Vélemény? Nos az átlag amerikaiak túltengő tájékozottságáról Európával kapcsolatban idáig sem lehetett felsőfokon beszélni. Akár hogy is messze vagyunk tőlük (földrajzilag). Engem leginkább az zavar hogy itthon az oktatás színvonala hanyatlik de nagyon. Ennek az oka talán hogy a családi légkört, nevelést nem a pedagógusoknak kellene megadniuk. Szóval alapok nélkül nehéz.
Üdvözlök mindenkit! Na, végre, megtaláltam ezt a topicot! Ami azt illeti, nem volt könnyű...
Kedves Szapirikó, el tudnád küldeni (ide feltenni) a nekem címzett hozzászólásaidat a Lengyelország topicból?
Ma ugyanis napközben volt kb. 5 percem a gép előtt, bejelentkeztem, átsuhantam a hozzászólásaid felett, amiket nekem címeztél és igazán virágba szökkent a boldogság a szívemben, hogy nem felejtettél el... nagyon kedvesen írtál nekem, ezt utólag is köszönöm!
Viszont szerettem volna megnézni a hozzászólásokban említetteket, de, miután kijelentkeztem, az összes utóbbi hozzászólásod eltűnt...(?)
Lehet, hogy megvárták, míg én jövök, s utána töröltek?
A miheztartás végett egy ismételt olvasatra lenne szükségem! (Sajnos, annyi eszem nem volt, hogy kimásoljam a felsoroltakat...)
Szia Flakvierling . . .itt vagyok . . . A Tarpanban ültem , de csak a hátsókerékmeghajtásúban , az összkerekesben nem , a lengyel autóstopptúrám során ( 4153 km . . .). A firenzei szépségű Besztercebányán láttam egy postazöldet . Nagyon megdobogtatta a szívemet , és kicsit nehezebben vettem azután levegőt , kicsit párásabb lett a szemem . . .
Magyarország akkor egy kipufogógyártó orrszág lesz ? . . .Mert a Rolls--Royce , a Ferrari és sok más luxusautó kipufogója is nálunk készül . . .Egy korty lengyel Lubuski gin a jutalma annak , aki megmondja , hol , melyik cég teszii s ezt .
Aki még nem hallott volna róla, tavaly egy eléggé jól sikerült népautós találkozót szerveztünk a Tököli reptéren. A találkozó fő célja egy olyan rendezvény megszervezése volt, ahová mindenki eljön, akinek a 60-as-70-es, s a 80-as évekre jellemző Magyarországon használt autója van, esetleg ilyen autós klubban tag. Mert klubtalálkozó rengeteg van, de olyan tali, ahol egyaránt van Lada, Skoda Wartburg, Mini, és még sorolhatnám, nem nagyon. A tavalyi taliról készült rövidfilmet megnézhetitek a http://tokol.bogarhatu.hu oldalon, kedvcsinálónak,további filmeket pedig a youtube-on találtok, például itt: http://www.youtube.com/watch?v=m4VGv0EubE4, és itt: http://www.youtube.com/watch?v=2U2FaKW01WQ Tavaly sajnos kicsit későn kaptunk észbe, és mire értesítettünk Titeket, ezért egyéb elfoglaltságok miatt nem tudtatok eljönni, amit sajnáltunk is nagyon, ezért idén megpróbálunk hamarabb informálni titeket.
Akkor tehát a lényeg, amit azt már sejtitek úgyis, igen, 2008-ban is lesz Tököl május 10-11-én, fergeteges programokkal, benzin, és olajszaggal, zenekarokkal, és mókás vetélkedőkkel. Rengeteg újdonságot tervezünk, és mivel szeretnénk, hogy mindenki jól érezze magát, arra kérnénk benneteket, hogy ha szeretnétek versenyszámot szervezni – mert van valami tuti jó ötletetek – esetleg úgy gondoljátok, hogy bármivel hozzá tudtok járulni a találkozó színvonalának emeléséhez, csak írjatok nekünk erre az emailcímre, és megbeszéljük. Ha a van olyan klubtagotok, aki valami egészen elképesztőt tud az autójával, és szeretnétek megmutatni másoknak is – megtehetitek nyugodtan Tökölön. Ha olyan autótok van, ami valami miatt különleges – állítsátok ki nálunk, Tökölön. Ha szeretnétek bármiféle versenyt rendezni, rendben van, csak írjatok – akár offroad pályát is tudunk szerezni, ha kell. Az egész rendezvény ideje alatt lehetőség van autóalkatrészek árusítására! Természetesen 2008-ban is lesz gyorsulás, ahol összemérhetitek erőiteket, de erről többet nem mondhatok egyelőre – az említett weboldalon minden friss infót meg fogtok találni, és persze levelet is kaptok majd az újdonságokról. Annyit elöljáróban elmondhatok, hogy jövőre is lesz lehetőség előregisztrációra az említett weboldalon keresztül, ami hasznos nektek, és nekünk is, mert az előregisztrációval 10 % kedvezményt kaptok a belépő árából, és mi is tudjuk, hányan jöttök biztosan el. A programokat úgy próbáljuk kialakítani, hogy mindenki megtalálja a szája ízének való elfoglaltságot, de, amint fent említettem, bármilyen ötletet szívesen fogadunk.
Szia Sapirico ! Megnéztem a RILAK-ot .Igen ezt az az autót ismerem . Az archivumomban ez az autó mint prototipus szerepel . '76-ban készült és Leopold Kuhn nevéhez füzi az írás . A motorja 650 ccm 18,4 Kw /4500/min . 4 személyes + 80 kg , 630 kg önsúly a csomagtér 500 l az ülést lehajtva 1000 l -re bővíthető . Ez az autó ihlette az enyémet annyi különbséggel ,hogy az enyém alapjául egy Bis szolgált amit már egy 700 ccm -es vízhütéses motor hajt és még egy nem elhanyagolható előnye van a régivel szemben , hogy fogasléces kormányműve van és minden gond nélkül úton lehet tartani .
A rétsági Vavra Zoltán levele következik , aki megvalósította az itt a zolee73 által nem olyan régen bemutatott Kombi Kispolkát , feleym , szümtükkel . . .
Ezuton értesítelek, hogy évzáró találkozót szervezünk a következő helyszíneken:
Dunántúliak: Győr 2007.december 15.
Keletieknek: Eger 2007.december 28.
A találkozó helyszíne mindkét helyen a Tesco parkoló. Gyülekezés 10 és 11 óra között. Szívesen látunk polskival és anélkül, vonattal vagy busszal is. A két helyszín közül Te döntsd el, melyik van közelebb lakóhelyedhez. Természetesen aki megteheti, szívesen látjuk mindkét városban is.
Részvételi szándékodat a helyszín megjelölésével kérlek, jelezd a polski@polski.hu email címre, vagy a megszokott erna13@t-email.hu címre.
A jövő évi programjainkkal kapcsolatos gondolataidat kérlek, ne felejtsd el !
Nem azért, de szerintem is az eleje az egyik legszebb része ennek a tatra-modellnek. Szerintem is meghagyhatták volna az eredeti elejét. Vagy csak kicsit kellett volna módosítani rajta.