Gyújtáselosztó vákuumos, azt h jól működik e azt nem tom, szelepeket még nem tudtam beállítani, kurbli hiányában...ezért is keresek. Egyébként jól gyorsít, 90-et is mentem már vele, pillanatok alatt ott volt, motor nem melegszik jobban mint kéne. 95-nél alacsonyab oktánszámút nem tok beletenni...bármennyire is szeretném.
Arra gondoltam h talán kopott a porlasztó...a kipufogót szoktam nézni, lehet látni és érezni h sokat kap.
A Nysa kistehernek van vizsgáztatva. Csak mivel nekem még nem volt kisteherautóm (és saját kocsim se'), jól jönne pár infó. Pl. hogy mennyi egy ilyen adója, stb. Meg az is, hogy mindig kell-e írni menetlevelet? Stb. Ilyen infók.
Az úszóházban a benzinszintet praktikusabb úgy 2 mm rell lejjebb állítani a gyári értéknél. Előgyujást adni neki + 1-2 fokot vagy csak fülrfe hogy még erőltetett gyorsításkor se csörögjön.( akkor túl sok) A gyujáselosztó előgyujtás része rendben? vákumos, röppsújos? A szvúcsűben a tolattyú ami pótlevegőt ad és a karburátor működtetei nincs leragadva? (ezt előről tudod megnézni a hűtő felől) És a legnehezebb: jók a szelepek? Ha minden ok akkor kb 13 körül el kell tudni járni városban. Ja és minnél alacsonyabb oktánszámú benzint tankoljál! Nem melegszik a motor? Gyakorlat szerint hézagot a szívó szelepet 0,2 re húzósan a kipufogó szelepet 0,2-re lazábban.
Keresek 2 tükröt (kis alakú fém házú szögletes), előre Zuk feliratot, kurblit, váltóra gombot, szivatógombot.
Szerintetek normális az h 17l-t fogyaszt üresen, 50km/h átlaggal nyáron is? mert sztem nem, csak nem tom h mi az oka, pedig szépen beállítottam mindent ahogy kell.
Az autóm eredetileg hagyományos csukott Zuk volt, semmiféle átalakítás nem volt rajta mert ez nem tűzoltó autó volt hanem tűzoltósági...tehát ezzel nem lehetett oltani, csak szállítani a cuccost. Volt hátul benne +1 üléssor, tűzoltó bácsik utaztak rajta, szivattyút tömlőt szállítottak...erre használták. Az eredeti színe vszürke, csak kívül pirosra fújták...ennyi.
Teherautónak van vizsgáztatva. Mi a gond a Nysával?
Én nem sok dolgot hallottam a kétszemélyes nysákról. :) Meg egyáltalán. A KRESZ-ben, ha jól emlékszem, a lakóautóknál van olyan kitétel, hogy csak a fülkében szabad utast szállítani (2 személy), a "raktérben" nem. meg nekem azért fontos lenne, hogy ne csak egy embert vihessek. :) Azért van a mentőben 5 ülés (+ hordágy, de az nem számít :).
Most viszont még rosszabb híreket kaptam: az adója is igen magas, így az éves költség 50-60 ezer körül áll meg. .(
A kötelező biztosítás meg ha jól tudom kötelező (benne van a nevében), ha kocsit veszek, ezt ki sem kerülhetem.
Azért szeretném előre megtudni ezeket, mert ismerem magam. Ha egyszer odamegyek megnézni, biztosan nem jönnék el nélküle. :)))
rendszámleadás? nem vagyok benne otthon, de a néha előveszem a kocsit, és próbarendszámmal megyek vele dolog nem megoldható? amúgy a vaterás pick up már olcsóbb ) "zsebpénz"
majd segíTEk azt illetően , hogy hogy is kell átíratni dolgokat , hogy Néked is a NYSAcskád 2--személyes legyen . . .ADYgis mondd el , hol van nagyjából a kicsike , milyen állapotban van , keresTEd--é föl azt a Bp. XX. kerületi NYSA--t , amit írtam , stb .Én most mind a 3 kocsinkat átírattam Genertel--re , azzal 40 %--ot spóroltam meg ( te , ez a Varsói Filharmónikusok fantasztikusok amit küldtél , most is ezt hallgatom . . .überállat , ahogy ezt a Jumbojet mondaná . . .). A biztosítást illetően nem értem , amiket ír tál , a casco nem kötelező .Vagy rosszul tudom ? Na , mesélj már .
Sajnos épp most látszik rombadőlni a tervem. Pedig olyan közel vagyok! Lesz időm, valamennyi pénzem is rá... DE: Most hallottam, hogy állandóan menetlevelet kellene töltögetni (mivel kisteher), lehet hogy idővel tachográf is kell bele (!!!!!) és az átíratás meg minden egyéb másfélszer annyit kóstál, mint az egész kocsi maga. Így az embernek kicsit elmegy a kedve...
Főleg, ha figyelembe veszem a 12-15 literes fogyasztást és a 24-25 ezer / év biztosítást. :( És az adóról meg semmit nem tudok.
Mindennek a tetejébe én egyetemista vagyok. Tehát nincsenek jó kilátások.. :((
Úgy néz ki, ez a Nysa is szétrohad vagy cigányok viszik el a méhbe. :(
Amúgy én hiszek az optimizmusbvan és az elszántság erejében is, de bizonyos esetekben már ez nem mindig elég....
Még annyi reményem maradt, hogy esetleg valami olcsóbb megoldást találok a kiadásokra. (Bár ez valószínűleg lehetetlen.)
Boldog vagyok , hogy a barátaid között említesz meg .Nem nagyon vagyok méltó reá . Jelen pillanatban a Te általad küldött lengyel zenéket hallgatom , és ccsak megköszönni szeretném amiket TEszel a R.I.L.A.K. honlapért .Írod , hogy februárban lehet , hogy lesz egy Tizenkétablakosod . Mesélnél erről többet ? Kívánok Néked is kevés korróziós évet és sok vidámságot . Meg Lengyelhonba való kiutazást . . .
Sziasztok.Kellemes év végét kívánok.Flakvierling ajánlom figyelmedbe az 1.4 GL 16V, 2.0 GLE Polonézeket gyári adat szerint 12 mp alatt voltak százon :-)