:((( ne is mondd, nekem megprobaltak leszedni a hatuljrol az rx feliratot, az X jobb also labat es a pontot sikerult is... nem ertem mire kell ez az embereknek, de most mehetek es rendelhetek ujat a mazdaban cirka 10k ert.
a hetvegen itt ott szetszedegettuk az rx7-est, megjavitgattunk nehany idegesito aprosagot es irtam egy hosszu listat, hogy mit kell megrendelni a mazdatol ;))
nekem porszivo hangja van ;)) amugy nekem semmi jel nincs a kulcsomon egy gyonyoru zold mini svajcibicskan kivul, amit a felesegemtol kaptam szulinapomra :)
inkabb vegyel egy helyes rx7-est :)) ugyan nem vagizhatsz a recepcioslanyoknak, amikor leteszed a kocsikulcsot (lehet, azt fogjak hinni, hogy 121-es mazdad van), de cserebe kapsz egy kompromisszumoktol mentes porszivot :)
Ni-ni, csak nem Te vagy a Nivás "manifolder" :-))) SEEN? Ha viszel egy kört, én is viszlek E430-al. V8 surrogás kontra RX7 sivítás. Bár sajna óra szerint 260-nál nekem is leszabályoz :-(((.
pesten az FD! :) igaz nem zart be a kozpontizaram (valszeg meghulyult a riasztom, amikor visszatettuk az akkut), de ugy nezem nagy baja nem lett a telen :) egyszeruen imadom, amikor felporog a turbo, nem is ertem, egyesek hogy elhetnek enelkul ;) (bar sajnos ma nem volt lehetosegem a masodik turbot bekapcsolni, mert 5-osben autokaztam fel pestre, ott meg kb. 200 fele kapcsol be, az egy kulon elmeny)
Dobcsi, az MX-6 azért nem szemét.... Nekem is volt egy bézsaranymetál 2000-esem. Nagyon jó volt az úttartása, csak a 2000-es moci egy kicsit vérszegény volt. Amerikai típusú volt, mérföldórával. Olyan klíma volt benne, hogy a pohártartóban a Fanta befagyott (nem viccelek, a rostélykimenetnél -5 fokot fújt!!!!). Jó volta fogyasztása is, és 3000 rpm felett tiszta vadállat hangja volt. Sajnos mikor megvettem, előtte törve volt, és nagyon bénán gányolták össze, úgyhogy mindig volt vele valami apróság (egyszer az autópályán elhagytam a bal első indexet:-)))). Egyébként imádtam... Nagyon baba kis verda. Kár, hogy a buta európaiak nem nagyon komázzák a Mazda gyár ilyen sportkocsi remekeit. Az RX-7 mögött szerintem bármelyik Porsche elbújhat mind formailag, mind a bevitt szellemi tőke tekintetében.
Baszki, elég paráztató ez a oldal, Seen.... Csak a problémák meg a visszahívások..... Az elején nem értettem teljesen pontosan a test drive lényegét.... Remélem a Kincses azért képben van ezekkel a dolgokkal. Lehet, hogy nem is adom el a 3000 GT-met, hanem megtartom végszükség esetére! Neked mi a másik két autód, Seen?
Mar csak azt kell kitalalni hogy mikor is kellene osszefutnunk ujra.Vagy varjuk meg inkabb azt amig elkeszul az enyem?
Versenyezni akkor sem tudunk mert (habar siman lealaznalak :) ) meg bejaratos a picinyem.