Kedves Masgas . MegnézTEmmikbe szoktál beleírni . Dobtam egy vízszinTEst . . .Panhard , Tatra , COCH, karos index . . .hhhúúúú . . .Igen , majd én , ha kitanulom a mesterségét , akkor majd küldök olyan visszapontiacosított Warshow--król képeket , meg mást is , hogy csak bírd nézni . Nagyon jó , hogy a Gondviselés ide hozott , ez egy antitársaság , és nagyon nagyon nyitott ( azt meg , hogy a COCH itt is létezik , azt Általad tudtam meg , nosza írtam is oda ). Még valami . Ahol tanítok , onnan a menyezetről gyermekori szerelmem , egy Hatszázhármasnak a homloklemeze lóg le vastag láncokon , s ő a csillárom , ha már Tatrara nem futja . . .majd őróla is küldök ide digitélis fotót NÉKED , csak most megyek az Antiasszociáció itteni irodalmi rovatba (, mert jobban meg akarom tudni , mire is megy ki . . .). sapirico de la Tatra with Nysa 522M
Találtam 3 éve egy 223-as warsawa kombit derékig érő gazban, rosz kasznival. A motor üzemképes, pb gáz palackról lett beindítva. indult rögtön. A hiányzó alkatrészek beszerzése folyamatban van. Felújítás sajnos lassan, de halad! Eredeti álapotra akarom helyre hozni! motor szenvedélye egy pannonia tlb-ben nyílvánul meg! A motorral rengeteget mentem! Hoszabb utam 2001-ben volt. Montenegró-kotori öböl. Fennakadások nélkül teljesítettem a távot! (több motorom is van)
Hello Jumbo Jet . Miért nem szóltál korábban ? . . .Elképesztő a Nagypolkarovat itt . remélem az ERNA is veszi A Lapot . . .Köszigyár , és írni fogok oda is 1 hét múlva . . .
A használtautón.hu-n már rég nincs fent az a kocsi, amire én gondoltam. Régen néztem már ezt az oldalt. de még jobban megörültem, amikor a veszprémi kocsit megláttam. Kegyetlen jól néz ki. :))))
ajjajj.... légyszíves ne használd velem összefüggésben a MÁSSÁG szót, mert mostanában hála a túlpörgetett liberális eszméknek, igencsak érdekes jelentésmódosuláson ment át. Inkább mondjuk úgy, hogy a fogyasztói társadalomba való legminimálisabb betagolódásomat és a lengyelek iránti szeretetemet fejezné ki részben. Másrészt pedig irtó jól néz ki, bolond aki nem szeretne egyet (már bocs).
Felőlem....de szóljál jóelőre, meg azt is, mi lenne az úticél, ezt az autóval is meg kellene beszélni, meg most inkább nem télen, mert akkor hideg van, és pl. befúvás nem optimális rajta. Szóval én halasztanám tavaszra szívem szerint.
Imádlak . De filozófiailag a Nagypolka és a Ladák között drámai a különbség .Polkát az vett , vesz , aki MÁSSÁGOT akar hírdetni . A Flakvierling meg efféle alak szerinTEm .ha tudok , fogok küldeni egy--két elamerikaiasított Nagypolkáról ide fotókat , de ezek semmik ahhoz képest , ha adsz egy ímélcímet , ahová Néked ( s persze másnak is ) küldök visszaPontiacosított Warszawakról fotókat . Ám vigyázat . Könnyen öngyilkossá válhat az ember általuk .Bár szerintem te egy erős lélek lehetsz ( azért a képek megTEkintése előtt pár féldeci Zubrówka nem ártana . . .)
Barátom . Megajándékozál bennünket , meg az országot azzal , hogy léTEzel . Csakhogy .Szeretnénk , ha jó sok részletben elmondanád azt , hogy --1.,Miképp is jutottál oda , hogy megvedd azt a Zukcsodát ? --2.,Mennyi idő is telt el ezen igéní és aközött , hogy tulajdonosává lettél , s közben mik menTEk végbe a lelkedben ? Pl. : mennyit aludtál , ettél a megvéTele előtti 7 nap alatt ? --3.,Leírnád nekünk az egész procedúrát , hogy hogyan is történt az Ő megvétele ? --4.,Van--é garázsa ? --5., Lett--é neve Neki ? --6., Mit TEnnél azzal , aki belerúgna tettel avagy szavakkal ? --7., Lehet..e riportot készíteni Veletek , ha igen , mikor s hol ? ( ha igen , kapszegy R.I.L.A.K. kazettát eszméletlen emberekkel való riportfilmecskékkel . . .)
Ha írsz , akár több folytatásban , vagy kapsz egy fotót itt egy OPEL tűzoltóautóról ,vagy a címét is megkapod ( Budán áll tök jó állapotban a kis Drága ) . Úgy 200--300 sort javasolnék . Ne légy irigy Magaddal nekünk . Nagy érték vagy .
Itt egy másik topikban azt mondták, a hsználtautó.hu-n csak selejt van. Mondjuk van ott egy kék Nagypolka (lehet, már nincs), ami igen megteccett. :) csak ugye kicsit gyanús, hogy olyan régóta hirdetik.
Az attól függ hogy milyen autót nézünk a kaszni a legdrágább tényező mert azt drágán és nehezen vállalják a lakatosok a motort,váltót, futóművet bármelyik autószerelő megjavítja a hasznaltauto.hu-n mindíg van alkalmas autó.
Ha most leírnám, miért pont a Nysa, akkor kiröhögnél. :) Maradjunk inkább annyiban, hogy is-is (csak hogy ne röhögjön aztán rajtam a fél net). Tényleg kevesebb futott Polskiból, mint ladából, de többek közt pont ezért jó is. Nem "egyenautó" annyira, másrészt azért az előbb berakott képek alapján szebb is. Mondjuk a rohadás elég necces...
Miért pont Nysa azért mert tetszik vagy mert Lengyel? A polskik elég rohadékonyak meg az alkatrészt is nehezebb beszerezni hozzá mint pl. a ladához egyébként jó autók.
Nem. A Nysa lenne az első. :) Minek vegyek másféle autót, amikor van rá esély, hogy Nysám legyen? Amíg van esély rá...... Itt jegyzem meg, hogy leírhatná mindenki a tapasztalatát a p125-ről nekem, mert ugye ideiglenes Nysa-pótlónak jó lenne. De sajnos egy szerelő ismerősöm azt mondta, hogy nagyon el van fuserálva. Akkor most mi az igazság? (csak mert másoktól meg csupa jót hallotam...) Persze még ha rossz is lenne, az már pozitívum, hogy lengyel. :)