Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

yenoee Creative Commons License 2004.03.15 0 0 353
Jó estét!

Örülök, hogy ilyen sokan válaszoltak együgyű kérdésemre. Közben én is voltam kint a gépnél, kapott szép új ponyvát, meg lefényképeztem az alját, teljesen felszedtem a szőnyegeket, meg a hátsó üléseket... huhh, nagyon kemény. Haveromék feketeöves veteránosok, náluk láttam ennél durvábbat, ott az egyik kocsinak egyáltalán nem volt alja. Sajna az én kincsem is efelé tendál, és most egy darabig gyűjtögetek a lakatosmunkára, aztán majd államvizsgám alkalmából meglepem egy bérelt garázzsal.

MB Fan! Hová valósi vagy? Itt Szombathelyen áll egy 1203-as egy udvarban jópár éve. Még egyben van, legalábbis messziről :-)))

1000MB_fan Creative Commons License 2004.03.15 0 0 352
PBr110: nekem nincs, de eppen mostansag szeretnek csinalni egyet. En mar meretekkel is berenem.

B_U_S_Z_O_S_T_ide""

Ugyanis lett egy buszom szombaton tok varatlanul, merthogy baratnom elvittem a baratnojehez, haz udvaran ott figyelt a 1203-as viharvert allapotban.

-Az mi?
-Az elado, de tudodmit, ha viszed tied.
-Jo viszem, de elobb azert atnezem.

(atneztem, kivul mivel szabadban allt eleg lehangolo volt ugyanis a negy sarka tenyernyi helyeken+ugy fel meteren a teton a vizelvezeto porra volt rohadva(ott rohadt, ahova moha nott:). Itt gondoltam, hogy hat ez nem is kene annyira.

Bemasztam.. belul meglepodtem.
Tip Topp allapot, minden karpit kezeloszerv es ules hibatlan, az osszes padlolemez hibatlan( meg alvazvedozve sem volt soha, gyari narancssarga, sehol meg egy roszdafolt sem. Tovabbi kerdezgetes utan kiderult, hogy 66000km van benne, es 10eve nem mozdult onnan, "vasarnapi" hasznalatban volt nagypapanal, aki elso tul. volt mig 10 eve el nem hunyt.(evj 1982)

Szoval most ez van. Kene valaki akinek van busza, mert nem tom, hogyan szerezzek itthon hozza barmit, +ugye kene hozza egy csinald magad konyv is, mert beleszerettem es asszem erre baszom el a tobbi penzem is.:)

Ja meg bontott alkatresz is, illetve busz aminek a kasztnijabol lehet mazsolazgatni.

-

1000MB_fan Creative Commons License 2004.03.15 0 0 351
Skodalatos tavaszt"

Ma vegre lemostam az MB-m megerdemelte, ugyanis az iden telen 11000-km kerult bele, ezalatt megevett harom liter tesco olajat ( 5 lityi 1600 penz) elfogyasztott egy gazbovdent, egy legszurot, es egy ekszijat, nameg egy fenyszroizzot.

Mindezert cserebe, soha sehol sem hagyott ott, mindig szepen indult ( a legnagyobb hidegben is)
Ja es tok jo meleg volt benne, ugyanis remekul szuperal a futtes.

A jo kis sozas kihozta a kasztnihibakat, szoval iden nyaron szetszed es kijavit nomeg lefenyez. Nem tragikus a helyzet a merleg nehany aprobb luk itt ott:).. jovoheten ket hatso fekmunkahenger csere, osszes fekpofa csere, gyertyak csere, olaj csere.

PBr110 Creative Commons License 2004.03.15 0 0 350
Tudna nekem valaki kolcsonadni egy olyan femvazat amire az egesz kasznit fel lehet pakolni. Olyan femvazra gondolok amit a kasznihoz lehet rogziteni a fo meretado pontokban. Ha valakinek van ilyen es hajlando kolcsonadni fizetnek is erte berleti dilyat.
S110RNándi Creative Commons License 2004.03.15 0 0 349
Már egyszer felraktam lsd..147. hozzászólás , de lehet hogy ezek a kódók már nem élnek ,mi sem találtuk ,de biztos van a kocsidon olyan hely ahol eredeti a fényezés pl.: ajtók belseje kalaptartó stb. onnan tud szinmintát venni a fényező és kever ugyanolyat.
PetiS110R Creative Commons License 2004.03.14 0 0 348
Biztos ti is sokszor szoktátok érezni azt, hogy nem birom ki csinálnom kell valamit a skodán és rajtam ma délelőtt kitört ez az érzés és összeraktam a műszerfalat. Pedig festés előtt úgy is szét kell szedni de mivel nem tudom mikor lessz chassem a festésre ezért addig full összerakom a verdát és ha valami nem oké akkor még tudok festés előtt alakítani...

Ja egy kérdés az eredeti színkodját a sárga csodának biztos tudja valaki és remélem közzé is teszitek köszi!

PetiS110R Creative Commons License 2004.03.14 0 0 347

Most csináltam a motort és a 120-as hengerfejtömítés tökéletesen ráillett a blokkra is és a hf-re is. Szóval szerintem sincs plussz csatorna...
PBr110 Creative Commons License 2004.03.13 0 0 346
Teljesen cserszavatosak, tehat semmi "'extra" kulombseg nincs. Ha nagyon akarnek ulombseget keresni, akkor a szelepszar atmerobe kotnek bele. Majd lefotozok egy 110r-120-es egy RS hengerfot azt lehet keresgelni kulonbsegeket, bar nekem a 110 es 120 kozott semmilyen vizoldali furatok kozotti kulonbseg nem tunt fel, ami nem zarja ki letezeset.
S110RNándi Creative Commons License 2004.03.13 0 0 345
Ez a hengerfejbe marás elég pontos? Mert ha kevés, akkor a dugó belever, ha meg sok , akkor nem lessz meg a kompresszió.
bandura130 Creative Commons License 2004.03.12 0 0 344
DuEn-en most találtam egy eladó 1000MB-t. Kicsit drága, de az adatokból hibátlannak tűnik.
balu130rs Creative Commons License 2004.03.12 0 0 343
A hengerfejek között van eltérés!!!!
Ha egymás mellé teszitek akkor a vízátömlő furatok másak. A coupé hf-én nagyobbak a furatok a hűtés miatt. Sőt ha jól emlékszem egy plussz furat is van a coupé hf-én.
Előzmény: yenoee (339)
PBr110 Creative Commons License 2004.03.12 0 0 342
semmi extra nincs HF-ek kozott. Ugyanaz az ontveny, csak mashol van az emblema. a nagyobb kompressziohoz van egy bemaras, vagy sulyesztes (kb 4-7fok). A szerszamot szivesen kolcsonadom, de en mar nem szivesen csinalnam meg. Csak egy marogep, vagy egy maszivabb furogep kell hozza(alvanyos vagy szarnyas). Lattam mar kezbol koszorut verziot is, ha valakinek estenkent van ideje meg egy turbomaroja egesz korrekten a dugatyu segitsegevel meg tudja csinalni.

S110L Creative Commons License 2004.03.12 0 0 341
Persze a HF-be bele is lehet marózni, hogy elférjen a domború dugattyú.
Nekem a 110L-hez csináltak ilyen HF-et, amikor 120LS dugókkal akartam összerakni a mocit. Szerintem tök jó lett a bemarás, bár végül is nem azzal raktam össze a mocit egyéb okok miatt.

Ha akar, akkor majd jelentkezik az, aki csinálta nekem :o)

Lala - S110L

Előzmény: S110RNándi (340)
S110RNándi Creative Commons License 2004.03.12 0 0 340
A hengerfejek nem egyformák, a coupéjéba bele van marva az égéstér tetejébe , hogy elférjen a nagyobb sűrítés miatt domború dugattyú.
Lásd előbre... De nem probléma ez ,120-ra kell felújítani , a /4 a fontos.
Coupé hengerfejet találni elég reménytelen.

A régi 105, 120-as futómű viszont ugyan az , a váltó megegyezik a 100-as váltójával 4.44-es, de érdemes bele tenni egy 105-120-as váltót 4.22-est, nem pörgeti úgy a motort .

yenoee Creative Commons License 2004.03.12 0 0 339
Lehet hogy már volt, akkor bocsika.
Mi a különbség a 110R és a 120-as hengerfej között?
Az enyémen ugyanis olyan van, sajnos... Egy dolog, hogy műxik, de esetleg elkezdenék keresni egy "igazi", rávaló hf-et.

Még egy lámer kérdés:-)
Van különbség a 110R és a régebi 105/120 első futóműve között?

Továbbá:

Mondják, hogy mások a Coupé váltójának az áttételei. Mennyire? Kicsit saláta a Bata-könyvem, és abban sem találtam. Ez csak úgy szimplán érdekelne.

Holnap megyek ki molyolni rajta vmit, nem kizárt, hogy lesznek még kérdéseim:-)))

Előzmény: S110RNándi (338)
S110RNándi Creative Commons License 2004.03.12 0 0 338
Balu porlasztóiból sajna már valaki felhasználta a fúvókákat , egyben találtunk csak fúvóka tartót. Mivel fúvóka nem volt benne , a menet meg a régifajta , fúrattam bele olyan menetet amilyen az újjabb fajta fúvókákon van . Belecsavartam egy 122-t, az eredményről még nem tudok beszámolni , mert a kocsit még nem vettem elő ,/ az okok előbbre/. Majd később megírom ezt is .

Gábor a T gumi árára azt tudom mondani , hogy én sem gondoltam volna ,hogy 23EURO-ért veszek gumikédert az ablak köré , ez van .

Gábor_S135 Creative Commons License 2004.03.09 0 0 337
Megtaláltam a pilisi utcai boltot, köszönöm. Pedig könnyű túlmenni,csak egy kis réztábla van a kerítésen, a bolt meg hátul van elrejtve. Szinte csak kédergumi jellegű cuccokat tartanak.
Kaptam "T" gumit is a sárvédőhöz, csak az ára volt kissé meglepő; 1200Ft/m ! Vagy én élek a Holdon ?!
(Csak azért kényelmetlen, mert a százashoz jó 2m kell...)
PetiS110R Creative Commons License 2004.03.09 0 0 336
Téynleg nem app-260 hanem aap-260 bocs,
S110RNándi Creative Commons License 2004.03.09 0 0 335
-Yenoe: Ez fantasztikus te is vettél egy coupét , hogy itt lehess :o)
Gratulálok, üdvözöllek a coupé tulajdonosok között

-Kössz a tanácsot Gyuri , majd Balu porlasztói közt válogatok.

-Peti én is tudok ilyen coupét ami elsőgazdás vagyis a srác apjáé volt , de nem adja el a gazdi. Garázsban várja , hogy legyen pénz a felújítására .

- Én is bennelennék egy jó kis találkozóban , a május elsejei seregszemle ha jól tudom , ha lessz
9.-én lessz Muczán Gábor a szervezője írta a Dacia topicon , a helyszint még nem tudja , valami TESCO parkolóra emlékszem az M5-ös mellett,
de ez még nem biztos . Ha valaki hall, lát valamit közölje!!!!

s110rgyuri Creative Commons License 2004.03.09 0 0 334
szia Nándi!
a hétvégén szétszedtem pár egytorkú karbit(s100, 110, 1000MB) , és arra a következtetésre jutottam, hogy az újabbakba (kb. 75 után) a 120-as fúvókák mennek, mig a régebbiekben más a menet a fúvókatartóban, tehát ha tartót cserélsz, úgy fúvókázol, ahogy akarsz
Előzmény: S110RNándi (326)
Nézelödő Creative Commons License 2004.03.09 0 0 333
Sziasztok !

A találkozó nem lenne rossz ötlet , gondoltam a május elsejei találkozón össze jöhettünk volna , és utána még elmehettünk volna valahová nyugottan beszélgetni . A sok volna azért van a mondatban , mert az idei május elsejei találkozó elég bizonytalan , részletek a 311 Wartburg topicban !

PetiS110R , nem nézted el azt a rendszámot ?
Az ekormányzat szerint :
Rendszám: app-260
Gyártmány: FIAT
Típus: 132
Szín: KÖZÉPKÉK

A mailcimem : klajzen@freemail.hu

Előzmény: balu130rs (330)
Gábor_S135 Creative Commons License 2004.03.09 0 0 332
Tegnap a Keresztúrin jártam, és felfedeztem azt a 110est. Hááát.... A 300e még egy dolog. A belső pár fényszóró kompletten hiányzik. A helyén belátni a csomagtatóba ahol egy AC még hasonló dolgok hánykolódnak. Motor van benne, rendszámtábla nincs. Helyette a megjegyzés rovatban az alábbi szöveg:"rendezett papírokkal". Díszcsíkok, feliratok nuku. Hátsó ülések kárpitja felül megsemmisült a többi helyen ill. az elsők "csak" erősen használt. Hátsó lámpából még a prizma is hiányzik.
Pozitívumok: kaszni felületes nézelődés után elég jól egybe lehet. (bár a fényezés igen gyenge.) Műszerfal komplett és nem láttam, hogy plusz lukakat fúrtak volna bele.
Ha valaki birja anyagilag, mentse meg!
Ja, az 1101 múltkor még csak 600e volt. Motor és váltó az utastérben. Azóta biztos berakták. :)

Köszönöm a pilisit! Megyek, felderítem.

Előzmény: csatka110r (322)
PetiS110R Creative Commons License 2004.03.08 0 0 331
Hello ma kocsikázgatok szolnokon és mit látok egy coupét, megállok nézegetem csodálatos eredeti állapotban. Egyszer csak közeledik a tulaj egy 50es nő mondom neki hogy nagyon tetszik a verda meg nekem is ilyen van, erre mondja, hogy ő második tulaj de azelőtt is az övéké volt meg, hogy 1974-es és hogy semmi érdemi változtatás nem volt rajta...
Ja és nem cserélné el semmire (megértem)
Sajnos sietett de tudom hol lakik majd egyszer világosba is megnézem a rendszáma APP-260
Sárga és csodálatos vagy nem is hanem Skodálatos:)
balu130rs Creative Commons License 2004.03.08 0 0 330
Nándi!
Van vagy 4 db 100-as porlasztóm hívj fel mikor érsz rá és választhatsz.

Gyerekek valamikor április környékén a jóidőben rendezhetnénk egy találkozót!!
Ennyi coupé jól nézne ki eggyütt.

Nézelődő tudnál adni valami elérhetőséget? Szeretnék beszélni veled.

Előzmény: S110RNándi (326)
csatka110r Creative Commons License 2004.03.08 0 0 329
laadam:
köszi a választ, mindenképp keresni foglak a kárpitokkal kapcsolatban!

Lui-G:
Több infó nincs az eladó coupéval kapcsolatban, csak annyi amit leírtam! van még telszám, azt elküldtem emailben.

Ha valakit érdekel, aránylag sok szép régi sko van ott (de szerintem elég drágán akarják adni őket)
van egy eladó 1967-es 1000mb, gondolom annak sincs műszakija, de nagyon szép a képen, 250eFt-ért. Van egy 75-ös kilós, 150eFT-ért, kombi octavia 300eFt-ért, és egy 1947-es skoda 1101-es 1millióért.

Ha valakit érdekelnek szegény régi vasak, érdemes megnézni: Bp, X.ker, Keresztúri út 120

Törölt nick Creative Commons License 2004.03.08 0 0 328
Szia csatka110r!

Emgem lehet hogy érdkelene.Bővebb információt a privát mailomra kérnék...előre is köszi!Lui-G

Nem tudtok véletlenül eladó Skoda Rapidot,és Skoda alufelnit?
Ha igen írjatok.
THX.

Üdv:Lui-G

Előzmény: csatka110r (322)
yenoee Creative Commons License 2004.03.08 0 0 327
Tiszteletem!

Végre van nekem is egy...
Alváz: 501 48 72
Motor: 178 49 7/4*
Évjárat 1974

Állapot : üzemképes, egyben van. De siralmas a kaszni. Baloldalt elől a taposólemez kilukadt már, eleje szintén trágya. De nem menthetetlen! :-)))

Ja, és ERRŐL írtam egyszer régen, hogy mennyire gáz. Meg hogy 35 e Ft...
Igazából Lui-G fedezte fel a kocsit valahogyan, ő is hozott össze a tulajjal. CTD kartács pedig, a Honda topicból, megengedte, hogy a telkén tároljam most egy darabig.
Mindkettőnek köszi!

S110RNándi Creative Commons License 2004.03.08 0 0 326
Visszatérve a Coupé kéttorkú porlasztójának nehéz beállítására. Én úgy jártam vele , hogy alapjárat gyönyörű , de mikor kis gázt adok lefulladt , ha nagy gázt adok akkor felpörög. Tehát volt egy ilyen "lyuk " a gázadásban . Szétszettem , kifőztem , kifújkáltam összeraktam kissebb lett a "lyuk " de volt .Vgy óvatosan kellet
megindulni vele ,vagy hírtelen . olvasgattam , törtrm a fejem /most szedtem szét porlasztót elősszőr!!!/ Ara a következtetésre jutottam , hogy a S110 egytorkú porlasztójában a főfúvóka mérete különbözik csak :120,125. a S110R kétorkújának első fokozatától :110. De miért raktak az első torokba kissebb főfúvókát? Nem költöi a kérdés . A másodikba pedig 125-ös et?
Na én ezt meg cseréltem és eltünt a "lyuk "
Tehát kevés benzint adna a 110-es főfúvóka?
Ja ha valaki azt gonndolná ,hogy a 120- as fúvókái jók , rosszúl gondolja ,más a menet emelkedésük .
Ha van valakinek egy roncs egytorkúja elküldhetné nekem a főfúvókáját , hátha egyforma a menete a Coupéjéval .
Véleményetekre vagyok kiváncsi.
laadam Creative Commons License 2004.03.07 0 0 325
Csatka!

Kerestél, mailben, mi a helyzet?

Ádám

Előzmény: csatka110r (323)
laadam Creative Commons License 2004.03.07 0 0 324
T Profil:

Oldi-Profil szaküzlet
1106 Pilisi u. 52.
30-964-1513

Ádám

Előzmény: Gábor_S135 (319)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!