ps: sajnos ugy alakultak a dolgok, hogy lehet, hogy ki kell csomagolnom a mazdamat a teli gunyajabol, mert
1. a nivamnak el**sztak a vizsgaztatasat es nem lesz forgalmikepes par napig
2. a sogorom altal amortizalt tigram a 700valahanyadik helyre kerult a tigra elso lokharitokert sorbanallok listajara europaban (!!... vicc, talan februar kozepere igerik)
ha igy lesz, aki akar eloben simogatni egy 3. generacios rx7-est, az szoljon.
Szerintem nagyon gyönyöru, pár napja került fel az oldalra és a kinézetébol, valamint a típusjelzésébol úgy tunik, hogy ez már széria az rx-evolv szériája...
Viszont valahogy nem hallani róla semmit, vagy csak nincsenenek meg a legfrissebb újságok...
Lenyugözo a teljesítménye a formája és az ajtónyítási megoldása.
javaslom add el az egyiket es vegyel belole te is egy nivat telire ;) ugyan olyan sokat fogyaszt, de legalabb nem megy ;) (es ennel fogva a kerekei sem porognek el :)
SEEN,
En tavaly is meg azelott is hasznaltam a kocsit a hoban, mit mondjak elegge funny :)
Neha kicsit eletveszelyes, de hat ez van.
Most nem hasznalom mert szerviz periodus van es no mani egyenlore :(
Sirk,
Koszi, sajnos csak hetfon tudom elolvasni mert akkor megyek melozni eloszor.De majd valaszolok!
Barnamaci,
Szerencsetlen :) azert nem szivesen ragadnek el a hoban par napra ebben a kocsiban mert eleg kicsi, meg kinyujtozni sem tudok benne rendesen :)
Tegnap volt a csiga2-es tények-jében egy amerikai katona, aki meglépett a seregből szerintem az RX-7 -esével és kicsit bentragadt a hóban (úgy emléxem 16 napra - 1 L gyümölcslé és némi drazsé társaságában) - de kibírta!
Jó kis gép ez az RX-7
zotya sajnos nem tudom melyik kepre gondolsz, de probald ezt a linket:
http://www.monito.com/wankel/index.html
Itt eleg sok infot megtalalsz, kepeket is.
SEEN,
Azt almodtam hogy vettem egy 3.gen-t!!!Arghhh olyan rossz volt felebredni :(
Az enyem piros volt (nem tudom hogyhogy nem sarga, amikor arra izgulok a legjobban:) ).
Meg mindig fizetem a kocsim motorjat, de tavaszra tuti meglesz a gep, szoval addig is ha gyulnek a nepek az csak jo, hirdessetek a iget!
:)
Kellemes unnepeket ha addig nem futnank ossze on da net!
CHROME
Valaki a multkor felrakott egy kepet, ami az Otto es a Wankel motor alkatreszeit mutatta. Most vegigneztem az egesz topic-ot de nem talalom. Hogyha megvan valakinek az legyenszives kuldje el nekem !
Én még mindig arra vagyok kíváncsi, hogy hol a szabál !!! Mert az hogy x országban is így csinálják az engem nem vigasztal. Nem kell ész nélkül lefordítani az x ország katalógusát !
Én meg úgytudom, hogy teljesítmény hasonlóság alapján született (nagyjából azonos egy 2× akkora lökettérfogatú korabeli Otto-motor teljesítményével) De ez nem magyar találmány, már 20-30 évvel ezelött is így tartották számon öket. Mondjuk a német bizt-rendszernél nem sokat változtat, hiszen ott teljesítmény alapján osztályoznak nem lökettérfogat szerint.
Egyébként az I. generációs motorja eredetileg 2×573 ccm kamra-térfogatban volt meghatározva, így 2292 ccm hengerürtartalommal volt ekvivalens.
Anno azért volt 2,valamennyi a szorzo mert a dogattyu és a fötengely fordulatszáma nem azonos és egy fötengely fordulatra kb.2,5 munkaütem jut.Ezt kerekitették le anno,de az ember orcájátol és egyéb "hozzáállásátol" is függött hogy kinek mit irtak be.Egyébként a 2. generáciosak már katalizátorosak?
Espal
a ketszerezest en sem ertem, mert ha mar szorozzuk, akkor mar a 3x ertelmesebb lenne, persze mas kerdes, hogy milyen alapon...
azt hiszem en is futok egy kort a kozlekedesi fofelugyeletnel, de eloszor megprobalom egyaltalan atiratni.