Na nem egészen magam készítem, hanem már létező makettokat alakítok át oyan élethűre, amennyire csak lehet, a legapróbb részletekig, csövek, vezetékek, csavarok, amelyeket szabad szemmel még rá lehet ragasztani a makettra és még látszik is. Ha kész lesznek, majd folyamtosan bemutatom őket. De elég lassan haladnak, mert csak délutánonként 1-2 órám csinálni. Most volga m24-et készítek, az lesz 1 tanács autója. Nagypolski is lesz, 1500-as kormányváltós, az meg majd vmi vállalati autó lesz. De sztem azt csak jövőre fogom tudni elkezdeni.
Manapság már szinte csak leharcolt Nagypolákot lát az ember. Ezért nekem mindig kedvesek a gyári felvételek, mert azok az autót az eredeti szépségében mutatják. ilyen ez is, most akadtam rá:
Már nincs fent. Mi lett volna ez, igazi autó, v makett, v mi?
Apropó Tatra...1/43-as maketteket készítek, nemsokára szeretnék Tatra 603-2 autót is készíteni...vállalati v állami v közületi autó lenne majd, még nem tom.
A 70-es években kik használták ezeket az autókat leginkább és milyen szinekben fordult elő?
Bocsánat , Moderátor Úr , tényleg szóltak , hogy nem szabad megemlíteni tényleges nevet ( 433 . ).Elfelejtettem a nagy örömben . Nagy Emberek voltak ott Azon A Találkozón .
Tudván nagy Tatra szimpatizáns vagy,szeretnélek meginvitálni egy délutáni Tatrás látogatásra Keepit cimboránál. Az Ő TATRA T87ét néznénk meg közelebbről. Ez az egyik legkeresettebb Tatra mostanság. Ha van kedved és időd szeretettel várunk!!!!
Alaposan .Van vagy 100 gépje , a fele lengyel , a másik amcsi . Mos is volt a Második R.I.L.A.K találkozón egy traileren hozott egy bordó Warshow--t . Kérdem , mi a története ennek ,s mondja , most cserélte egy másik Warshow--ról , mert így kapott még fél mllió ft--ot . Nagyon korrekt , remek ember , jó vele kapcsolatban lenni .Az a Nagypolka , amit most akar eladni , biztosan remek bót annak , akinek van pénze .
Nem . Arra gondoltam , hogy van Krakkóban egy repülőtérmúzeum , ahol döbbenetes göbziket lehet láss . Majd kimegyünk , megnézzük . De 2--3 autóval kéne menni ki .