Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SEEN Creative Commons License 2001.02.02 0 0 290
levelezgettem a totalcar szerkesztoivel, hogy szivesen megosztanek nemi bennem felgyulemlett informaciot az olvasoikkal, ok erre pozitivan reagaltak, jelenleg folyamatban az egyeztetes, hogy a felmerult otleteim kozul milyen cikket vagy cikkeket es milyen sorrendben latnanak szivesen :) eloszor valszeg egy rx7 tortenelmi cikk jon :)

[s]

Előzmény: sirk (289)
sirk Creative Commons License 2001.02.01 0 0 289
Tetszik ez az rx8, jokat olvastam rola a Metro nevezetu szaklapban :)

Seen! Milyen keszulo atfogobb cikkrol is irtal?

SEEN Creative Commons License 2001.01.31 0 0 288
inkabb kiteszem webre, ahonnan barmikor letoltheted! :) akkor nem kell jatszani az 1 megaval esatobbi :)

http://csacskamacska.philoslabs.com/rx7/manual.ace 21.5 Mb, winace-val vannak tomorgetve es acrobat reader-rel olvashatoak.

udv,

[s]

Előzmény: Barnamaci (287)
Barnamaci Creative Commons License 2001.01.31 0 0 287
Hello SEEN!

Igaz nekem nem RX7esem van, de érdekelne az a doksi. El tudnád mélelni:-) (egyszerre max 1,3 MB jöhet át)
köszi

Előzmény: SEEN (273)
sirk Creative Commons License 2001.01.31 0 0 286
Ha visszabbnezel itt a topikban, talalsz animalt gifet a mukodeserol. Ha minden igaz :)
Előzmény: Dobcsi (284)
SEEN Creative Commons License 2001.01.30 0 0 285
van nemi a totalcar.hu-n, de epp most keszul rola egy atfogobb cikk :)
Előzmény: Dobcsi (284)
Dobcsi Creative Commons License 2001.01.30 0 0 284
Megkockáztatom a lámer kérdést... :)

Hogy működik a Wankel motor? Hallottam már ezt-azt, meg némi elképzelésem is van, de ez elég kevés. Lehet erről olvasni valamit? Létezik a témával foglalkozó magyar oldal is?

Dobcsi.

sirk Creative Commons License 2001.01.30 0 0 283
Kerlek nezz utana koszi.

Eltuntek, ja. En viszont nagyon halas vagyok ezert a topikert, mert ez nyugtatott meg az rx7 vasarlas teren.
Mindig tetszettek, de nem mertem volna bevallalni, mert nem ismertem a Wankel motort. De itt megnyugodtam, es tudom mar biztosan milyen kocsit veszek, amint letudom a tartozasaimat...

Előzmény: SEEN (282)
SEEN Creative Commons License 2001.01.30 0 0 282
nemtudom, ha gondolod, utananezek :) furcsa, hogy pont azok tuntek el, akik a topicot alakitottak :)
Előzmény: sirk (281)
sirk Creative Commons License 2001.01.30 0 0 281
Ki kerem magamnak :)))

Lelkes vagyok, mint tehenen a gatya, csak sajna meg az 1 gen. rx7-esem nincs meg... :-)))

Ahhoz nincs manual?

Előzmény: Dobcsi (279)
SEEN Creative Commons License 2001.01.30 0 0 280
ugyan, mi generaljuk a forgalmat :))regebben volt ugy, hogy hetekig senki nem irt semmit :)
Előzmény: Dobcsi (279)
Dobcsi Creative Commons License 2001.01.30 0 0 279
Szegény topic...már mindenki elmenekült innen :(
Előzmény: SEEN (278)
SEEN Creative Commons License 2001.01.30 0 0 278
jahm, az valszeg huzos osszeg. nemtudom milyenek a japcsi automatak, de azt tudom, hogy az amerikai autoknak nem az erosseguk :))

en alapvetoen stickshift parti vagyok :)

Előzmény: Dobcsi (277)
Dobcsi Creative Commons License 2001.01.30 0 0 277
Speciel a kompressziót még nem mérettem be, csak egy motorbeméretést csináltattam. (Hasonló vizsgálatok mint egy zöldkártyánál, csak részletesebb és aztán a dolgok részletes elmagyarázása), és ott azt mondta a szerelőm, hogy az olajat nem égeti el az autó.

Én a kompressziónál jobban tartok, attól mi van, ha megadja magát valami az automata váltóban. Mert egy 5 sebességes Micsu Lancer váltó javítása is már kétszer 6 jegyű volt...akkor az automata+usa széria+ritka...cseppet húzós lehet.

SEEN Creative Commons License 2001.01.30 0 0 276
apropo, mielott megveszed a kompressziot mindenkeppen meresd meg. lentebb irtam, mennyi a gyari ertek.
Előzmény: SEEN (275)
SEEN Creative Commons License 2001.01.30 0 0 275
jah, erre meg szamold ra, amit majd csak kesobb veszel eszre, apro esztetikai hibak :) (a lambda szonda eleg draga mulatsag amugy) mar ha tenyleg makulatlanra akarod :) nekem az rx7-en el volt torve egy kb 5x5 cm-es muanyagdarab a bal ablakemelonel, 6700ft-ert hozattam amerikabol. szinten el van repedve egy fedel, ami csak a dobozaval egyutt rendelheto 47000(!!) forintert. serult egy helyen a borozes, ha megrendelem, csak az egesz ulestamlat lehet, 270000. mondjuk beszeltem egy borfestovel, aki garanciaval megfesti es bevallalja, hogy nem kopik, plussz a karpitos, meglesz 20k-bol :) szal az, hogy mennyibe fog meg kerulni neked, az elsosorban az igenyessegedtol fugg :)

[s]

Előzmény: Dobcsi (274)
Dobcsi Creative Commons License 2001.01.29 0 0 274
Én miskolci vagyok. :( Ma átnézettem az autót egy szerelővel, aki a család barátja régóta. Ő elmondta, hogy valami nem ok a labda szondával, vagy akatalizátorral, mert túl sok a CO kibocsájtás. El van szakdva 2 gumiharang, és hidrotőke....

Úgy egy 100-asre tehető a makulátlanságra való varázsolás.

Hát nem is tudom...

Dobcsi.

Előzmény: SEEN (273)
SEEN Creative Commons License 2001.01.29 0 0 273
tudom, hogy nem sok embert erint, de van echte gyari workshop manual-om a 3. gen. rx7hez, nyomtathato formaban. :)
SEEN Creative Commons License 2001.01.29 0 0 272
ez eleg nehez ugy. en egy teljes napot adtam a szerelomnek az atnezesre (de ugye egy wankel mas, mint egy otto motor, az rx7 pedig meg azokbol is a "rosszabbik fajta" :) ha gondolod szivesen megadom a telefonszamat, kint lakik a varos szelen, de egy kis autozast meger egy autovasarlas. a kollega amerikaba szakadt hazank fia, aki ugy 5-6 eve telepult haza. kint mindenfele szervizelessel es autorestauralassal foglalkozott, talan erdemes vele beszelned. azon kevesek koze tartozik, aki mar latott az enyem elott is rx7-est.
Előzmény: Dobcsi (271)
Dobcsi Creative Commons License 2001.01.29 0 0 271
1000 km az nem igazán sok ilyen szempontból.

Én attól félek hogy ha hipp hopp belevégom azt az 1000 kilométert akkor még mennyi, és milyen hibák fognak előjönni.

Mert elég kemény pénzekbe kerül hozzá, minden utolsó csavar is. Nekem most egy w123as mercim van. Azt hiszem nem kell részleteznem mennyit költök alkatrészre. Ha véletlenül a sinen hagyom, és átmegy rajta a vonat, akkor is 2 bic mac menü árából ismét makulátlan :))))

Előzmény: SEEN (270)
SEEN Creative Commons License 2001.01.29 0 0 270
valoszinuleg sok alkatresz csereszabatos, de ha rendelsz valamit, azt alvazszam alapjan tudjak megrendelni es nekem elhiheted, hogy az alkatreszek jo resze alvazszamfuggo (vin-nek hivjak amerikai barataink, vehicle identification number). nemtudom, hogy hany ilyen autot lattak mar, ilyen ugyben rossz a tapasztalat, de teny, hogy rx7-bol valszeg kevesebb van, mint mx6-bol :) persze lehet, hogy sok alkatresz "jo bele" az europai 626-bol is, ezt ok nyilvan jobban tudjak :)

ugy vartam ra 6 honapot, hogy annyiert, amennyiert arultak nem akartam megvenni, amennyit en ajanlottam annyiert meg nem adtak. (megkerdeztem egy biztositot, hogy adott parameterekkel mennyit er az rx7, ez nekik benne van egy konyvecskeben) en elkezdtem mas utan nezelodni, de nem talaltam meg az igazit (nagyon tetszett egy napsarga fiat coupe 2.0 20v, 1.5 eves, de nem tetszett a gazdaja, igy nem vettem meg)aztan egyszercsak megkeresett a gazdaja, hogy esetleg kothetnenk uzletet (eredetileg egy kereskedonel allt), o mar odaadta annyiert, amennyit en akartam adni erte. ez kb. 6 honapba kerult :) (es ezalatt elment a nyar, szal kb 1000 km-t mentem vele, miota megvettem :))

[s]

Előzmény: Dobcsi (269)
Dobcsi Creative Commons License 2001.01.29 0 0 269
Ez érdekes. A szalonba azt mondták nekem, hogy a sima (európai) 626 2.0i-vel csereszabatos szinte minden alkatrész.

Akkor most linkeltek vagy még sose láttak ilyen kocsit?

Hogyan vártál rá 6 hónapot? A 6 hónap leforgása alatt találtál más autót vagy 6 hónapig folyamatosan tudtad, hogy az adott kocsit fogod megvenni?

Üdv,
Dobcsi.

Előzmény: SEEN (268)
SEEN Creative Commons License 2001.01.29 0 0 268
apropo, a vin alapjan kaphatsz pontos informaciokat (mikor gyartottak, milyen szinben, hol lett szervizelve, reszt vett-e a kotelezo visszahivasokon stb.) az autorol, ha irsz egy emailt a mazda north amerika-nak. ha pl. nem vett reszt minden visszahivason, akkor jo ha tudod, hogy ingyen ervenyesitheted az ilyen alkatreszcsereket, akar magyarorszagon is (mondjuk eloszor hulyen neznek rad es megprobalnak majd elhajtani, de keresztul lehet vinni :). hozza kell tegyem, az eddig egyik legkellemesebb markaszerviz, amiben jartam az a mirai volt.
Előzmény: SEEN (267)
SEEN Creative Commons License 2001.01.29 0 0 267
a calibrabol amelyik turbos az 4x4-es is. a turbos a legerosebb verzioja. mas kerdes, hogy neves nemet tuningcegek igen kellemes programokat ajanlanak hozza, amivel akar 300 bhp korulire lehet hozni a gepet.

az mx6 tenyleg ritkabb auto, de egy dologra keszulj fel, mivel a vin-je jm-el kezdodik (amerikai) ezert az osszes alkatreszt csak filmrol tudjak rendelni hozza, arrol nem is beszelve, hogy kb 10 szazalekkal dragabban (hogy miert, ne kerdezd, en a mazda miraihoz jarok, ott ez van) es kb. ketszer hosszabb szallitasi hataridovel. hozza kell tennem, hogy egy jo allapotu autot jo aron talalni nagyon nehez, de pont ezert mondtam, hogy inkabb szanj ra nehany honapot (en kb. 6 honapot vartam az rx7-re, mire az enyem lett), de jard korbe a piacot, akkor nem fogod ugy erezni, hogy rosszul valasztottal :)

[s]

Előzmény: Dobcsi (266)
Dobcsi Creative Commons License 2001.01.29 0 0 266
A Calibra nagy kedvencem, de ez sokkal jobban tetszik, szerintem azért mert lényegesen ritkább kocsi.

A calibrából a 2 ezres turbós 4 kerekes 6 sebességes az igazi. (bár lehet hogy ez már a 2.5ös...)

Az tetszik az adott autóban, hogy karosszériásan és belsőleg is teljesen makulátlan, full extrás, és az ára is barátságos.

Még gondolkozom.

Üdv,
Dobcsi.

SEEN Creative Commons License 2001.01.29 0 0 265
en azt mondom, hogy ha egyszeru csaladi autonak kell, akkor vedd meg nyugodtan, de hamar ra fogsz jonni, hogy a gyorsulas nem itt kezdodik :) esetleg nezz meg korbe, szerintem jobban jarnal egy 2.5 v6-tal, az 164 lovas, ha jol remlik 7.9-es 0-100-zal. no es belefer a gyerekules ;) a lenyeg, hogy semmikeppen ne hamarkodd el, mert egy autot nem fel evre veszel (normalis esetben) es ha nem vagy vele maradektalanul elegedett, akkor elobb utobb el fogod adni, azzal pedig altalaban nem jarsz jol :) (ha csak az atiratasi koltsegeket tekintem, mar az is eleg sok :)
ha nem ragaszkodsz az mx6-hoz, akkor nezz meg egy fiat coupe-t, a 2.0 16v turbo (190 bhp) es 2.0 20v turbo+ (210 bhp) igen finom jargany, en joparban ultem (majdnem azt vettem rx7 helyett, amikor ketsegesse valt az rx7-esem ugye), kellemes, minden szempontbol, ha nem zavar az elso kerek hajtas. ha nem akarsz sok penzt kiadni egy viszonylag megbizhato gepert, akkor nezd meg a calibrakat (mivel nem gyartjak mar, eleg olcso). itt mindenkeppen erdemes jol korulnezni, eleg sok a lehasznalt darab. ebbol is van 2.0 turbo (204 bhp), raadasul 4x4 es 2.5 v6 (170 bhp)

udv,

[s]

Előzmény: SEEN (261)
Dobcsi Creative Commons License 2001.01.29 0 0 264
hmm..
Dobcsi Creative Commons License 2001.01.29 0 0 263
Ugyan ez. Még a szín is stimmel:
Dobcsi Creative Commons License 2001.01.29 0 0 262
Ez 2.0-ás, és amerikai. Mérföld óra, oldalsó szélességjelzők, szimmetrikus lámpák, usa magnó, stb.

U.a. a moci mint a 626 2.0i. Ez automata váltóval van, melyen asszem van sportfokozat is. ya, és 4 hengeres.

Találtam egy képet, ami pont ugyanolyan kocsit ábrázol. pill...

Dobcsi.

SEEN Creative Commons License 2001.01.29 0 0 261
nah utananeztem. tenyleg importaltak amerikaba a 2.0 16v-t. az amcsi valtozat csak 125 lovas (ez normalis a mas szabalyozasok miatt), 9:1 kompresszio, manualis valtoval 10.2, automataval 12.5 a 0-100.

[s]

Előzmény: SEEN (260)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!