Azért egy eredetileg ralikrosszra épített autót nehéz utcai forgalomba visszaállítani, túl sok mindent kigyomlálnak belőle ahhoz...én sem gondolnám, hogy ugyanaz. Még ha az alvázszám ugyanaz lenne is ;o)
Nekem az rémlik, hogy azt az autót Aszti egy keskenyfutós sima 120-ból építette. Mintha láttam volna fényképet az eredeti autóról is a műhelyben régebben.
hali... skotti irni fogok de most is késön ertem haza eln. a kép talán 93 as mert az tuti hogy a fehér szlovákkocsival mentem 92 ben. az amugy egy gyári pálya lr volt vékony lemezes 630 kilo volt a gyári aluminium heigo csővel. szegénykém repedt is mindenhol. a sárga kocsibol kettő volt a gyári kocsi az a német kahlénál 99 százalék a másikat én épitettem zsir uj kasznibol azt is eladtam de hogy mi lett vele gőzőm sincs. sajnos... az is finom kis kocsi volt és kőnnyü még generátort sem raktam rá . az aksija egy repűlőgép rádio aksi volt akkora volt mint egy szokol rádio kb és bőven kibirt egy egész napot.
Új autóm. Majd csinálok jobb képet. 300-km-ről hiba nélkül hazahoztam. Nagyon pöpec 5 sebbeséges fékrásegitős vonohorgos. Még ismerkedek vele de már most megszerettem.
De szívesen hallgatnék még hasonló sztorikat... a hőskorból.
Körbekérdezek, van-e valakinél még épnek mondható váz, végülis neked az kellene főleg. 2-3 éve éppen volt egy versenyautó-alap egyik barátomnál, megkérdem, mi lett vele. Nehéz lesz itthon jó alapot találni, már mind elfogytak, ami meg van, az vagy már projekt valakinél, vagy horror az ára.
Itt többen vagyunk, akiknek eredeti utcai a kocsija, de a versenysztorikat szívesen olvassuk, a fotókat szívesen nézegetjük, úgyhogy írj még sokat, ha van rá időd, szívesen olvassuk.
Ez a kép megvan újságkivágásként valami régi Autó-Motorból talán... Valamikor a kilencvenes évek első feléből, amikor még csak a nyálamat csorgattam a Skodák után. Maximális tisztelet, ha ez a te autód! Tudsz valamit róla, mi lett vele? Van egy hasonló fényezésú LR Asztalos Zolinál.
Igen, a vörös talaj miatt be kellett volna ugrania Nyirádnak, csak ebből a szögből hasonlított a másikra.
A Bubu is penge, de az itteni kollégák közül biztos keveset érdekel :o)
Viszont a felvillantott sztorik és a versenyautóid építése tényleg érdekel, megtennéd, hogy írsz egy emailt a lentebbi hozzászólásomban látható címre? Köszönöm.
most agyalok rajt valoban hasonlo volt csesznek cél előttije és még az is megtéveszthetett ho ott brutális por volt mindig de ez nyirád és azért ilyen faramuci a kép mert ez nem rajt utáni hanem talán a második kör és még a régi nyomvonal és meglőkőtt a porsche és tők külsőről fordultam vissza eléjük. most már magas töltés van ott nyirádon. hát ja mikor még volt csesznek abba az időben kék zsigulim volt talán egyszer ha voltam ott lr el de még a fehér ekte kinti pálya autoval. de rég volt istenem. abba pont annyiért vettem kint a motort amennyibe 2 db új 1200 zsiguli került ja és csak maga a blokk karbik nélkűl ááá akkoriban ügye felejtős volt ilyesmit áthozni a határon és az akkori utcai skodámba raktuk bele a béresnél a verseny motort és konkrétan ugy tudtam behozni ill. áthozni a határon hmmm... más világ volt . de szebb élhetőbb volt sz.tem négyen voltunk a szakosztájba versenyzők és egy szezonra 2 db verseny gumit kaptunk és mivel voltak ladások metalex felnin két osztokör lett furva és az tette tehette fel akinek jobb volt a pozicioja éppenn az adott döntőben. amugy kiváncsi leszek ho a mostani verseny benzinnel elektronikával milyet szol majd a motor. egy komoly leömlöt csináltatok mert az a gyári sz.tem pff.. na de majd sorjába.
bocsi most nézem ho irtál uram. nem nyirád . abban az időben még hegyes volt az ugrató és be lehetett repülni a 70 méteresre ami kifordit a felfele betonra . azon a versenyen volt zsir uj a motorom gyári kajak kis moci volt még a drotár haverom rakatta össze nekem valami urral aki a s motorsportnál volt de nem a metalexnél azok abba az időbe zsiguli motoros projektot erőltették amit a mai napig nem is értek dehát komonista rencer volt és most nem a lada miatt mondom mert csipem a vfts t sőt de mintha az a tipus nem nyert volna monte carloba kategoriát. nemzetkőzibe talán az őreg stholl ment bitangul zsigulival. ja nem most volt.pfff. csak elmondanám én hála isten láttam brunoba igazi rs t menni.... hát most is itt cseng.... pff cseng ???azok akkorát üvőlttek ááá.. konkrétan elkentek mindenkit.
hali. van még skodás képem majd szedek elö de nem most volt sajna és a jo ég tudja hol is vannak de ha erdekel bárkit is szentelek rá idöt. a bubukát a fiamnak csináltuk benne már neki is brutális sok meloja van.csak egy kis kitérö a subaruba 16 ez. km volt csontra szedtük és a leg uccso csavarig foglalkozva lett vele dehát horor minden szinten pont háromszor annyiba ált meg mind amire gondoltunk. hát ez ilyen bicigli. a skoda ehhez képest 1x1 csak hát nincs semmi de elkap az ideg és boleszlávig megse állok... az a helyzet hogy egybe ill. nem lenne szivem szétbombázni egy egybe levö kis kocsit meg mit csináljak egy autonyi alkatrésszel én nem árulgatom és tárolgatom tehát ezt nem szeretném. deee... ha elkap az ideg nem lessz más verzio minthogy.........amit tényleg nem szeretnék.ja azért nem 1x1 lesz a kis kocsi mert megkap mindent ami finomság . most olvastam vissza csak nyomtam a betüket ékezet meg stb bocsi érte de a lényeg ez ..
Üdv... hát egy ütőset magamnak rs t mindenképpen de ami belefér hogy kint Legenden meg idehaza ha van időm kicsit forralni a hütő folyadékot meg hogy a csilliós japán tőmegcikkre rá hozni a szívbajt .. volt pár jo kis farosom anno de én ökör eladtam egy escort coswort projektért egy osztrák versenyző barátomnak a skodát és még anno ha jo az imfom a kahléhez került a kocsim.sajnos meg részegitett abba az időben az als durrogása amit a turbos kocsik okádnak a rajtnál magukból és eladtam a kis kocsimat pedig sok komoly csoda ketyerét megcsapkodtam szegénykémmel az én kis kuktámmal szegénykém fujta a vizet de küzdött ... volt pár komoly kocsim de ö volt a legkedvesebb.. beszélhetünk bármennyi lóerőről de mikor egy kis skodával megrajtolsz es elkensz egy csilliós kocsit azt tartom érdemnek na így durván erről ennyit. az Rs projektről meg talán annyit hogy pár kocsit építettem és egy utolsót szeretnék magamnak . az akkori homológ határait surolva valami kemény kis harcost szeretnék van pár verzió a fejembe de még pár általam jol ismert és tisztelt szaki véleményét megszeretném hallgatni. egy biztos hogy a váltót a Béres Józsi barátommal készíttetem. a futóművön agyalok sokat ill. csak az elejével mert azt ha valahova betámasztod nyílik szét minden és fateteje a vége. nagyon szeretnék rálelni egy jó kis alap kasznira de hát ... igaz nem sürget az idő de jobb lenne ha hívhatnám a szárazjeges cimborám hogy vinnék egy ékszert tisztítani... amúgy bele olvasgattam a fórumba jól esett hogy vannak emberkék akik ebben az elbaszott világban ennyire tisztelik ezt a márkát és nem a japánból rendelt meg az usaból jövő strokeres jdm-es legot építgetik persze az is jó meg minden de ezt Én többre tartom amikor qvázi a szemétből előbányászva építesz egy autót és mikor viszed a bütyökhöz gépátvételre és ennyit mond na végre.. baszki Joe ez komoly...nem arcoskodom de már párszor mintha mondta volna... Raknék fel képet de gőzöm sincs hogyan is kell. --- SKODA 110 R Coupe -t keresek ill. vásárolnék. elsősorban alapváz kaszni érdekel de más ajánlatot is szívesen fogadok...
üdv mindenkinek ! a segitségeteket szeretném kérni . egy coupét keresek illetve vennék. lehet hiányos, motor , váltó nélküli , belsö sem kell. versenyautó alapnak kellene tehát a lényeg egy jó, ill. egy javitható karosszériára lenne szükségem. ha valaki tud segiteni kérem jelezze ,illetve irjon. előre is köszönöm !joe.