a kocsit valahogyan, ő is hozott össze a tulajjal. CTD kartács pedig, a Honda topicból, megengedte, hogy a telkén tároljam most egy darabig.
Mindkettőnek köszi!
Visszatérve a Coupé kéttorkú porlasztójának nehéz beállítására. Én úgy jártam vele , hogy alapjárat gyönyörű , de mikor kis gázt adok lefulladt , ha nagy gázt adok akkor felpörög. Tehát volt egy ilyen "lyuk " a gázadásban . Szétszettem , kifőztem , kifújkáltam összeraktam kissebb lett a "lyuk " de volt .Vgy óvatosan kellet
megindulni vele ,vagy hírtelen . olvasgattam , törtrm a fejem /most szedtem szét porlasztót elősszőr!!!/ Ara a következtetésre jutottam , hogy a S110 egytorkú porlasztójában a főfúvóka mérete különbözik csak :120,125. a S110R kétorkújának első fokozatától :110. De miért raktak az első torokba kissebb főfúvókát? Nem költöi a kérdés . A másodikba pedig 125-ös et?
Na én ezt meg cseréltem és eltünt a "lyuk "
Tehát kevés benzint adna a 110-es főfúvóka?
Ja ha valaki azt gonndolná ,hogy a 120- as fúvókái jók , rosszúl gondolja ,más a menet emelkedésük .
Ha van valakinek egy roncs egytorkúja elküldhetné nekem a főfúvókáját , hátha egyforma a menete a Coupéjéval .
Véleményetekre vagyok kiváncsi.
Olvastam eladó coupéról az Autóexpresszben. 73as, papírok rendben, gondolom műszaki nincs rajta. Az ára kicsit lehúzós, 300eFT. Ha valakit érdekel, lehet hogy érdemes megnézni. A kép alapján úgy nagyjából egyben van. (X ker, Keresztúri út)
86pid: II-es MB-ben is kis lapocskán van a szám, ne aggódj.
laadam: a pilisi úti boltot meghatároznád precízebben? Nekem is T gumi kéne - nem nagyon csak már folyamatban van a festés. :)
Egyébként mi az, hogy bontóban van még S100?! Alig találok...
Nándi rgeben valahova írtál valamit, hogy milyen nehezen lehet a coupé 1 torkú karborátorát beállítani. De az enyémen 2 torkú van azt hittem rárakták a 120-as karbit és pá de olvastam a Bata könyvben, hogy a coupén kétorkú volt úgyhogy megnyugodtam. Biztos évjárattól függ a régebbiekre 1 torkú az újjabb kiadásokra 2 torkú.
Enyém 76-os.
-Ádámnak vannak ilyen felnijei, hátha őt érdekli.
-Tényleg egy Skoda coupé formáju utánfutóra pont elég volna , tudjátok mint a Trabant kombiból szoktak csinálni. OFF
Ide is beírom, hátha érdekel valakit.
Van 2db 6x13-as eladó alufelnim 165/70-es gumikkal, 15ezer HUF-ért! Illusztrációnak itt egy kép, holnap vagy holnapután csinálok képet az említett kerékről és majd bekinkelem azt is.
PBr110!
A sárvédő és a faroknyulvány közé én a kombi lada csomagtartó ajtajának a gumitömítését tettem az ugyanolyan egyenes felfogatású mint ami a coupén volt. Ja jó még a lada niva hátsóajtóé is.