Örülök , hogy kikeveredtél a kórházból .Vélem itt most bajok vannak ismeretlen okokból kifolyólag . Ami a wartburgot illeti , ha van , márpedig van Nagy--Británniában IFA Club , van a lengyeleknek is Wartburg Klubjuk . Egy ilyen 353--as például talán megkapható attól az újságírótól , aki engem 15 év alatt átveteránosított .Garazsírozott , párszor 500 km van benne ( meghalt a nagypapája ) . Szottyanna kedved jönni vagy 2 hét múlva fiátkodni ? Fiat 130 coupé játszik ? Feldugjuk a sok nyikhajnak a Te aranyszínű 604--esednek a látványát ? . . .Ezt gyorsan megkérdem , még mielőtt innen is kinyír engem valaki Jack--The--Ripper . Persze nyilatkoznod kéne , hogy tudtoddal mit tudott a francia kormány "szembeállítani" azzal a Tarpan Honkerral , ami itt van fotóilag vagy 2 héttel ezelőtti beírásban láthatsz . Meg a haflinger amiket küldött a lengyel Unimogverőről . . .stb., stb.. Egyébként szépen feljöttünk . . ., figyeled ? Már elkezdTEk a "nagyok" is írni ide . . .
Hát érdekes. szerintem lehet, hogy heccből kérdezte. Persze az is fontos, hogy komoly arccal kérdezte-e. :) Amúgy az a Wartburg, ami a családban volt, egy tanítónőé volt először, szóval ő egy év alatt amortizálhatta le erre a szintre. Vagy rájött, hogy hibás (lehet, hogy már akkor is így produkálta magát) és túladott rajta. Emlékszem, ez volt az első kocsi, amit "vezettem". :) Én nagyon szerettem, olyan megnyugtató volt benne ülni és az is jó volt, ahogy 80 km/h-nál bömbölt a szél a kaszni körül. Nekem ez is megnyugtatóan hatott. :)) Talán a belső térben használt műanyagok helyett valami jobb minőségű műanyagot is használhattak volna (tekerésnél recsegő kormány). A kesztyűtartó helyett használt "polc" a háttérben fityegő kábelekkel pedig olyan tengeralattjárós hangulatúak voltak nekem. :) Amúgy egészében véve szerintem még ma is bőven megállja a helyét a kocsi.
Hál' Istennek, az általad felsorolt hibák közül még egy sem fordult elő véle, noha úgy kb. 12 éve megvan. Előtte kétüteműnk volt, azzal megesett, hogy elhagyta a kipufogódobját, de többre nem emlékszem, mert alig voltam pár éves...
De azért egy született németnek csak ismernie kellett volna ezt a régebbi típusukat, nem?
"Ez benzinnel megy?" á, nem, kerozinnal... Mire gondolt az illető, mivel?
Gyermekkori autós élményeim zöme ehhez a típushoz kapcsolódik. Nagyon jó kis járgány, csak volt 1-2 idegesítő hibája. (útközben karosszéria alá gyűrődő jobb első kerék, menet közben kigyulladó motor, hirtelen leváló kipufogó, menet közben fejünkre ereszkedő tetőkárpit, hogy csak a nevezetesebbeket említsem. De ez tette felejthetetelenné! :)
Jó volt nagyon a sok FIAT 130as!!!! Döbbenetesen szép hangja van a V6os motornak!!! De,maga az autó is döbbenetes!!! Remélem azért a TATRAm is tetszett Neked!?
Régen írtam már ide, de azért minden nap legalább kétszer olvaslak Benneteket:)
Hogy szavamat ne felejtsem:
Van nékem egy kocsikám, Sapirico ismeri, azzal volt szerencsém kijutni Németországba, Villingen-Schweningenbe 2004. augusztusában. Az egyik parkolóban odajön hozzám egy német utcasepregető, s kérdé: "Ez benzinnel megy?"
Megmosolyogtam eme kérdését, de nem bántam, mivel később csináltam vele egy jó üzletet... De akkor is... Ez nagyon odavágott....
Hellósztok . TEgnapelőtt voltam a Keepitretronál a tatrasoknál a JumboJettel . Ott találkoztam a masgassal is , akihez azután mentem volna . Remek emberek remek gépek ( különösen egy Tatra 613 1994--ből sötétpetróleum színben volt döbbenetes . . .) Másnap elme ntem egy emberhez , akinél 4 Fiat 130--ast láttam , és lesznek általam riportfilmek őróla meg a többi fiatos haverjával ( az egyiknek Fiat 130 Coupéja is van . . .). Dr. Boriszhoz így nem értem rá elmenni , de majd . . . A lengyel diplomáciai Wodka , a Pan Tadeusz elfogyott .
kösz szépen, és bocs a lepévécézésért. Remélem, nem sértődtél meg. Aztán rájöttem, hogy amikor a makettezés topikba felraktam a nysa képeit, akkor mondták, hogy te PVC-ből csináltad. Én meg azóta is töröm a fejem, hogy lehet így PVC-t hajlítani... :))
van valamilyen oldal, ahol le van írva a műgyanta öntés mikéntje? Régóta makettezek, de ilyet még nem csináltam...
Az a helyzet h a mekettek több féle rovatban is szerepelnek, igy igazából csak úgy találsz + bármit ha konkrétan rákeresel...olyan nagy az összevisszaság.
Igen, a Volga eredti orosz medzsboksz, 1/43-as, csak élethűbbé tettem. A Skoda ennyire tetszik? Pedig azt még 15 éves koromban csináltam, csak pár éve kapott új fényezést mert akkor még bénán festettem.
Azokban az időkben egy pár évig Varsóban éltem, tehát egy kis adalék a Marcona UK tömegoszlatási képességeihez:
Nem is igazán oszlatásra használták az ilyesmit, hanem jelölésre. Bár azt is hozzá kell tenni, hogy a miliciás fiúknak volt gyakorlata, márpedig tömegoszlatásban minden eszköz szép és jó, de a lényeg a "gyalogságon" és annak vezetésén múlik...
Szóval jelölés: Ezekbe a kis "vízágyúkba" festéket tettek. Osztán a buli után mondjuk 2 órával, amikor a népek már kis csoportokba mentek hazafelé, akkor csak megkérdezték őket, hogy ugyan mitől piros a kabátod barátom... és már vitték is.
A lengyel tömegoszlatási módszereket egyébként világszerte tanítják az olyan iskolákon, ahol ez is a tananyag része;-)
Idegesítésképpen mondom , hogy tegnap voltam egy tatras találkozón Pesten , de mivel mostmár a fene sem tudja , hogy mit szabad itt megírni , s mit nem , hogy ki ne irtsanak , ezért nem mondok semmit . . .Ma egy R.I.L.A.K.--osnál leszek , akinek csak Fiat 130--asból van 3 , és a JumboJettel megyünk ki Hozzá . Más . az alengyel , akivel 3 órát beszélgettem a nyelvstúdiómban , s aki a 76 éves Kispolkát megvette ( fotók jönnek majd ! ), utánanéz a Tarpan Honkernek nekünk . csakhát ahhoz is pénz fog kelleni , és az az , amim nincs ( legfeljebb maquette--ra ).
Hallottál a Zaszada nevű csoportról , akik 3 világrekordot állítottak föl egy efféle nagypolkával ? Egyébként remek volt az a terepjáró ZUK , amit küldtél ide a napokban , Nem is tudom , hogy az Öngyölöm--böngyölöm miért is nem reagált reá valamit is . . . De azért nékem a Tarpan Honker a csúcs . . . .