Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bastyaiakos Creative Commons License 2021.05.08 0 0 14491

Értem, köszönöm. És mit okozhat a sok olajfogyasztás?

Előzmény: Ata61 (14490)
Ata61 Creative Commons License 2021.05.08 0 0 14490

A hideg índitásnál megjelenő kipuf végén csordogáló víz az természetes(páralecsapodás) , mint ahogy azt előttem is írták. Az hogy fekete, az meg a csőrendszerben lerakodott olajos koromtol van. Nagy valszeg eszi az ólajat, igy nem tud tökéletesen kiégni a kipuf, meg lehet sok rővid táv miatt is. Elvileg nagyjából tiszta víznek kellene folynia. Azt azért figyeld, hogy ha már meleg nem gözöl e, mert akkor hengerfej is játszik. 

Előzmény: bastyaiakos (14484)
bastyaiakos Creative Commons License 2021.05.08 0 0 14489

És mit okozhat a magas olaj fogyasztás?

reimre Creative Commons License 2021.05.08 0 0 14488

Ja igen, és még ehhez annyit: a kipuban "pangó" víz erősen függ a használattól, egy állandóan hidegen üzemelő, városban, rövid távokra használt autónál nyilván sokkal több van mint egy naponta pályázó autónál.

És persze egy eladás alatt álló, esetleg már 5-10 alkalommal rövid időre beindított autónál szintén sokkal több lehet az átlagnál.

Előzmény: reimre (14487)
reimre Creative Commons License 2021.05.08 0 0 14487

Rögtön indítás után minden időjárásban csapódik ki víz a kipuban, persze fagyos téli napokon több, de nyáron is megvan a jelenség.

Látatlanban sztem ne mondjuk rá, hogy ez normális jelenség, főleg egy ilyen brutálisan sokat futott motornál de lehet normális jelenség is.

Előzmény: bastyaiakos (14486)
bastyaiakos Creative Commons License 2021.05.08 0 0 14486

Köszönöm a gyors választ. Ilyen időben is mint ma, kicsapódik a víz a kipufogóban?

Előzmény: reimre (14485)
reimre Creative Commons License 2021.05.08 0 0 14485

A hideg motornál a kipufogóban kicsapódó víz, amit aztán a kipufogógáz kifúj, akár normális is lehet, így nehéz megmondani, látni kellene.

A max. fölé öntött nívó az viszont figyelmeztető jel lehet, meglehet erősen zabálja már az olajat. Persze ezen meg nem csodálkozz, a 400E km nagyjából a tervezett élettartam 1,5-2-szerese szinte az autó bármelyik alkatrészének, de különösen a motorénak.

Előzmény: bastyaiakos (14484)
bastyaiakos Creative Commons License 2021.05.08 0 0 14484

Sziasztok! Szeretnénk venni egy Ford Focus-t (MK2). Kinéztünk már egyet, 2007-es 1.4 benzin motorral. A kérdésem az lenne, hogy miért lehet az hogy hideg indítás után, gáz adásra feketés víz (olyan mintha olajos lenne) csöpög a kipufogóból? Tudni kell az autóról, hogy kicsit több mint 400 000 km van benne. Folyamatosan szervizelték, számlával alátámasztva ezeket. A nívó pálcán max fölött volt az olajszint, és egy kis kopogó hangot ad ki a motor, lehet hidrotőke. Mit gondoltok, mitől lehetnek ezek a dolgok?

Ata61 Creative Commons License 2021.05.08 0 0 14483

 

Ezt a címet akartam. 

 

Autoszerelő mühely index fórum

Előzmény: zsolt1967 (14481)
Ata61 Creative Commons License 2021.05.08 0 0 14482

Probáld meg itt is feltenni a kérdést. 

 

https://forum.index.hu/Custom/deleteFavourite?t=9008022&r=1

Előzmény: zsolt1967 (14481)
zsolt1967 Creative Commons License 2021.05.04 0 0 14481

Üdv.

Meg tudná valaki mondani, hogy egy mk3 Focus visszapillantó tükörbe épített gyári irányjelzőt ki lehet e cserélni, dinamikus, ledes irányjelzőre, büntetés nélkül?

Kínai, de E8 jelölés van rajta.

Köszönöm a válaszokat, előre is.

Ata61 Creative Commons License 2021.04.25 0 0 14480

Nincsmit=Nincs mit

Előzmény: Ata61 (14479)
Ata61 Creative Commons License 2021.04.23 0 0 14479

Nincsmit. Ha megoldodik a próblémád(nagyon remélem) , írd majd meg. Köszi

Előzmény: xegli1f (14478)
xegli1f Creative Commons License 2021.04.23 0 0 14478

Megtaláltam őket. Nincs épp a szomszédban sajna, de majd megoldom valahogy. Köszi a segítséget

Előzmény: Ata61 (14477)
Ata61 Creative Commons License 2021.04.23 0 0 14477

Keresd az" ESS MOTOR KFT-  GÖD"netten megtalálod. Ők csak Fordal foglalkoznak nagy szakértelemmel, és nem fognak probaképp cserélgetni ezt azt. Tudják, hova kel nyulni. 

Előzmény: xegli1f (14476)
xegli1f Creative Commons License 2021.04.23 0 0 14476

Ja, és indul szépen, hidegen - melegen. Nem füstöl, nem eszi az olajat. Ereje egyformán sosincs - talán hidegen, indítás után erősebbnek tűnik, de ezt lehet, hogy csak képzelem, mert nyomni nem lehet neki amíg be nem melegszik. 

Előzmény: Ata61 (14473)
xegli1f Creative Commons License 2021.04.23 0 0 14475

Hozzáértő szerelők, és a diagnosztikát végző szakember szerint is lomha az autó, nem csak az én véleményem. Valahogy nehezen épül fel a turbo nyomás, de miután eléri a 1,5 bar-t, utána sem tol úgy, ahogy kéne. Szerintük valami mechanikai baja lehet (befecskendező, turbo, intercooler, egr...). Hibakód nincs. Fogyasztás 5,5l, ami kombi létére szerintem elfogadható országúti üzemet nézve. Üzemanyagszűrő cserélve, MAF szenzor szintén, légszűrő új.

Az lenne a jó, ha egy tapasztalt ford szaki ki tudná cserélni az általa gyanúsnak ítélt alkatrészeket sorjában, míg eljut a valóban hibát okozóhoz.

Előzmény: Ata61 (14474)
Ata61 Creative Commons License 2021.04.22 0 0 14474

Azért kérdeztem az előzőkben, mert lehet hogy egy gázólajszűrő csere megoldás lehet. 

Előzmény: xegli1f (14472)
Ata61 Creative Commons License 2021.04.22 0 0 14473

Mit értesz azon, hogy lomha. Mihez képest, veszi fordulatot minden helyzetben, sik terepen jó csak emelkedőn érezni vagy mindig? Hogy indul, kipufogogáz változott? stb. 

Előzmény: xegli1f (14472)
xegli1f Creative Commons License 2021.04.22 0 0 14472

Hali! Sajna lomha az autóm, hibakód híján nem tudja senki, hogy mi okozza. 2014-es 1.6 TDCI 115 LE. Tud esetleg valaki ajánlani egy hozzáértő szerelőt? Elsősorban Szigetszentmiklós vonzáskörzetében...köszi

Ata61 Creative Commons License 2021.04.15 0 0 14471

Ja, azért őrdög nem alszik. A hőmérő óra miatt azért nézz körűl a hűtöviz megléte miatt is kiegyenlitő tartályban, ha hiányzik akkor csőveknél nincs e folyás szívárgás stb. Habár nem hiszem hogy ez lenne, de bíztos ami bíztos. 

Előzmény: Regar (14469)
Ata61 Creative Commons License 2021.04.15 0 0 14470

Szia. Én első kőrben óracsoport hibára tippelnék, mivel két óra szinte egyszerre haldoklik(persze lehet véletlen egybeesés is) Netten vannak fent ennek a híbának (panelen forrasztás elengedés) házilag kivitelezhető javítási utmutatok. Másik lehetséges(talán ezzel kezdeném) híba a stekkerek lazulása, rossz érintkezése. Ezek megmozgatása jeladóknál, és óracsoportnál kőzben figyelni orákat. 

Előzmény: Regar (14469)
Regar Creative Commons License 2021.04.14 0 0 14469

Sziasztok,

 

találkozott már vki ilyen hibajelenséggel? Beindítottam az autót és az üzemanyagszintmérő kvázi ki volt akadva, azóta lejjebb ment a képen láthatóan, de még mindig abban a tartományban van, amiben sosem. Másik pedig a hőmérséklet mérő beindítás után egyből elkezdett felfelé menni,  pár percen belül 90 majd 120 fokot mutatott. Menet közben készítettem képet, kb. 8 perc után, ahogy elindultam. Ötlet, mi lehet a gond?

 

202120212021 Creative Commons License 2021.03.29 0 0 14468

Nagyon köszi a szerelőnek nem megy nekem kell. De így ahogy leírtad szerintem megoldom. Köszönöm.

lacipécs Creative Commons License 2021.03.29 0 0 14467

Gyárilag szakadó fejü csavar,hatos menetü az alsó része.

Le kell fúrni a fejét,utána le tudod húzni a csatit és aztán fogóval kihajtod a maradék csavart.

Vagy nagy odafigyelés kell hozzá,mert a fúró kiugrik és szétcseszi a csatit,vagy egy lefúró sablon(ha jól emlékszem 13-as külső átmérőjü,belső furat kb 5ös-6-os).

Ha sablon nélkül akkor 2-es/3-as fúróval kezdjed,utána nagyobbal.

Előzmény: 202120212021 (14466)
202120212021 Creative Commons License 2021.03.29 0 0 14466

Előzmény: 202120212021 (14465)
202120212021 Creative Commons License 2021.03.29 0 0 14465

Sziasztok. Tudna segíteni valaki hogy tudom lehúzni a csatlakozót a vezérlőről van a közepén valamiféle csavar lehet de nem férek hozzá. Köszönöm

pingvin Creative Commons License 2021.03.11 0 0 14464

Van az új focus-unkba ilyen láblógatásos csomagtartó nyitás. 10-ből 9-szer nem működik, most voltam a szervízben, és azt mondták, hogy Budapesten nem működik, mert egy telekommunikációs adótorony pont arra a rádiófrekvenciára van hangolva, mint a csomagtartó érzékelő. Nem is tudnak rá egyelőre megoldást.

De mi a fenéért kell a láblógatás érzékeléséhez rádiójel? Tud valaki erről valamit?

GV2 Creative Commons License 2021.03.11 0 0 14463

Köszi!Ez egy nagyon hasznos videó!

Előzmény: zoger (14456)
Ata61 Creative Commons License 2021.03.09 0 0 14462

Ha majd véletlen ki tudod nyitni valahogy,akkor a zsanérok táján levő átvezető kábelkorbácsot nézd meg.A sok hajtogatástól ott szokott eltörni a kábel,csak tipp mert lehet akár zármotor gond is.

Előzmény: güdüc (14460)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!