te mazlista!
Lattad a kocsidrol a kepet.
Na latom vannak meg normalis emberek rajtam kivul a CS bandaban :)
Ez a kocsi allt a Sasadinal a sarga R1 mellett?
En tegnapelott neztem meg mindkettot az pont 15.-e volt es ha jol emlexem azt irtad hogy akkor vetted.Ha viszont ez volt az akkor miertnem a sargat vetted? Az kemenyebb. Nem a szine miatt, hanem 93-ban ez volt a csucsmodell.
De ez nem teljesen igaz, mert 97-töl szünt meg az export, de 99-ben csak újrafésülték a kocsit, és a 2000-es Genfi katalógusban is szerepel. És van rajta bukólámpa is :))
Egyébként a Budaörsi úton befelé a gyalogos felüljáró utáni telepen árulnak egy 3. gen sárga kocsit. Tegnap befelé autózva láttam virítani a sok szürke német autó között :)))
És nézzetek át a Mindent tudni akarok az autókról-topikba, van egy nagyon állat fotó, összehasonlítás az Otto és a Wankel motor alkatrészeinek számáról.
Nincs elfelejtve, minden nap nekilátunk, csak valami mindig közbejön (lapterv-variálás, stb.). De ha végre meglesz, azonnal szólok - elég jó kis képanyag, bár ugye esett az eső. De látható lesz Wankel bácsi "agglegényes" lakása is, a szoba közepén egy bazi motorteszter, kupák, stb.
A sárgát meg a kéket elvitték, meg folyamatos az érdeklődés, de fel kell hívni Wankel papát, mi az ábra. Valami mindig van - legfeljebb csak tavaszra lesz kész, de hát úgyis az a lényeg, nem?
Igen, ez is wankel.Tulajdonkeppen a rotary engine az egyenlo a wankel motorral.Hogy miert hivjak igy azt passzolom :)
A fejlesztese es gyartasa a kozhiedelemmel ellentetben nem allt le.
RX-7 klub:
En benne vagyok, alapitsunk klubot! Tok jo lenne talalkozokra jarni! Sajna en jelenleg eppen nagy minuszokban vagyok mani ugyben szoval gyalog nyomom, de azert aldozatokra hajlando lennek :)
Ezt most nem értem, akkor ez most Wankel-es és mégsem hagyják abba a fejlesztést? Az angol szövegben "rotary engine"-t mondanak, talán azért, mert ehhez nem tapad negatív asszociáció?
fanthomas >
Nemsokat tudok mondani sajnos, ezért vetettem fel, de nem lettem okosabb. amit tudok az az, hogy Magyarhonban ezek ált. 1,5-2 milla körül vannak, némethonba átszámítva 5-700 ezer(!)
Motorikusan megbízhatatlanok, nagyfogyasztásúak, 3.6, 4.2, 5.3(XJ12) literesek, 200-300 pacisak . De a leggyönyörűbb, autó, amit valaha csináltak. Imádom.
Jójó, szépségben az RX-7 is ott van, de csak a Jaguar után, ezt be kell lássátok :-))
Egyébként a mai napig nagyságrendekkel jobban tetszenek a régi sportkocsik, mint az újak. Van valami egyéni, eredeti bennük, ami manapság egyre inkább uniformalizálódik...
Hu... lattam a cikket a totalcar-on, onnan tevedtem ide. Kedvet kaptam ehez az autohoz, azt hiszem, meg kell neznem egyet :)
Kerdes:
Mennyire van lehetoseg itt, Mo.-on tuningolni oket? (masodik - erossebb - autonak, az elso egy 318-as BMW)
OFF
Sirk: olvastam, hogy erdekel XJ6.. 8x-es... az is megmozgatta a fantaziamat, nem tudsz valami kozelebbit roluk ??? (mi van veluk Mo.-on... hol/hogyan lehet szervizelni, stb...)
ON