1300 kobcenti vagy sem:
Nekem mindket kocsim 1.3-ra van irva a forgalmiban.
Szerintem minden attol fugg hogy akkor amikor bekerult az orszagba hogy lett beirva a nagykonyvbe.
Lehet menni a kozlekedesi fofelugyelethez, es kerni kell egy szakertoi velemenyt hogy a kocsi valoban 1.3-as es nem 2.6-os aztan ha sokat fizetsz vagy jo embernel sirsz akkor atirjak.
A Turbosommal ez volt a helyzet de ezt az elozo tulaj intezte.
Hogy miert ketszerezik azt nem tudom, hiszen a motor konstrukciojabol adodoan sem ketszerezni kellene(hiszen 1 utem alatt 3x van munkavegzes).
Talan a fajlahos teljesitmenye miatt? Passz.
Kicsit szuneteltetem a 3. generacios projektet mert ugy nez ki family projekt van alakuloban :)
De attol meg az egyik kocsim tuti megmarad szoval tag leszek! (Remelem alapito hehe)
Na mindenki hirdesse az iget, es tavasszal megejtjuk az elso talalkozot ha minden igaz.Ha nem minden, akkor nyaron biztosan!
És miért 2600 ??? Van erre valami szabályozás hogy a Wankel kobcentijét 2-vel meg kell szorozni ? Én eddig csak a versenysportokban hallottam ilyenről.
en csak a sajat velemenyemet tudom, szerintem azt a cm3-t csak eliraskent irhattak a forgalmiba, mert az eredetisegvizsgaloknal a konyvben az enyemhez 2600 cm3 van irva :)
sehogy :) nekem az eredeti motorszamot most keresik a vagottszemuek japanban, mert nem hajlandoak a rendorsegnel az eredeti motorszamot irni az uj forgalmiba, miszerint az nalunk nem szerepel a nyilvantartasban. (hogy szerepelne, hiszen amikor behoztak, mar akkor is b*tak utananezni, hogy mi az eredeti, sokkal egyszerubb volt leAFezni). igy most kertem egy ceges, hivatalos nyilatkozatot arrol, hogy ezt a mazdat marpedig ezzel a motorral gyartottak, ha tetszik ha nem. ha ez alapjan sem irjak at, akkor valami nagy gaz van a rendszerrel... (meg jo, hogy az eredetisegvizsgalaton megkerestettem az eredetit, amihez persze nekem kellett felhivni a mazda mirait - ez itt a reklam helye -, hogy ugyanmar merre is van a motorszam beutve gyarilag. az eredetisegvizsgalok irtak egy papirt, miszerint az AF-s helyett feltartak az eredeti motorszamot, amin semilyen beavatkozasnak nincs nyoma - C-t kapott -. nos ez alapjan a hivatalos okmany alapjan nem hajlandoak atirni...)
szal no comment. nekem az az egy dolog volt idaig szimpatikus az egesz eredetisegmarhasagban, hogy legalabb rendbeteszik a rendorseg - enyhen szolva is - kaoutikus helyzetet a kiadott forgalmi engedelyekben szereplo adatok teren. hat ennyit errol.
Sziasztok!
Mi hír az RX-7 CLUBRÓL? Szerencsés tulajdonosa vagyok egy 88-as példánynak...Érdekelne, hogy lehet az eredeti 1308 köbc.-t érvényesíteni a forgalmiba.
Ha lesz klubalapítás, akkor rám is számíthattok. (Igaz egyelőre csak félig teljesítem a feltételeket - Mazdám ugyan van, csak nem RX-7, de ha lesz pénzem, akkor biztos, hogy veszek egyet.)
A mostani PestiEstben egyébként van egy eladó fehér RX-7, ha jól emlékszem, akkor 84-es és 7-800 körül van (ez nem biztos, mert most nincs nálam az újság).
Sajnos nem hiszem, hogy túl jó lenne, legalább is egy olyannak, amit már megtörtek. Ez az idöszak a leggyengébb japán kasznik korszaka, bár nyilván ki lehet fogni belöle is jót. Talán tapasztaltabb topictársak többet tudnak mondani.
Egyébként Pilisvörösvár, Solymár és Hidegkút körzetében sokszor láttam egy eléggé lerobbant karosszériájút, ezüst szürke színben néhány házi Neolux "berakással", amit árultak (mindig csak mozgásban, úgyhogy részleteket nem tudok). Ezenkívül Solymáron láttam párszor egy nagyon szép bordót is, már valszeg az utolsó 1. generációsok közül.
Lehet, hogy hülye kérdés, de ilyen '79 körüli rx7-nek ált milyen állapotban van a kasztnija?
Persze, tudom, ez változó és sok mindentől függ, bla,bla, de mégis mik a tapasztalatok? Jó a kasztnija??? Vastag?
RX-7 Club: legyen!
Nyomulok persze...tok kiraly lenne.Mindenfele "gagyi" auto klub van miert ne lehetne egy elit is? ;)
Egyebkent meg szerintem lehet olyasvalaki is tiszteletbeli tag akinek nem ilyen kocsija van (vagy meg nincs) de esetleg szereti a markat.
Persze ez hivatalosan csak akkortol nyerhet megerositest amikor osszejovunk 5-en :).
Egy haverom lehet hogy megveszi az egyik kocsimat szoval akkor mar 3-an vagyunk! Persze a ket wankel gurut osmesternek valasztjuk szoval igy akar meg is lennenk 5-en :)
Rx7 club: igen igen igen, akarom!
Kell egy hón lap, a tervezésben tudok segiteni, de a programozáshoz, fentartáshoz már nem értek.
Mi legyen a neve? Egy durva példa: www.rx7.hu
Na csá.