Keresés

Részletes keresés

tezslam Creative Commons License 2010.02.24 0 0 13090
Sajnos, intenzív fékezéskor, csak megerősödik a pozíciójuk, akkor nem tudnak leesni!
Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (13088)
grétisas Creative Commons License 2010.02.24 0 0 13089
Ezek Taigetosz pozitívok!
Előzmény: tezslam (13078)
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2010.02.24 0 0 13088
Mi van akkor, ha a hülyegyerekek egy erős fékezés miatt leesnek? Mondjuk súlyos állapotba kerülnek, emiatt a következő szerelvények sem tudnak közlekedni, így a vonalon a káosz várhatóan sokkal nagyobb lesz, ergo buszos pótlás is elképzelhető. (OFF Ezen kívűl a TB-nek is pénzbe kerül a gyógyításuk, ha egyáltalán életben maradnak.) Ezeket elkerülve inkább legyen egy kisebb, rövidebb zavar a vonalon, szerintem.
Előzmény: Szakadáskapcsoló (13086)
Kocso84 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 13087

"Móricz felé"

 

Természetesen "Moszkva tér felé"-t akartam írni.

Előzmény: Kocso84 (13085)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2010.02.23 0 0 13086
Ebben igazad van, saját kárukra csinálják csak nyugodtan, ha mást nem veszélyeztetnek vele. Valóban nem érdemes megszívatni miattuk több száz utast azzal, hogy elverődjön az egész vonal.
Előzmény: Kocso84 (13085)
Kocso84 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 13085
Amikor egy lámpára követjük egymást "egy-két lámpa kihagyása" a halál, pláne a Budafokináél a Móricz felé, onnan scak hatványozódik a késés. Arról nem is beszélve, hogy mire én elölről hátrakászálódok, 54 métert, addigra se híre se hamva a tujázóknak, ráadásul elölről nem is igen lehet kiszúrni az ilyet. Annak meg hogy a mögöttem lévő csenget ezer és egy oka lehet. Ma amikor a Topic társ szólt nekem, hogy ez van, mondtam neki, hogy nem tudok mit tenni, akinek ennyi idős korára ennyi esze van, csinálja gyakrabban, hátha célt ér vele és kap egy tolószéket... .
Előzmény: Szakadáskapcsoló (13083)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2010.02.23 0 0 13084

A 2026 tegnap délután egy gyomornedvek által feldolgozott háromfogásos ebéddel keringett világvárosunk grand boulevard-ján, a BKV kirakatvonalán. Kérdeztem a vezetőt, esetleg nem takarítanák-e ki, ha félreállna a Mester utcánál. Mondta, hogy teljesen fölösleges félreállni, senki nem jönne oda villamost pucolni. Azzal vigasztalt, hogy már csak két kanyarja van a kocsinak a beállásig, vagy jobb esetben majd a Moszkván rálöttyintenek egy vödör vizet.

 

Nem a vezetőt hibáztatom, hanem a rendszert, mivel úgy gondolom, igazat mondott és valóban nem történt volna a világon semmi a telerókázott villamossal, ha félreáll.

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2010.02.23 0 0 13083

"tudjuk, mit tudnánk tenni?"

 

Javaslat: ha a vezető tudomására jut, nem indul tovább a megállóból, és tájékoztatja az utasokat a várakozás okáról. Ha nem történik semmi, hétköznap rögtön ott a követő, ami mondjuk csengővel jelzi, ha leszálltak a taknyosok.

 

1-2 lámpánál többet biztos nem kell várni, mert addigra rájönnek a nagyeszűek, vagy egy türelmetlen utas szedi le őket.

Előzmény: tezslam (13082)
tezslam Creative Commons License 2010.02.23 0 0 13082
Én is szóltam a Móriczon kettőnek is: tudjuk, mit tudnánk tenni? - volt a válasz, ők is avval fejezték be, hogy, sajnos, a rendőrök sem /akarják?/ veszik észre! 
Gianmarco Creative Commons License 2010.02.23 0 0 13081
Én Combinón egyszer láttam már, az a gyerek egyedül volt és hassal a szélvédőnek, és nagyon kereste, hogy mibe tud kapaszkodni.
Itt kétségtelenül nehezebb és veszélyesebb mutatvány, mint az ütközősökön.
Az offtopik K-Tátrán viszont az utóbbi egy-két hétben kétszer is láttam.

Ha rajta utaznék, és észrevenném, én is szólnék a vezérnek, de mit érne el vele, ha hátramegy és rászól? Max. elfut a gyerek, ennyi.
Előzmény: tezslam (13078)
Peti817172M Creative Commons License 2010.02.23 0 0 13080
Érdekes, hogy egy utasnak se tűnt fel,éssenki se szólt be avészejzlőn a vezetőnek, hogy valaki ül a hátsó lökhárítón.
Előzmény: tezslam (13078)
tezslam Creative Commons License 2010.02.23 0 0 13078
Nem semmi!!! Ma láttam először! Igaz, én is csináltam kb 50 évvel ezelőtt, akkor maradandó emlékeket és 8 napon túli hámsérüléseket szenvedtem, amikor a rend őrei megmagyarázták, hogy egy rendes gyerek nem csinál ilyet! Elérték céljukat, nem tujáztam többet! Ma nem okítják ki a rend őrei az ilyen gyerekeket???
magyarfilm Creative Commons License 2010.02.07 0 0 13077
"...
A lábamra ketten léptek,
Ott tapostak, ahol értek,
Ráestem egy kövér testre,
Vígan emlékezem Pestre.
Így kerültem egy hatosra,
Híres pesti villamosra.

..."


Itt is a villamos... :D
http://hunyadi-szazad.gportal.hu/gindex.php?pg=31525277
Peti817172M Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13076
Arról már nem is beszélve, hogy a klíma beszerelése óta nem fűtőszál fűti az utasteret, hanem a klíma.
Előzmény: Peti817172M (13075)
Peti817172M Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13075
Az utastérben csak egy fokozat van, elfordítod a kulcsot, akkor megy folyamatosan a ventilátor. Nem a fűtőszállal volt probléma, mert nem -10 fokos levegőt fújt be, hanem 0-5 fok közöttit (-10 fokban), tehát a fűtőszál működik, csak a termosztát rosszul van beállítva. Vagy ennyire gyenge lenne, hogy a -10 fokos levegőt csak ennyire bírja felfűteni? Mert akkor viszont belső keringtetésre kéne télen állítani.
Előzmény: vrobee (13074)
vrobee Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13074
Rémlik, volt korábban, hogy ez karbantartási probléma: fűtőszál meghal, hőmérő észleli, hogy hideg van, és magasabb fokozatra kapcsolja a -hideg- levegő befúvását.
Előzmény: Peti817172M (13071)
vrobee Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13073
Igen. Ugyanez az összehasonlító móka zaj- és rezgés terén is megy.

Huzatszempontból amúgy bármelyik budapesti villamos fényévnyivel jobb, mint az Ikarusok (vagy a bengáli...).
Előzmény: mark-berg (13072)
mark-berg Creative Commons License 2010.02.03 0 0 13072

Hogy valami jót is mondjon már valaki a Combinókról:

azt vettem észre, hogy ezeknek a villamosoknak szuper a szigetelése. Ugyanis az utastérben semmit nem érezni a kinti hidegből menet közben, úgy értem, nincs huzat, mint a héven, a legtöbb buszon és a villamosok többségén. Ugyanis az ajtók szigetelése kiváló, ezért még az ajtóban állva sem húz be a hideg haladás közben.

Egy régi ipari csuklós 4-est szoktam látni keringeni a körúton, és amikor pont az jön, hát felszállok rá, és ekkor döbbenek meg, hogy amíg nem volt Combino, fel se tűnt, milyen átkozott huzatosak ezek a régi villamosok. Az ajtó mögött ültem menetiránynak háttal és 6-7 megálló alatt zárt kabátban majd'  lefagyott a vesém a zárt ajtókon bevágó huzattól.  A Combinón meg mindig az ajtónál állok és még sose fáztam.

Szóval köszönöm a tökéletes szigetelést, kedves Combino.

 

Peti817172M Creative Commons License 2010.01.27 0 0 13071
Nem lehetne valamit csinálni a Combinó fűtésével? Elég gáz, hogy -10 fokban Borárostól Moszkváig végig hideget fújt. Vagy a BKV-nak az a célja, hogy megbetegedjenek az utasok? Mindenesetre azokat a Combinó vezetőket, akik olvassák a fórumot, megkérném, hogy +3-on nyomassák az utastérfűtést, mert meg lehet fagyni. Köszi.
Peti817172M Creative Commons License 2010.01.26 0 0 13070
Az mondjuk akkor gáz, ha csak ott jeleztek. Amúgy a Volvó durvábban adja elő a dolgot. Ha kinyitod az első ajtót, akkor a többinél továbbra is világít, hogy jeleztek, de ki már nem nyílik, csak ha újra megnyomod az ajtón lévő leszállásjelzőt.
Előzmény: Szakadáskapcsoló (13069)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2010.01.26 0 0 13069

Ma tapasztaltam a 2033-as kocsin, hogy a jobb első ajtó nyitása törli a leszállásjelzést. A bal első ajtó fölött továbbra is világít a lámpa, de a jobb elsőnél elaludt, és nem is nyílt ki a megállóban, csak az ismételt leszállásjelzésre.

 

Nincs különösebb jelentősége, de a T5C5K-ról azt olvastam, hogy azon a jobb 1 nyitása nem törli a jelzést, és szerintem így a logikus.

 

Egyre több kocsi van egyébként "összefröcskölve", ma pl. a 2038-ast láttam ilyennek.

BTKmániás Creative Commons License 2010.01.25 0 0 13068
Az első ajtó egyajtós?
Előzmény: adam_89 (13067)
adam_89 Creative Commons License 2010.01.25 0 0 13067
Előzmény: roygee (13066)
roygee Creative Commons License 2010.01.21 0 0 13066
Videoklip-be is bekerült. London szerintem.

Üdv, Roygee

http://www.youtube.com/watch?v=FgFe5Jj8MwI&feature=PlayList&p=C9395EA591126A68&index=34

1:54-től
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2010.01.20 0 0 13065
A 2016 is bepöttyösödött.
Előzmény: Gianmarco (13063)
Peti817172M Creative Commons License 2010.01.19 0 0 13064
2007-esen meg nem működnek a páros szekciókban levő (B vég felé néző) belső kijelzők.
Előzmény: Gianmarco (13063)
Gianmarco Creative Commons License 2010.01.19 0 0 13063
Látta ma délután valaki a 2017-et?
Az egyik oldalát szépen bepöttyözték valami fehér trutyival, hosszan, tetőtől talpig.
A tippem a Margit híd, mert a felújítás felé eső oldala volt, de arra nincs ötletem, mi és hogy lehetett. (Valami festékszerű.) És csak ezt az egyet láttam ilyennek. Majd lehet lemosni...
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2009.12.31 0 0 13062
CKD Kombinát Creative Commons License 2009.12.28 0 0 13061
Oktogontól északra is volt közlekedés, a Margit-híd és a Széna tér között ingázott egy Combino.
Előzmény: Peti817172M (13060)
Peti817172M Creative Commons License 2009.12.28 0 0 13060
A mai se volt a körút napja. Kora délután a Margit hídon beesett egy munkás a "hidba" Oktogontól északra nuku villamos, nuku busz. Aztán hogy nem teljen eseménytelenül a nap, Oktogontól délre nem volt közlkedés. Hogy miért, nem tudom.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!