Bár én még akkor nem éltem, de a tükröket nem a Merkur telepen, az autó átadásakor kellett megvenni? Éppúgy, mint az elsősegélydobozt, meg az ellankadásjelző háromszöget.
Pl. sógor '64-es Taunusán, és az én '81-es Daciámon is ugyanolyan tükör van.
Vagy csak a beszállító lett volna közös?:-)
embecska: fóbia kombim van, de nem valószínű hogy menni tudok. Hétvégeken is gályázni szoktam és nem tudom előre melyik nap. Pillanatnyi idő és kedv kérdése a menésem.
Rengeteg alkatrészt kaptam Papa130-tól, ezúton is köszönet neki!
Most bontott szét egy s100-ast, és vannak még alkatrészei. Pécsett van, ha valakit érdekel siessen, mert nem tudja tárolni, és valószínűleg a szemétben köt ki.
Boles:
Igazából eredeti skoda króm tükröket keresnék, ilyen volt a s100,110,110r szérián, de késöbb a 105/120-asokon is, azt hiszem egészen 82-ig. Fiat tükröket nem szívesen tennék rá, de azért köszi!
-Csatka látszik , hogy pesti vagy, onnan minden messze van? Eger 120Km és majdnem végig autópálya , kényelmesen két óra, nehogy má ne jöjjön el a coupé.
-Ja és megpróbálok beszervezni egy pár "ormotoros hátsókerékhajtásos" Skodát is , úgy hogy Felíciások ,Oktáviások hajrá.
Ja és mégvalami. Szépen gyülnek az alkatrészeim a coupéhoz, de króm tükröket sehogy sem találok. Ha valakinek van tippje, az dobjon emailt! Ezzel Bandura kollégának is segítenétek, mert akkor oda tudnám adni neki a csepp tükröket!
Köszi!
Az s100 kipufogócsonk nem jó a coupéra? Azt lehet könnyedén találni, és az s100 kipufogócső elfér a hűtő mellett.
Kár hogy ilyen "messze" lesz a tali pesttől, nem tudom hogy bevállaljam e a távolágot a coupéval. Lehet hogy a 120asommal jövök, azzal tutira oda is érek.
Közületek jön valaki Pestről? Mehetnénk együtt!
Valószínüleg nem lesz meg addigra a műszaki, de kigurulok valahogy a tescoig.
Vazzeg a műszaki miatt annyit szívok mint a torkosborz. A végén versenyautónak lesz levizsgáztatva, még az lesz a legegyszerűbb.
Figyeljél már embecska, ez az autó nagyon jó! De nehogy nekem széles gummit tegyé rá! Vételezzé egy márkás ÚJ gummit neki! 155-öset, mert az való a felnidre és NEM fog csúszni! (Vagy szerválj négy felnit és csinálnak kettőből egy széleset. De bele is lehet heggeszttetni egy csíkot a közepére, csak biztos macerásabb.) Nekem a gyári mérettel tetszik a legjobban meg eredeti dísztárcsákkal. Jó minőségű gummikkal szvsz csúszni se fog. Nekem Rapidon volt néhány éves Pneumant anno és nem lehetett megtartani húzós kanyarokban. Ha elindult, végem volt! Mikor Barumot kapott, nem lehetett ráismerni, nem tudtam megfaroltatni többet és sodródni is csak négy keréken tudott. Ja és amelyik tengelyed csúszik, azon fújd keményebbre a pneut!!! Szépen be tudod állítani a "sajátkormányozottsági" tulajdonságait. Elöl 1.5 hátul 2.0 alapból, aztán lehet kísérletezgetni. Nekem 1.5 / 2.1 állásnál jött el a semleges kanyarodás asszem. Megéri, hogy ne érjenek meglepetések! Mert ha már megindult, akkor már nem lehetsz elég gyors...
Gondoltam beírom ide, hiszen talán itt van a legtöbb S100 és 110R tulajdonos. Szóval van egy eladó S100-ból származó moci, kb 1.4-es moci teljesítménnyel. Kategóriájában gyorsulásban a topon van! Benne 10e km, teljes motorgenerál, minden vadi új benne, 1.2-es Kolbenschmidt garnitúra, könnyített főtengely és lendkerék, C himbasor, Favorit veztengely, Prolonggal bejáratva, automata sportkipufogóval, nyomatékra hangolva, zsír állapotú, csak be kell tolni az autóba és mehet! Ha valaki éppen motorgenerálon töri a féjét, akkor inkább helyette vegye meg ezt! Garanciális beszerelésben tudok segíteni. Érdeklődni nálam lehet: versenygep@freemail.hu
Pedig eccer már voltam egerbe a dácsiával, de az most van lakatosnál, szal momentán egy hadrafogható ótóm se nincsen:-)))
Viszont keresek 110R karosszéria-elemeket, meg olyasmit is, ami kilósból kompatibilis, pl. elejét, öreg bácsik hajdanvolt autóinak pincében/sufniban elfekvő tartalék alkatrészeit, 130RS replikaépítés számomra hasznosítható hulladékait, gyakorlatilag mindent, sőt esetleg vennék is;-)
Ha valaki esetleg tudja, hol lehet Szlovákiában vagy a cseheknél gyári új alkatrészeket kapni/szerezni ehhez a típushoz, kérem ne tartsa az infot magában. Lassú, kitartó gyűjtögetés rulezik.
-Jó akkor a miskolciak kedvéért a felvonulás a túra előtt lessz .
-Ámbár embecska mivel Eger nyugatabbra van Miskolctól, itt április végén elég sokáig világos van.
-Ádám a 120-as dob csöveit nem lehetne eltekerni,
hogy mire a hűtőhöz ér elforduljon? Akkor te előzőnap érkezel? A 20-921-1491-es telefonon tudsz helyet foglalni , ez egy haverom panziója , a vár alatt van .
Ne tegyél rá 185-ös gumit. 4.5-ös felnire nagyon sok, még ha fel is megy! Mi van ha lefordul róla a kanyarban? :-) De nem is biztos hogy szebben fog kinézni, peresbe meg kifejezetten csúnya! /70-nél kisebb csúnya lesz mindenképp a keskeny felnin, mert nem tud szétterülni. Nem beszélve a lengőtengelyről, ami miatt csak az élén fogsz korizni. :-))) Szóval szerintem ha szélesebb kereket akarsz akkor először a felnit szélesíttesd ki, aztán már mindegy milyen gumit teszel rá, mert mindegyik szélesnek fog látszani. :-) Csináltasd meg 6 col szélesre (ha elfér) és akkor rá a 185-ös radírt. De ne túl peresre.
Mondjuk a legszebb mindig is egy JÓ(!) 155-ös gumival lesz. Mondjuk egy új Barummal..?
Amúgy nem akarnék beleszólni... :-)))
Nem akarok beleszólni,de az a felfonulás így már lehet hogy sötétben lesz.Előbb kéne a felvonulás kb olyan 12-1 között,abban mindenki részt venne,előtte úgyis elvagyunk a tescónál,aztán a túra.szép napsütésben felvonulnánk,ez lenne a tetőpont utánna jöhetne a lazítás szilváson.
Most gondoljunk bele....kisvonat,kaja igény szerint tehát szétszóródunk és biztos lesz aki nem marad addig...ezután összeszedni a népet és felvonulni már problematikus lenne.
Az meg a másik hogy a mi kis 6-7 tagú borsodi csapatunknak így rövidebb volna a visszaút az ellenkező irányba Szilvásról(asszem) Kazincbarcika felé,és akkor nem kéne a bükköt mégegyszer megkerülni....a pestieknek meg úgyis mindegy,mert csak egy irányba mehetnek haza:))
na most ez csak az én ötletem,nehogy nekem essetek,nekem az eredeti verzió is jó csak ezen érdemes volna elgondolkozni.
Amúgy jó a program Nándi,tetszik,szilvás jó hely:)Tényleg nem ártana szólni a jardoknak hogy biztosítsák nekünk a partyt:)
Hát az benne a buli , hogy csúszik !!!! Úgy kell vezetni , hogy ne csúsztasd.
AZ EGRI FARHŰTŐS TALÁLKOZÓRÓ PROGRAMJA:
-ÁPRILIS 18-ÁN VASÁRNAP 9 ÉS 10 ÓRA KÖZÖTT TALÁLKOZÁS A TESCO PARKOLÓJÁBAN /A VÁROS ÉSZAKI RÉSZÉN A 25-ÖS FŐÚT MENTÉN TALÁLHATÓ/
-AZ AUTÓK MUSTRÁJA UTÁN TÚRA SZILVÁSVÁRADRA SZARVASKŐN ÉS BÉLAPÁTFALVÁN KERESZTÜL.
-BÉLAPÁTFALVÁN EGY IDEGENFORGALMI LÁTNIVALÓ A KÖZÉPKORI APÁTSÁG MEGTEKINTÉSE.
-SZILVÁSVÁRADON EBÉD LEHETŐSÉG A BAZÁR SORON.
-IGÉNY SZERINT KISVONATOZÁS A SZALAJKA VÖLGYBE.
-VISSZAINDULÁS EGERBE, FELVONULÁS A VÁROSBAN , HA KAPUNK RÁ ENGEDÉLYT A BELVÁROSBAN IS /KB.:50KM/.
-ÉS VÉGEZETÜL VÁROSNÉZÉS ZÁRJA A NAPOT.
Jaja,meg egyébként is jobban tetszik króm dísztárcsával.A gyári 155 csúszik mint a szar, végigérdeklődtem a gumisokat használtban csak 185 van elfogadható áron(1500/db,50-60%-os)
Láttam már 1 mb-n 185-ös gumit,talán elfér és jól is néz ki mert peres és azzal talán nem csúszna..
Szeintem megveszek 1 db-ot megném jó-e,és ha nem akkor buktam 1500huffot és veszek 165-öset Arnótról 3000/db-ért:)
Szerintem nem túl valószínű, hogy lenne bárkinek is innen ilyen téren tapasztalata, de én abban nem vagyok biztos, hogy a 4,5" széles gyári felnire rá fog az menni (gondolom azokra a felnikre akarnád tenni).
Most az lenne a célod, hogy az egri talin a 14-es kerék legyen a kocsidon?