Ja-ja a Warsókat szépen meglehet tunyingolni. Klasszikus voltuk miatt is szépen lehet pofásítani őket. Egyébként pécsen most volt/van egy veterános kiállítás,ahol áll egy gyönyörű bordó? Warsó!! Meg pár egyéb nyalánkság is. TATRA sajnos még nem!!:-((
Klasszak a képek! Most látom hogy ezek a kocsik mennyi lehetőséget rejtegenek. A metál kékes gyönyházas, perforált felni takaróval több klasszissal jobbat mutat mint a gyári fényezéssel, olyan moris oxfordos. De a pálmát nálam a pick up viszi. Tényleg a szerkezeténél fogva sok lehetőséget rejt az átalakításra. Bár önhordó de én inkább félalvázasnak vagy önhordóba intagrált alvázasnak mondanám.
Ez király! Még egy kép, ami bizopnyítja, hogy nem csak az amerikaiak tudják átalakítani-felspécizni a régi járgányaikat. Szerintem ez a Warszawa legalábbegy szinten van velük, de még az is lehet, hogy rájuk ver egy-két kört! :)
(Csak ugye mindig az amerikai kocsikat favorizálják, épp úgy, mint a kisbuszoknál a Volkswagen T1-et és t2-t.)
Ja, és a témához tartozik: Láttam nemrég egy reklámot, valami kutyakaját reklámoztak benne. A pasi a fiával ott ült a kocsiban és melléjük állt egy a Sapirico képén látható Warshowhoz hasonlóan tuningolt kocsi. A benne ülők menőzni kezdtek és "ugráltatták" a kocsit, a normál kocsiban ülő pacák meg adott a kutyakajából a kedvencnek, aki ugrálni kezdett és így rázta a kocsit. Bugyut reklám, de csak később jöttem rá, hogy a "kiamerikaiasított" kocsi egy WARSZAWA volt!!!!! :)
Persze . . .Lengyelország nélkül nékem szinte semmit sem ér az élet , kis túlzással . Nézd meg , lécci , miket is írnak az itteni embörök a Krakkó és Dél--Lengyelország rovatban és a Zakopaneban . Sok infót lehet kiírni onnan . Én évente másfélszer megyek ki a Családommal . Egyszer majd a Nysamnak is megmutatom Lengyelhont . . .Ami pedig a választ illeti , a lengyelekaz usa ( direkt kisbetűk ) után a másodikok valának . Most nézd meg lécci , a mai napon milyen fotót küldtem a Szocialista autók képei itteni rovatba . Dobra noc !
Nos csak félve, tippelgetve merek válaszolni és nem is egyértelműen mint ama Vágó vetélkedő játékosa aki ellőtte az összes segítségét és nincs veszteni valója. Mezőgazdasági repülőgép gyártás? Lengyelosrszágban iskolás tanulmányaim alapján, tudtommal sok meződazdasági terület van. Gépgyártásban se lehetnek rosszak mivel hajókat is gyártottak. így tehát kellő határozatlansággal állíthatom, hogy minden bizonnyal előkelő helyen áltak a hetvenes években a mezőgazdasági repülőgépgyártással. :):):):) Más: Most, hogy említetted :"ott minden faluban volt avantgarde színház , jazz--lapok , utcai zenélés és MINDEN ." Én egyszer voltam csak lengyelországban úgy '74 környékén. szülékkel krakkóig mentünk a trabival. Tényleg mintha az emberek jobban érezték volna ott magukat mint a szomszédos szlovákiában. Az ottani felszabadult szoc. feelinghez hasonlót csak jugoszláviában tapasztaltam úgy '80 környékén. Lehet megint el kellene látogatni arrafele..........
Kedves Nestor Notabilis . Szeretném , ha felvehetnélek a R.I.L.A.K. listájára , csakhát nem publikus , vagy hogy mondják , az ímélcímed . Lécci , írj nékem , ha úgy gondolod , s felvehetnénk a kapcsolatot . Küldenék én is 1--2 olyan fotót a lengyel járművekről , hogy csak na !! A R.I.L.A.K. nevű agorát én hoztam létre vagy 6--7 éve .
Na , ez az , erre mondtam én ,hogy FSR !!!! Ez az, ami mellet nem kéne elmenni , és félévente meg kéne mutatni !!! Elküldenéd majd a Flakvierlingnek , hogy rátehesse az ÁLTALA EGYDÜL már készülő R.I.L.A.K. honlapra ? TEdd már meg . . . A gép : fantasztikus . Nem szeretnék most a kapitalisták helyében lenni . . .de most komolyan . Nékem ez a Tarpan Honker a Csúúúúcs . vajon hol , mennyiért lehetne szerzni egy ilyet ? A NYSA Club vezetője pl. Nímötországban él , s mindig megyen is a veteránautófesztiválokra az ő Nysa 522T--jével , ahol a németek teljesen kész vannak a Dudutól , s mondja is , hogy azok úgy mennek haza , hogy újra kell fogalmazniok az életüket aznaptól fogva ( képzelem mi lenne a kapitalistákkal , ha meglátnák azt a Dudut , amit a PAS001 mutatott itt meg fotóilag vagy egy hete . . .). Szóval : köszönet a fotókért . . .
Nem , Mesterem , s ezért jössz nekem egy Panhard prosival , ami 1 percre lenne az enyém , és riportot készítenék épp véled a Flakvierling 522 T--je előtt a nyári Harmadik R.I.L.A.K. találkozó előtt . De komolyrA fordítva a szót : ők , mármint a lengyel Sokol gyárkészítette a világ első oldalkocsi rugózását , így , ha valaki kényelmesen akart nébenvágenben utazni , az nem HJS--szel , avagy INDIANERrel ment , hanem lengyel motorkerékpárt importált . Mondjuk , ez egy másik világ . Nékem azok a V2--es chopper Junakok tetszettek , amiket a lengyel motorizáció gyártott . Amig itt bevitték az embert a hosszúhajért , meg farmerért ,ott minden faluban volt avantgarde színház , jazz--lapok , utcai zenélés és MINDEN . Na jó , mentőmellénykérdés következik . A hetvenes években hányadik helyen állt a Lengyel Népköztársaság a mezőgazdasági repülőgépgyártás terén a világon ? ( Flakvierling , nem súgunk !! ) ( Na , jó , látom , érik már 1 előadásod is azon a leendő Találkozón , nékünk , kicsiknek , a Tatra autókról általad ).
Nos most derül ki mit tudok a lengyel járműgyártásról. Semmit:( Eddig kimaradt a látókörömből. Most rákersve a témára, látom hogy egy csomó morkerékpár típust gyártottak számomra eddig elképzelhetetlen helyen, mármint északabbra tőlünk. Földhözragadva azt képzeltem hogy motorozni csak meleg vidékeken célszerű. Nem megfejtés csak tipp: Sokól 1000-es V kéthengeres kétütemű?
Nézzétek meg a Lengyelország ( nem LENGYELORSZÁG !! ) itteni topikban , a mai napnál : lehet kapni palackozott Zubrówkát Magyarországon !!!!! Döbbenetes rovat , amiképpen . . ., hoppá , tévedtem . . .Ahol megnézhetiTEk , az a Krakkó és Dél--Lengyelország magyar szemmel nevű itteni topik .