Lenne nekem is egy kérdésem: szerintetek a gyári Mitshubishi klímakompresszorban cserélhető a mágneskuplung+forgórész, vagy ha morog a kompresszor akkor csak komplett kompót csere? (2008-as faceliftes 3 ajtós 1.3 GLX CD AC Swift)
Beltérije? Hmm..várj, legtöbb esetben "alapos takarítás" alatt azt szkkták érteni, hogy esetleg a pollenszűrő környéke felől támadnak (az ugye a kesztyűtartó mögött van)..vagy esetleg a szárítószűrőre gondolsz? Na azt passzolom merre lehet..még nem fürkésztem. :)
Emlékszünk még a csomagtér rozsdára, a málló vezetőülésre, a nyikorgó kuplungra, a fékezéskor fordulatot ejtő leálló motorra bekapcsolt fogyasztóknál. Ja, meg a kopogó szellemre, amire nem tudták a megoldást. :) Fogyasztás is lehetett volna jobb, későbbi szériák jobban fogyasztottak. Ennek ellenére komolyabb hiba nélkül tette a dolgát, de az ABS kocka engem is megviccelt, de az már nem lett kijavítva eladásra ment. A klímához viszont nem nyúltam én sem, 10 évesen ugyanúgy hűtött. Ehhez képest a Mitsu Colt klímája egy hulladék.
Nekem 2008-as van, nem mondanám hogy szar autó,de nem is jó.
Első hiba, eltört a napellenző tartó. Második hiba, tönkrement a katalizátort ellenőrző lambda szonda. Harmadik hiba, a 3dik fékfolyadék cserénél meghalt a főfékhenger. Negyedik hiba, egy hátsó munkahenger megadta magát.
Fékbetétek elöl cserélve lettek, met kb félig volt elkopva, és mentünk kirándulni a hegyekbe. Kb most kopott volna el 150 ezer körül.
Volt vagy 4 szelephézag állítás, mert gázos a vas, és a szelepek gázüzemhez gyengék.
Váltó ABS kocka gyári. Futóművekhez nem kellett nyúlni.
Ami miatt nem jó kocsi, gyenge klíma és fűtés. elég feszes futómű, gyenge tompított fény.
Lábtér hátul, csomagtér nem mondható hibának, hisz mikor megvettük láttuk mekkora.
Mivel engem szólítottál meg a szokásos fikázásoddal, ha nem is szívesen, de más olvasó sorstárs megnyugtatására leírom én hogy jártam...nem fogsz neki örülni, de nem is akarom, hogy örülj...ha már úgyis minden szar...
2005 végén vettem egy kétajtós 1.5 ös GS automatát...aztán a nejemnek is...az övét eladtuk később, mert mindig én fuvaroztam...
Szóval ez előtt is csak automata suzukink volt, mindegyik hibátlanul tette a dolgát
A legjobban az automata WagonR+t szerettük, ezzel építkeztünk, utánfutót vontattunk akár tele trágyával, sóderrel, téglával, a tetőn vascsövekkel..az ment, tette a dolgát..
Aztán megláttuk a kétajtós automata GS-t..2005 novembertől használom a sajátom...
Gyönyörű a dukkója a mai napig is, 15 éve csillog az alufelni, 15 éve nem volt olajcsere az automata váltóban, 15 éve nem volt fékolajcsere, 15 éve nem eresztettem le a hűtővizet, 15 éve azonnal hűt a klíma, nem vittem azt sem ellenőrzésre, minek is?
Csak az első pofákat kellett cserélni gyáriról Ferrodo-ra, és a tárcsa is ugyanez. A hátsó dobfék 15 éve hibátlan. És a motorban hol Eneos 0W20, hol Eneos 5W40 ken.
Eddig hatszor ment át a műszki vizsgán jatt nélkül..nemrég vizsga előtt valami toronycsapágyat kellett cserélni, mert kopogott.
Ötször lett visszahívva, négyszer visszavittem, aztán az ötödik nem érdekelt.
A mai napig csend van az utóban 110 ig, a fölött jön a szélzaj. Eddig nem ázott be sehol, nem rozsdul sehol, az alja(is) tökéletes.
Erre az írásomra egyszer már minősíthetetlenül beszóltál, tehát most törlöm a neved, mert a fasz sem kíváncsi az útszéli mocskolódásodra. Ez az autó, úgy mint a többi ki van találva, és Esztergomban igenis jól rakák össze...
Nekem is volt 2005 ősöm.Akkoriban volt piros,meg fehér.Meg csak 5 ajtós.nem mintha nem azt akartam volna.
3 ajtós se volt....2008 as sportomban meg nem volt 5 ajtós.(9 mihyály lett a végeredmény,de ez egy más történet)
Én akkoriban végigmenten minden gyártási kezdetlegességen..Úgy indult az öröm,hogy tankoljuk meg.Ja ez érthető.Tankmutató fekve..a kút az utca végén 100 méternél kisebb távolságra volt.Hivom öket,tré van....nem vesszük le a tankot,amig tele van.(mondok otthagytam egy pár pengőt,honnan az anyámból találjam ki mennyit megy ez egy tannkkal?)És újonnal vettem.
És jött az iszonyatos nyikorgás a futómüböl........Ahol vettem elhajtottak. Máshol rájöttek. Majd jött a "szörcsögő ac pumpa,,majd a kuplung nyikorgás,majd ugyenez amikor ráérez a kuplung a menésre....majd a csomagtér rohadás.
Ehhez képest a sport egy isten vadállata.
Sajnos a 2005- ös széria -egy szarszemét szar hulladék volt.Mindenki ki volt akadva,hogy nem tudja az mp3-at...Nos ez volt a legkisebb baj
A gyátási évnek megfeleően ez volt a legalja sajnos, a 2005.én boldog voltam akkor. mégse egy olasz/francia hulladék.
az én 2005-ösömnél is a fűtés adta fel az 1-es szondában...azt mondta a szerelő, ezzel a hibával még műszakiig elmehetek, minden úgy működik ahogy kell, csak a szonda felfűtése lassabb, de egy-két perc múlva kellően meleg.
Vizsga előtt kicserélte, azóta nem világít a hibajelző. Ennek van egy rizikója is, mert más hibát is ez a lámpa mutat..namost mi van, ha még valami meghibásodik?. Nekem szerencsém volt, nem romlott el más, a szondacsere megoldotta.
Ha csak a fűtés, akkor használhatod az autót, nem lesz gond.
2005-ös évjáratú gépem van. Pár hónapja a P0031 hibát írja. Törlés után pár napig nyugton van de utána megint jelzi. A hiba a lambda szonda fűtését jelzi hibának. A csatlakozásokat megtisztítottam nem segített a problémám. Kérdésem volt-e valakinek hasonló, illetve a lambda szonda cseréje megoldja-e a hibát, vagy máshol keressem a hibát?
Áhh..egyszerűbb mint gondoltam: a lámpát kivéve látom, hogy egy sárga (gondolom +) és egy fekete (gondolom -) kábel megy a tolatólámpa izzóhoz (azt hittem, hogy egy panelen nyákokon fut a delej a hátsó lámpában az egyes izzókhoz, anno a Stilomnál úgy volt ezért aggódtam rajta, de itt nem..kettesével mennek kábelek az izzókig szóval nem bonyolította túl a japán :) ). :) Szóval probléma megoldva, már behúztam a kábeleket, csak rá kell kötni! :)
Nem tudjátok véletlenül, hogy a 2008-as faceliftes "vasaló" Swiftnél a hátsó lámpa csatlakozónál melyik vezeték a tolatólámpa +12V és melyik lehet esetleg test csati? Tolatókamera bekötéséhez jönne jól a tipp. Előre is köszönöm!
Elvileg nagyon képben vannak.Elvileg....Most nem tudom.Volt ott egy Zsolti nevű emberke.Eldobta szegényt az élet egyik napról a másikra. Nagyon képben volt suzuki ügyben.....Próbáld meg,valószinüleg tudnak váltót,és a mühelyük a reptér mellett van,lehet megoldják..
Szomszédom wagon r + ja nem indult mult kedden, megbikáztam.Azonnal ugrottam,intéztem Perzse elsőre nem indult,(mértem töltést) újra,ugy hogy tavaly szeptemberben raktam bele új akksit...Annyira megköszönte,de annyira hogy,el is felejtettem hogy hol a bikakábel,ha máskor se indul. 1 doboz sört földob,hogy köszi,nyilván meglesz az a kábel.de ez nem volt.Nem találom sajnos. Amúgy egész szimpi a kocsi. alig van benne km.. Ezek az Opel es tudományok nem tetszenek(3 x volt opelom,előszőr, utoljára,sohatöbbet) Tök vállalható kiskocsi. JES (hiszen JAD-001-től van uniós rendszám) a tehát 2004 környéki lehet.Kicsit rá van borulva a tesco parkoló ajtónyitás szemszögből.
Sajnos váltó hiba lesz....Legendás a story:(((( Alul van méretezve valamelyik csapágy. Nekem is volt egy 2005-ös 1.3 -as. de én elöbb eladtam,mint hogy ez kiderült/ kibukott volna,Igaz azon az akkori összes "gyerekbetegség " kijött..Most sport van 2008 as 9 millióért,állitólag abban nincs ilyen gond.Ki tudja? volt melóhelyemről hazajárhattam a furgonnal. swiwtben nincs km.... 2,5 hónapja nem vezettem autót...........
Van egy 2006os Swiftem, mitől lehet az hogy az autó ha mondjuk 4esből vagy 5ösből akarok vissza váltani 3asba, akkor elég gyakran csak erő kifejtése hatására veszi be, viszont ha előtte beteszem 2esbe(kuplung benyomva) és úgy fel 3asba teljesen simán veszi a sebességet. Mitől lehet ez a jelenség? Váltó hiba lenne?