Á, szóval te vagy az, aki PVC-ből csinál élethű maketteket? Azt hiszem ZUK-Nysa topikba írtál régen. Egész élethűek lettek. :) Vagyis nagyon jók. Én is csináltam Nysát H0-ban, majd rakok róla fel képet.
Én is makettezek, de eddig csak Nysákat csinálgattam teljesen magamtól. Tervezem, hogy műgyanta Nysákat fogok sorozatban gyártani, de ez max. nyáron lesz lehetsége és akkor is lehet, hogy már inkább egy igazi Nysával fogok bíbelődni. :)))
Na nem egészen magam készítem, hanem már létező makettokat alakítok át oyan élethűre, amennyire csak lehet, a legapróbb részletekig, csövek, vezetékek, csavarok, amelyeket szabad szemmel még rá lehet ragasztani a makettra és még látszik is. Ha kész lesznek, majd folyamtosan bemutatom őket. De elég lassan haladnak, mert csak délutánonként 1-2 órám csinálni. Most volga m24-et készítek, az lesz 1 tanács autója. Nagypolski is lesz, 1500-as kormányváltós, az meg majd vmi vállalati autó lesz. De sztem azt csak jövőre fogom tudni elkezdeni.
Manapság már szinte csak leharcolt Nagypolákot lát az ember. Ezért nekem mindig kedvesek a gyári felvételek, mert azok az autót az eredeti szépségében mutatják. ilyen ez is, most akadtam rá:
Már nincs fent. Mi lett volna ez, igazi autó, v makett, v mi?
Apropó Tatra...1/43-as maketteket készítek, nemsokára szeretnék Tatra 603-2 autót is készíteni...vállalati v állami v közületi autó lenne majd, még nem tom.
A 70-es években kik használták ezeket az autókat leginkább és milyen szinekben fordult elő?
Bocsánat , Moderátor Úr , tényleg szóltak , hogy nem szabad megemlíteni tényleges nevet ( 433 . ).Elfelejtettem a nagy örömben . Nagy Emberek voltak ott Azon A Találkozón .
Tudván nagy Tatra szimpatizáns vagy,szeretnélek meginvitálni egy délutáni Tatrás látogatásra Keepit cimboránál. Az Ő TATRA T87ét néznénk meg közelebbről. Ez az egyik legkeresettebb Tatra mostanság. Ha van kedved és időd szeretettel várunk!!!!