Persze . . .Lengyelország nélkül nékem szinte semmit sem ér az élet , kis túlzással . Nézd meg , lécci , miket is írnak az itteni embörök a Krakkó és Dél--Lengyelország rovatban és a Zakopaneban . Sok infót lehet kiírni onnan . Én évente másfélszer megyek ki a Családommal . Egyszer majd a Nysamnak is megmutatom Lengyelhont . . .Ami pedig a választ illeti , a lengyelekaz usa ( direkt kisbetűk ) után a másodikok valának . Most nézd meg lécci , a mai napon milyen fotót küldtem a Szocialista autók képei itteni rovatba . Dobra noc !
Nos csak félve, tippelgetve merek válaszolni és nem is egyértelműen mint ama Vágó vetélkedő játékosa aki ellőtte az összes segítségét és nincs veszteni valója. Mezőgazdasági repülőgép gyártás? Lengyelosrszágban iskolás tanulmányaim alapján, tudtommal sok meződazdasági terület van. Gépgyártásban se lehetnek rosszak mivel hajókat is gyártottak. így tehát kellő határozatlansággal állíthatom, hogy minden bizonnyal előkelő helyen áltak a hetvenes években a mezőgazdasági repülőgépgyártással. :):):):) Más: Most, hogy említetted :"ott minden faluban volt avantgarde színház , jazz--lapok , utcai zenélés és MINDEN ." Én egyszer voltam csak lengyelországban úgy '74 környékén. szülékkel krakkóig mentünk a trabival. Tényleg mintha az emberek jobban érezték volna ott magukat mint a szomszédos szlovákiában. Az ottani felszabadult szoc. feelinghez hasonlót csak jugoszláviában tapasztaltam úgy '80 környékén. Lehet megint el kellene látogatni arrafele..........
Kedves Nestor Notabilis . Szeretném , ha felvehetnélek a R.I.L.A.K. listájára , csakhát nem publikus , vagy hogy mondják , az ímélcímed . Lécci , írj nékem , ha úgy gondolod , s felvehetnénk a kapcsolatot . Küldenék én is 1--2 olyan fotót a lengyel járművekről , hogy csak na !! A R.I.L.A.K. nevű agorát én hoztam létre vagy 6--7 éve .
Na , ez az , erre mondtam én ,hogy FSR !!!! Ez az, ami mellet nem kéne elmenni , és félévente meg kéne mutatni !!! Elküldenéd majd a Flakvierlingnek , hogy rátehesse az ÁLTALA EGYDÜL már készülő R.I.L.A.K. honlapra ? TEdd már meg . . . A gép : fantasztikus . Nem szeretnék most a kapitalisták helyében lenni . . .de most komolyan . Nékem ez a Tarpan Honker a Csúúúúcs . vajon hol , mennyiért lehetne szerzni egy ilyet ? A NYSA Club vezetője pl. Nímötországban él , s mindig megyen is a veteránautófesztiválokra az ő Nysa 522T--jével , ahol a németek teljesen kész vannak a Dudutól , s mondja is , hogy azok úgy mennek haza , hogy újra kell fogalmazniok az életüket aznaptól fogva ( képzelem mi lenne a kapitalistákkal , ha meglátnák azt a Dudut , amit a PAS001 mutatott itt meg fotóilag vagy egy hete . . .). Szóval : köszönet a fotókért . . .
Nem , Mesterem , s ezért jössz nekem egy Panhard prosival , ami 1 percre lenne az enyém , és riportot készítenék épp véled a Flakvierling 522 T--je előtt a nyári Harmadik R.I.L.A.K. találkozó előtt . De komolyrA fordítva a szót : ők , mármint a lengyel Sokol gyárkészítette a világ első oldalkocsi rugózását , így , ha valaki kényelmesen akart nébenvágenben utazni , az nem HJS--szel , avagy INDIANERrel ment , hanem lengyel motorkerékpárt importált . Mondjuk , ez egy másik világ . Nékem azok a V2--es chopper Junakok tetszettek , amiket a lengyel motorizáció gyártott . Amig itt bevitték az embert a hosszúhajért , meg farmerért ,ott minden faluban volt avantgarde színház , jazz--lapok , utcai zenélés és MINDEN . Na jó , mentőmellénykérdés következik . A hetvenes években hányadik helyen állt a Lengyel Népköztársaság a mezőgazdasági repülőgépgyártás terén a világon ? ( Flakvierling , nem súgunk !! ) ( Na , jó , látom , érik már 1 előadásod is azon a leendő Találkozón , nékünk , kicsiknek , a Tatra autókról általad ).
Nos most derül ki mit tudok a lengyel járműgyártásról. Semmit:( Eddig kimaradt a látókörömből. Most rákersve a témára, látom hogy egy csomó morkerékpár típust gyártottak számomra eddig elképzelhetetlen helyen, mármint északabbra tőlünk. Földhözragadva azt képzeltem hogy motorozni csak meleg vidékeken célszerű. Nem megfejtés csak tipp: Sokól 1000-es V kéthengeres kétütemű?
Nézzétek meg a Lengyelország ( nem LENGYELORSZÁG !! ) itteni topikban , a mai napnál : lehet kapni palackozott Zubrówkát Magyarországon !!!!! Döbbenetes rovat , amiképpen . . ., hoppá , tévedtem . . .Ahol megnézhetiTEk , az a Krakkó és Dél--Lengyelország magyar szemmel nevű itteni topik .
Dr. Borisz , és =D Dome !! Van most a www.vatera.hu--n a könyvrovatban eladó ZUK gépkönyv !!! Siessetek . Most újabb kísérlet fotó beküldésére ( egyszer már ment , most a spec autókba nem ment ). A képen a felújítás előtti NYSAm . Akkor még nem volt benne luxuskanapé , török szőnyeg , demizson , rénszarvas--prémmel borított első üléspár , 220V--os fa Unitra akusztika , zakopanei kopjafa , egyebek .
Ez annyira így van , hogy nemcsak , hogy a júgók licenszizálták tovább a Nagypolkát , hanem az is volt , hogy a feleségem Kispolkájának a slusszkulcsán meg júgó felirat volt . . .De mondok mást ( mert ne várd , hogy arra a keresztkérdésedre , hogy mitől is van azon a Nagypolka pick up--ön 15--ös kerék , arra akárki is egy ilyen fiatal rovatban felelni tudna ). A kooperáció másik oldala az volt , hogy Kragujevác meg odaadta a Zastava 128--at Varsónak .Most viszont én teszek fel egy kellemetlenkedő kérdést a Topikunkat Létraa Hozó Történész Úrnak . mi lett a lengyel Zastava neve fura nyeltani okból kifolyólag ? Gondolj , Flakvierling , arra , hogy a lengyelek Gutenbergtől a nyomdászatot direktbe kapták ( nemúgy , mint az angoalok ).
A R.I.L.A.K. létrehozója írt egy verset valaha , és ez most a mai dátummal olvasható a itt levő " Tedd a kedvenc versedet ide "nevű topikban . Nagy lélekzetet . . .
Ebben is ültem, Nestor . . . A gép fél hetes sem volt , annyira új volt . Repült , mint az ősló , a Tarpán . Emléxem , az a nagyon furcsa színe volt , ami Nagypolkában jött is különben bé hozzánk is , az a zöldes mustár ( azt keverd te ma ki a nem létező mintákból . . .). Viszont . Mindenkihez : gyerekek , kinek van fotója az FSR nevű ipari--hadi terpjárójukról ? Nékem egy nagyon rossz van , amin egy olyan gépet lehet látni ,amire a PAS 001 azt mondaná , hogy nem valami gyalogoselütó--barát, mert a gép olyan marcona , mint az íreket ölő egykori ánglius páncélozott Land Rover Defenderek voltak .
Nem gáz , sőt . . .tegyél csak . . .Az Adorjánt ismerem , a lengyel autók kedvelői és a Citroenesek közöttaz az uccsó 2 évben egyre szorosabb az együttműködés , ami pedig áprilisban lészen az Oldtimer Expo--n a 2 csapatközött , az meg titok . . . Az adorjánék szépen kihúztak 2006--ban két HY--nak Skóciába , Fiatos mikróbuszos barátai a R.I.L.A.K.--nak még nincsenek . Különben a veterán Citroen klub ( ami valaha a COCH volt ) 2 vezetője nagy lengyelbarát ,és amikor az uccsó R.I.LA.K. Tanálkozó volt , akkor fel is olvastam a György Balázs levelét ,ami a lengyel--magyar barátságról szólt . Azt különben tudod , hogy volt Alfa Romeo mikróbusz is ? ( olasz--lengyel gondolatok , bocsi . . )( sok Citroen moci volt Polonezekben------- , lengyel--francia kapcsolatok . Hiába , a Lengyelek a központban vannak . . .)( ,bocs , csapongok , dehát tudod , a lengyelek ezt váltják ki az emberből . . .) .