R.I.L.A.K. honlaphoz írjatok ötleteket!!!!!!!!!!!!!! Minden mennyiségben!!!!!!!!!!!
Például: olyan lengyel termékek (nem csak autók), amik szerintetek bemutatásra érdemesek, stb.
vagy: írhatnátok rövid ismertetőt is lengyel kocsikról! Akár olyanról is, amiben csak utasként ültetek.
Minderre azért volna szükség, hogy ne csak "képmutogatás" legyen az oldal és hogy ne is az én szövegelésemmel legyen (méltatlanul) tele. Valami alap pedig kell ahhoz, hogy formálódni kezdjen a szövegből és képekből 1 oldal.
Az internetes oldal több "dizájnnal2 fog elkészülni, Ti mondjátok meg, melyik a nyerő. majd megírom, mikor lesz fent a stílus-minta az interneten.
Szóval segítsetek, mert egyedül klub-honlapot csinálni groteszk dolog! :)"
Jujjjjj ,de jó név !! NUSI !! A =D Doma adott már nevet a ZUKjának ? És Te , Dr. Borisz a tiedének ? Mellékelem a Sóhajok Hídját , ez lehetne az Autóveteránosok Szimbóluma . . .
Lengyel témájú üzenetem volna a Lengyelországba, ahonnan éngemet már úgy min. 6 hete kipakoltak és nem mehetek vissza...Azon gondolkodám, hogyan közvetíthetném üzenetem "oda"?
604 megújulás alatt áll. Ha lesz kép, beteszem, komplett tetőcsere volt, addicionális lakatolás zajlik, fényezés lesz (?). Ha tudtok, jó fényezőt, ne kíméljetek a tippekkel.
Örülök , hogy kikeveredtél a kórházból .Vélem itt most bajok vannak ismeretlen okokból kifolyólag . Ami a wartburgot illeti , ha van , márpedig van Nagy--Británniában IFA Club , van a lengyeleknek is Wartburg Klubjuk . Egy ilyen 353--as például talán megkapható attól az újságírótól , aki engem 15 év alatt átveteránosított .Garazsírozott , párszor 500 km van benne ( meghalt a nagypapája ) . Szottyanna kedved jönni vagy 2 hét múlva fiátkodni ? Fiat 130 coupé játszik ? Feldugjuk a sok nyikhajnak a Te aranyszínű 604--esednek a látványát ? . . .Ezt gyorsan megkérdem , még mielőtt innen is kinyír engem valaki Jack--The--Ripper . Persze nyilatkoznod kéne , hogy tudtoddal mit tudott a francia kormány "szembeállítani" azzal a Tarpan Honkerral , ami itt van fotóilag vagy 2 héttel ezelőtti beírásban láthatsz . Meg a haflinger amiket küldött a lengyel Unimogverőről . . .stb., stb.. Egyébként szépen feljöttünk . . ., figyeled ? Már elkezdTEk a "nagyok" is írni ide . . .
Hát érdekes. szerintem lehet, hogy heccből kérdezte. Persze az is fontos, hogy komoly arccal kérdezte-e. :) Amúgy az a Wartburg, ami a családban volt, egy tanítónőé volt először, szóval ő egy év alatt amortizálhatta le erre a szintre. Vagy rájött, hogy hibás (lehet, hogy már akkor is így produkálta magát) és túladott rajta. Emlékszem, ez volt az első kocsi, amit "vezettem". :) Én nagyon szerettem, olyan megnyugtató volt benne ülni és az is jó volt, ahogy 80 km/h-nál bömbölt a szél a kaszni körül. Nekem ez is megnyugtatóan hatott. :)) Talán a belső térben használt műanyagok helyett valami jobb minőségű műanyagot is használhattak volna (tekerésnél recsegő kormány). A kesztyűtartó helyett használt "polc" a háttérben fityegő kábelekkel pedig olyan tengeralattjárós hangulatúak voltak nekem. :) Amúgy egészében véve szerintem még ma is bőven megállja a helyét a kocsi.
Hál' Istennek, az általad felsorolt hibák közül még egy sem fordult elő véle, noha úgy kb. 12 éve megvan. Előtte kétüteműnk volt, azzal megesett, hogy elhagyta a kipufogódobját, de többre nem emlékszem, mert alig voltam pár éves...
De azért egy született németnek csak ismernie kellett volna ezt a régebbi típusukat, nem?
"Ez benzinnel megy?" –á, nem, kerozinnal... Mire gondolt az illető, mivel?
Gyermekkori autós élményeim zöme ehhez a típushoz kapcsolódik. Nagyon jó kis járgány, csak volt 1-2 idegesítő hibája. (útközben karosszéria alá gyűrődő jobb első kerék, menet közben kigyulladó motor, hirtelen leváló kipufogó, menet közben fejünkre ereszkedő tetőkárpit, hogy csak a nevezetesebbeket említsem. De ez tette felejthetetelenné! :)