Annyit kéne változtatni hogy az MD-be oldalanként kb 3mm-el hosszabb kardánok kellenének, vagy akár csalni is lehet ennyit. A forgóváz jo csak a keret helyett kéne uj.
Én azt nem értem, hogy mindenki azt írja, hogy egy rakat új szerszám kell hozzá, mert hogy a Szili és Csöreszé nem jók hozzá, és hogy egy idő, pénz, és munka. Na de régen hogy kezdődőtt? Akkor nem volt semmilyen szerszám sem, és mégis lett elöször Csöri aztán Szili. Akkor most miért lenne baj?
Pontosan, ahogy mondtad, ezért nem lesz gőzös. Nehezebb megépíteni és ráadásul egy gőzösért nem véletlenül kérnek csillagászati árakat. Hááát akkor egy magyarért. És szerintem nem lenne rá akkora kereslet, mint pl. az MDmot-ra.
Nekem tetszene, és biztos vennék is belőle, ha 30e körül lenne az ára.
De mostmár van diesel és villanymozdonyuk is, miért ne legyen valami gőzös az új gép.
Jó, jó tudom, hogy azt sokkal nehezebb megépíteni, és jóval bonyolultabb, de nem muszáj mindjárt egy 424-essel kezdeni. Én akár még valami enyhe egyszerüsítést is elviselnék, úgyis nekiállnék tuningolni, meg patinálni.
Egyébként is még nincs sorozatgyártott hazai gőzös, csak 520-as lesz aranyáron. :-(((
Nem sajna erről nincs tudtommal adatom, de elképzelehető. Most nem vagyok otthon csak este tudom megnézni, holnap pedig leírom. Elképzelehtő, hogy van valamim az Y kocsikról.
Valami tolatómozdony, vagy V63. Nagyon thervonati mozdony tudtommal nincs Fuggerth úr palettáján, pedig a V63 szvsz. az. Ha olcsóbban tudná adni, mint a Deák, kb. ugyan olyan szépen, akkor lenne vevője.
Szerintem is kijönne. Az M41 kezdőkészlet kerül 24.000 Ft-ba és lényegében ugyanaz:Mozdony+3 vagon. Mondjuk itt esetleg drágítaná a dolgot egy esetleges digitális előkészítés, illetve az ötpólusú motor. Lehet, hogy érdemes volna Fugerth úrnál érdeklődni, hogy mik a tervei a jövőt illetően. Meg tudnád mondani, hogy évszám alapján pontosan mit jelent az Ep V. és Ep IV. ?
Hááát én is 100 %! Rengeteg olyan modellező van aki a mellékvonali gépeket szereti gyűjteni. EZ NAGYON NAGY DOBÁS LENNE! Szerintem pillanatok alatt elkapkodnák!
BVh és a BDV között nincs nagy különbség. De a két motorkocsihoz tartozó vezérlő kocsi, és pót kocsik eltérnek egymástól. A Bmxt-200/201 és a Bmx 1XX asoknak csak 11ablakuk van míg a Bmxt-001-020 ig, Amx, és Bmx 000-0XX ig 12ablakuk van. Ez az amit össze lehetne keverni és akkor nem létező kocsik kerülnének a boltokban. Ez csak azért nehéz.