Huuu, ez már nagyon OFF
de azért, hogy ON is legyek:
Nekem is nagyon tetszett az RX-7, de mostmár csak az új. Szivesen kipróbálnám, de "szerencsére" az eszem (?) nem hagyja hogy vegyek!
Zsola
Ez a mocsokságnak valami elképesztő foka, mert a dízelek térfogatát ugye nem osztják el ennyivel és ennyivel? (Legalábbis nem tudok róla, életemben nem volt dízelem.) Ha kevesebb azt felszorozzuk, ha több akkor hagyjuk csak el!...
Ezt hogy találták ki? És miért? Mit szorozgatnak? Akkor ezek szerint igaz, mert egyszer egy kereskedö is azt mondta nekem, hogy 2.6-os. Én csak néztem, de inkább nem mentem bele, mert annyira nem ismerem. Érdekes....
Meg most jut eszembe, ha csak 1300 köbcenti, akkor az <1500 kategóriába esik a köt. biztosítása :-))) Mert ugye nem tesznek különbséget az otto m. és wankel m. között...
Jo kis oldal, habar egy ket informacioval nem ertek egyet.
Elsosorban a gyorsulas erdekes hogy csak 5.9-re sikerult...majdnem 1 masodperccel rosszabb mint barmelyik kinti ismerosom szeria kocsijae. Nem is beszelve a gyari fekpados adattol.
A tomitetlensegen valoszinuleg azt ertik hogy olajfolyasok jelenhetnek meg. Hat szerintem ezek mar nem szamottevo problemak, en meg nem talalkoztam ilyennel a kocsin.
A 15 literes fogyasztás csak relatíve tűnik soknak, merthogy 1500 köbcenti iszik annyit. Ezt nem tarom húzósnak, hiszen egy hasonló koru, és menettulajdonságú OTTO motoros sportgép sem eszik kevesebbet, csak az mondjuk 3-4 literes és így elfogad6óbbnak tűnik a fogyasztása...
Egy első gen. tuning nélkül hány pacis?
(Most tsak arra lesz pénzem)
Úgy hallottam tömítési hibái is vannak a Wankel-nek??
Ja, szervizeles.
Alkatresz arak: nem is nagyon van, es HORROR!
Tenyleg draga :(
A legjobb megoldas hogy kintrol behozza az ember esetleg bontobol mert ott normalis aron adjak.
Ha szerelni kell akkor egyedul a motor a kicsit gazos tema, minden mas teljesen standard megoldasokkal mukodik :)
Hat ez eleg hosszu tortenet :)
Azzal kezdodott hogy ugye vettem egy 86-os masodik generaciost meg 97 nyaran.
99 nyaran kitalaltam hogy en mennyire szeretnek egy Turbot ugyanebbol , es mivel a turbositas eleg draga mulatsagnak igerkezett ezert ugy dontottem hogy inkabb veszek egy Turbot es a masikat meg eladom. Naigen ahogy en azt elterveztem... :)
Megvettem a Turbot, erre hala a dragalatos Shell-nel tankolt szutykos vizes shittes benzinnek ugy nez ki valami szutykot kapott a motorom merthogy behalt. :(
1 evig keresgeltem szerelot (merthogy valoban keves van beloluk, kb 3 ember magyarorszagon), es meg is talaltam mar csak a penz hianyzott. Ez is megvolt ugyhogy most a motort felujitattam + tuning. Es a Turbot fogom eladni inkabb.
Tuning tema: hat persze hogy lehet tuningolni, sot nagyon durva dolgokat lehet belole kihozni.
A szivo es kipufogo portok megnagyobbitasaval, kicsit tobb benzinnel meg levegovel eszmeletlen mit tudnak ezek a gepek. Az enyem 1.3-as ugye es turbo nelkul lesz ugy 200 LE. Ez olyan 6.2 koruli gyorsulasra lesz eleg.
A turbokat sokkal jobban lehet tuningolni de ez itthon szinte megfizethetetlen. Nagyobb intercooler, nagyobb injektorok, erosebb benzinpumpa, nyilt kipufogo rendszer es ott vagyunk hogy a kocsi a 300 LE-t dongeti, es kevesebb mint 5 masodperc alatt repul 100-ra.
De mint mondtam ez itthon megfizethetetlen sajna.
Az USA-ben sokan foglalkoznak a temaval, es hat megdobbento eredmenyeket ernek el. Az egyik bajnok a belul szeria 1.3-as motorbol (3. gen,turbo) nem kevesebb mint 567 Loerot hozott ki a kerekeken merve! Nitro nelkul! Ezzel 9.6 korul megy negyed merfoldet. Egy McLaren F1 10.x alatt megy...
Na de vissza a realitasokhoz :)
Mennyit eszik: hat a nem turbo kemeny hasznalat mellett evett nekem 15-ot. A Turbo az vegyes hasznalat mellett eszik 15-ot.Ha egyfolytaban nyomnam neki akkor persze szerintem ferne meg a pocijaba :)
XJ6-ról itt úgysem tudok meg többet szerintem, koncentráljunk a topikra! :-)
Mesélted, 2 RX7-ed van. (miért van 2?)
Konkrétabb dolgoknak is örülnék (Muzsa is biztos).
Tényleg, első generációsak?
A tied mennyit eszik? (számadat)
Mihez képest drága a szervizelése? Huh, ez így hülye kérdés, Kapni azért hozzá cuccokat, csak vmivel drágábban, mint más elterjedtebb autóhoz?
Régebben nagyon akartam rx7-est, de megijedtem a Wankel motor miatt...
Szóval amit csak tucc elmon6c róla :-))
Winkler!
Mikor csináltok riportot Jenei Sándorral???
Teljes mertekben egyetertek veled, de en egy orult fanatikus vagyok :))
Az egesz oruletem valahogy 94 nyaran kezdodott amikor egy haverom vett egy masodik generaciost.
Akkor teljesen el voltam tole amulva, eldontottem ha torik ha szakad lesz egy ilyenem.
Aztan 97 nyaran vegul sikerult megszereznem almaim egyik targyat, egy piros szinut. Azota is imadom (imadnam mert eppen a motortuning befejezesere varok hehe).
Az elmult 3 evben az interneten szinte minden fellelheto informaciot, kepet videot letoltottem a kocsirol, es a hibai ellenere (fogyasztas pl) azt mondom hogy ha lenne sok penzem akkor is inkabb RX7-est vennek ujonnan mint barmi mast. Mondjuk most azert a meg emberi aron megveheto kocsikra gondolok, szoval nem 911Turbo meg Ferrari meg ilyenekre :)
Ha nem tudnek mit kezdeni a penzemmel mert annyi lenne belole akkor az OSSZES letezo tipusbol, tipusvaltozatbol vennek egyet. Ahh de szep is lenne :)
Az alábbiak szerint, akkor még mindig sokkal jobb választás egy rx7 (én is szeretem) mint egy Fiero...
Jobban is megy, és van is egy-két csóka, aki megcsinálja... :-))
avantage, köszi, és winklerrobi köszi, a rakás infóért. a lányságom miatt valóban 1fajta pozitív diszkriminációt érvényesítettetek, ami qrva jó:)
most emésztem az adatokat, aztán kontaktálom a szakikat:)
Jártam egy kis ideig Fieroval. Hmm. Hát nem rossz autó, bár a belseje elég érdekes. Az 2.5-ös, manuális, de 12 alatt nem lehet vele eljárni sehogy. Gyorsulás hanyagolható, viszont az alkatrészek... Bármi kell hozzzá, amerika. X hét, csillagos árak. Szóval nem igazán szerencsés.
Az MR2 viszont szerintem gyönyörű! Pláne a gömbölyű. Na persze az már jóval 1m felett van.
Ja, a Fiero egész pofás kis gép, asszem 2000-es, és a manuálváltós egész jól mehet.
De a fogyasztása biztos nem kevés, bár szerintem még mindig egy egyéni autó.
Úristen, kicsit offline voltam, most jöttem meg a kirándulássorozatból (és végtelenül idegesített, h nem én vezettem:)) na és hát mit látok? hogy alig tudom a sok hozzászólást végigolvasni, mindenkinek tnx, később bővebben:)))
anno nezegettem egy fiero-t, 300e ft iranyarral arultak. Nos 3 sebesseges auto kb 140-es vegsebesseggel nem volt valami meggyozo, a fogyasztasa se kicsi.. De ennyiert vegulis poen.