Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DKori86 Creative Commons License 2020.06.14 0 0 79181

Sziasztok!

 

Kellene egy kis troubleshoot: bal oldali központizár modul kiszerelés majd beszerés után irdatlanul megszivattam magam, ugyanis nem nyílik a baloldali ajtó...sehogy, a jobbos és a csomagtér nyílik távirányítóval meg belülről is, a balos nem. Ajtókárpit már fent, ajtó zárva. :( A bowden úgy néz ki mozgatja a zárnyelvet, akár belül akár kívül mozgatom a kilincset >>> erős a gyanúm, hogy maga a zár bezárt gombnyomásra de már nem akarja visszanyitni az ajtót. :((( Elakadtam: van valami ötletetek, hogyan nyissam ki?

DKori86 Creative Commons License 2020.06.11 0 0 79180

Sziasztok!

 

Maradt meg 4db, az alábbi képen láthatónak megfelelő, vadi új tehermentesítő gyűrűm 72,2 > 54,1 mm-re (sikerült szereznem egy használt Momo Dark alufelni garnitúrát nyári gumival a kisautóra és én balga azt hittem kelleni fog a tehermentesítő így gyorsan be is rendeltem, de rápróbálva rájöttem, hogy 54,1-re szűkítettek a középfuratai a felniknek eleve így nem lett rá szükség :)) ):

 

https://www.aluo.hu/images/stories/virtuemart/product/krouzky/722-541.jpg

 

2000+postáért vihető ha valakit érdekel.

DKori86 Creative Commons License 2020.06.03 0 0 79179

Köszönöm Gábor! :)

 

Akkor megnyugodtam a megerősítéstől, hogy no para: a hűtőbordára (vagyis elé de ugye ott felfekszik kb, mint Nálad a szivacs...) mehet vissza a porvédő gumisapka. :))

 

Ui.: Spoiler alert, elengedjük a 19 éves OFF második autónkat (te tudod: írtam már a célokat/szempontokat...), megérkezett a családba a "kistesó" az S-Cross mellé, egy 3 ajtós 2008-as faceliftes bíborvörös-gyöngyház Swift 1.3 GLX CD AC személyében :))) alakulgat :)))

Előzmény: kgaboroo (79177)
kgaboroo Creative Commons License 2020.06.03 0 0 79178

Előzmény: kgaboroo (79177)
kgaboroo Creative Commons License 2020.06.03 0 0 79177

Be lehet szerelni nyugodtan. A fefete hűtőborda a gumisapkán kívülre kerüljön.

Vagy nem rakod vissza a porvédő gumit hanem csinálsz egy szivacskarikát és azt körkörösen beilleszted az égő mellé. Ez jól lezárja a port és a vizet és sosem lesz párás belül a lámpabúra mert a szivacson keresztül tud szellőzni is.

Nekem szivacskarika van bent már 5 éve.

 

 

Előzmény: DKori86 (79176)
DKori86 Creative Commons License 2020.06.03 0 0 79176

Sziasztok!

 

Kgaboroo (és persze a többiek is, de Neked tudom van tapasztalatod...):

 

Ez a fajta H4 gond nélkül bemegy/betehető a "vasaló Swiftbe" (passzív hűtéses, aluházas..erre figyeltem ;) )? :)

 

https://www.emag.hu/carguard-led-izzo-h4-led-00085242-r-50822/pd/D8GS00BBM/

 

Főleg arra gondolok (nem tudom mennyi hőt termelnek ezek), hogy a porvédő gumikupakot vissza lehet ("szabad") rá tenni?

 

Előre is köszönöm a segítségeket! :)

dozol Creative Commons License 2020.05.20 0 0 79175

Leszedtem a hátsó kereket és a cső - legalább is kívülről - jó állapotúnak tűnik. Minimális rozsda van csak rajta.

Előzmény: kgaboroo (79174)
kgaboroo Creative Commons License 2020.05.19 0 0 79174

A betöltő cső nincs elrohadva? Sok Swiftesnek kellett már cserélnie.

Előzmény: dozol (79173)
dozol Creative Commons License 2020.05.19 0 0 79173

Sosem tankolom egy kattanásnál tovább. Ráadásul legutóbb mikor kifolyt a benzin a tankolás óta elmentem 40 km-t. Már a benzinmutató sem jelzett full szintet. Sajnos nem ez a probléma.

Előzmény: kgaboroo (79172)
kgaboroo Creative Commons License 2020.05.19 0 0 79172

Ne tankold csurig az autót csak az első kattanásig. A betöltő cső kicsit belóg a tankba pont azért, hogy ne lehessen fullra tölteni mert kell némi levegő is a tankba. 

Ha fullra töltöd a tankot akkor a betöltő csőbe tankolsz mert a tank csak a betöltő cső belógó szintjéig telik meg, onnét kezdve a csőbe tankolsz.

Így a hideg benzin és a fölötte lévő levegő a tűző napon felmelegszik, tágul  és elkezdi megemelni a betöltő csőben a benzin szintjét.

40 liter benzin 10 fokról 20-25 fokra melegedve képes több mint fél litert tágulni, plusz a tankban lévő benzingőzös levegő nyomása is nő.

Előzmény: dozol (79171)
dozol Creative Commons License 2020.05.19 -1 0 79171

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni a következő hibajelenséggel kapcsolatban. Az autó egy Swift, 2006-os, 1.3-as, benzines. Ha tele vagy majdnem tele van a tank és a nap hosszan süti az autó oldalát, akkor valamilyen módon a tankban megnő a nyomás és a zárt tanksapkán keresztül ömlik a benzin. De nem szivárog, hanem rendesen folyik, a karosszérián át, le a gumin és a földön gyűlik össze. Sajnos legutóbb hosszan állt a napon az autó és mire visszaértem a benzin teljesen lemarta a tank körül a festéket. Arra gondolnék, hogy talán valami nyomáskiegyenlítő szelep, vagy tágulási tartály (amennyiben van ilyen) lehet a hibás. Esetleg tudtok nekem segíteni? Van tanácsotok, vagy talán találkoztatok hasonló hibajelenséggel? Minden ötletnek nagyon örülök. Ha van robbantott ábra a tankról, akkor annak is. Köszönöm!

-zarko- Creative Commons License 2020.05.15 0 0 79170

Valamilyen érthetetlen okból csak egyben dönthető a sport üléstámlája.Na a felső részen,ahol beakad az tud produkálni olyan hangokat,mintha a futóműben lenne valami gond..Ha le van döntve, meg csörömpöl.

Előzmény: sinkapeter (79169)
sinkapeter Creative Commons License 2020.05.13 0 0 79169

Csak ötletek (ami eddig nekem zörgött): 

1. Pótkerék alól kicsúszó kerékkulcs.

2. Hátsó ajtó műanyagborítás. Ez egyszerűen tesztelhető, egy szivacs vagy hungarocelldarabot az ablaktörlő mellett tegyél be az borítás és a fém közé. 

3. Az enyém háromajtós, és egy nagybevásárlásnál a hátsó ülésre tett táska megdőlt, és a tetejéről valami beleesett a tárolózsebbe.

 

Előzmény: Csabi0610 (79168)
Csabi0610 Creative Commons License 2020.05.13 0 0 79168

Sziasztok!

 

Van egy 2006-os Swiftem, utóbbi időben arra lettem figyelmes hogy olyan hangja van az autónak rosszabb úton mintha hátul valami doboz zörögne. Üres a csomag tartó, pótkerék levan fogva, hátul új a hídszilent, illetve a lengéscsillapító is. Viszont nem vagyok teljesen biztos benne hogy hátulról jön, lehet elölről. Ötlet van hogy mit nézzek meg?

 

Üdv! 

Biggie1st Creative Commons License 2020.05.07 0 0 79167

Sziasztok!

 

Van egy 2007-es benzines Swiftem a szivargyújtó csatlakozó elromlott, kontakthibás lett, szerelő amikor kiszedte,mozgatta akkor látszódott ez igazán.Van egy szivargyújtó csatlakozós kicsi gyári(Mercedes) hordozható levegős kompresszorom, ezt használtam amikor kellett a megfelelő guminyomás beállítására, már egy ideje volt vele probléma a csatlakozóval, kontakthiba, mozgatni kellett,hogy működjön. Szerelő berakott egy univerzális szivargyújtó csatlakozót,aminek két nagyon vékony vezetéke van a gyári 3 vezetékeshez képest,nem is megy róla a kompresszor nem meglepő módon. Mondom nem jól van ez így, persze ő szerinte a kompresszor nagyobb teljesítménye miatt ment tönkre a csatlakozó,ami nem is ment tönkre,mert ahogy írtam amikor meg lett mozgatva akkor jó volt(kontakthiba). Biztosítékot soha sem vágta ki a kompresszor, a kiszedett csatlakozón semmilyen elszíneződés nem látszik,égett szaga sincs. Tehát ha sok lett volna a teljesítmény akkor csak elégett volna a biztosíték.Ezt a kompresszort már 5 éve használom, G Astraban is volt használva,nem volt baja ott sem, ha nem bírta volna a csatlakozó akkor már előbb előjött volna hiba pl.(biztosíték kiég).

Mi lehet az igazság? Érdemes lenne venni bontott szivargyújtót és visszaalakítani a gyári megoldásra?

 

Köszönöm a segítséget.

Meister Creative Commons License 2020.05.03 0 0 79166
Előzmény: Meister (79165)
Meister Creative Commons License 2020.05.03 0 0 79165

Köszi! Idáig jutottam, de nekem nem adja magát, hogy ez az-e, ami hiányzik:

https://suzukat.prokee.hu/swift5/183.htm

Innen a 7-es darabra gondolnék. De az nagyon nem tudom, hogy jön ide...

 

Köszönöm!

 

Előzmény: othiss (79164)
othiss Creative Commons License 2020.05.03 0 0 79164

begúglizol egy suzuki alkatrészlistát, és ott pontosan megvan a cikkszám, akár rendelheted is.

 

Vagy megkérdezed a Bárdyt, sőt jobb, ha rágúglizol. Ott mindent megtalálsz.

Előzmény: Meister (79163)
Meister Creative Commons License 2020.05.02 0 0 79163

:-(

Köszi!

 

Tudja valaki, milyen néven lehet azt oda rendelni? 

Előzmény: Razor177 (79162)
Razor177 Creative Commons License 2020.05.01 0 0 79162

Kell lennie egy műanyag takaró elemnek

Előzmény: Meister (79161)
Meister Creative Commons License 2020.04.29 0 0 79161

Valaki cserélt mostanában kereket? A jobb első keréknél nálam olyan, mint ha hiányozna egy takaróelem a kerék és az ékszíjtárcsa közül. Megnézné nekem valaki, hogy ha alá van szedve a kerék, akkor onnan ez neki látszódik-e?

ha nem, akkor az utolsó szervízelésnél ezt nem tették nekem vissza.... :-(

t.lantos Creative Commons License 2020.04.28 0 0 79160

ui: mindez kulfoldrol behozott hasznalt, ki tudja, milyen eloelettel.

Előzmény: t.lantos (79159)
t.lantos Creative Commons License 2020.04.28 0 0 79159

De az arazast nem ertem. Miert akarnak uj arban eladni hasznaltat?

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/suzuki/swift/suzuki_swift_1_2_dualjet_gl_plusz_garanciaval-15638574

60000km, 3.6m

 

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/suzuki/swift/suzuki_swift_1_2_dualjet_gl_plusz_isg_hybrid_6_ev_garancia-15416186

0km, 3,7m

 

Hogy is van ez? A forgalomba helyezes bol a hasznaltnal meg tudod sporolni a rendszamot, mert torzskonyv, forgalmi, atiras mindkettonel van.

Mondjuk 2.7-2.9m kozott elfogadhato alternativa lenne a hasznalt.

Előzmény: Andreas04 (79157)
tibi-d Creative Commons License 2020.04.28 0 0 79158

Sziasztok!

A gyár eredetileg hány év garanciát adott a 2016-os modellre?

Andreas04 Creative Commons License 2020.04.27 0 0 79157

Ja, akkor értem!

Előzmény: Fisher_007 (79156)
Fisher_007 Creative Commons License 2020.04.26 0 0 79156

Félreütöttem, természetesen 3,5M akart lenni, hiszen ennyi az új is. 





Előzmény: Andreas04 (79154)
kgaboroo Creative Commons License 2020.04.24 0 0 79155

Lehetséges, hogy egyszerű kontakthiba áll a dolog mögött. Először is mozgasd meg a biztosítékokat mind a műszerfal alatt mind a motortérben. Nézd meg a sebesség jeladó csatlakozását a sebváltó hátsó részénél. Egy kis fekete műanyag jeladó belecsavarozva a váltóba. 

De lehet a műszerfal óraegységénél is kontakthiba

És lehet, hogy az utolsókat rúgja a jeladó.

Előzmény: Rudolf. (79153)
Andreas04 Creative Commons License 2020.04.24 0 0 79154

Mit látsz 4,5 misiért ? Linkeld már be!

Előzmény: Fisher_007 (79152)
Rudolf. Creative Commons License 2020.04.24 0 0 79153

Segítséget szeretnék kérni.

 

2005-ös Suzuki Swift-em van. Eddig nem volt probléma vele, rendszeres szervizelés megvan.

 

Azt tapasztaltam az elmúlt napokban, hogy nem mindig akar elindulni a sebességmérő óra. Minden más kijelző működik.

 

Van olyan, hogy 2x is újra kell indítanom a kocsit, hogy megmozduljon és akkor mutatja a sebbeséget rendesen.

 

Mi lehet a probléma? Mit lehet tenni?

 

Nagyon köszönöm előre is a hozzáértő tanácsokat, javaslatokat!

 

Fisher_007 Creative Commons License 2020.04.23 0 0 79152

Problémás a számolásod. :) Maradjunk 2 év alatt, hiszen mégis csak egy patent újjal állnak szemben. Első 4 hirdetés, mind 4,5M, három piros, egy fekete (az egyik talán metál, de az se biztos), egy garnitúrával mind. A Suzuki honlapján pont ugyan ennyi az új, tehát kerek 100 ezerrel drágább (a forgalomba helyezés végett). Azt ne mondjátok már, hogy emberek úgy vesznek autót, hogy így csütörtök délután kipattan a fejükből és a Tesco-ba menet lecserélik a régit. :) Nálam alapjáraton több hónapos projekt ez, simán beleférne pár hónap extra várakozási idő, azért hogy egy zsír új autóba ülhessek.

Egyébként nem saját okból jött fel a téma, én a nagyobb autókat preferálom (Octavia), azok újkori ára meg messze van a büdzséhez képest. Viszont faterék vennének valami kis apróságot, szánnának rá mondjuk 2,5M-ót, gondoltam ebből már egy majdnem új kisautónak ki kéne jönnie. Hát pont nem. Hasra ütve kb jó, ha 10-15%-al olcsóbb egy hasonló Octaviánál. Felfoghatatlan. Volt régen a mondás, hogy az Opel sose kop el. Ezek szerint ma ez a kisebb autókra vonatkozik. :) 

Előzmény: Andreas04 (79150)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!