Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

keserugabor Creative Commons License 2004.10.12 0 0 5512

Tettem fel még pár képet a kocsiról, a kep.tar.hu/mazda -oldalon van. Vannak képek a lefújt alkatrészekről is, bár egy kettő elég homályos.

 

http://kep.tar.hu/mazda

 

bencsa01 Creative Commons License 2004.10.11 0 0 5511
de nem müködik
Előzmény: keserugabor (5505)
XJS Creative Commons License 2004.10.11 0 0 5510
Futomure akarmi jo, de elotte celszeru homokfujatni. Motorra meg sokminden hoallot lehet tenni, de erdemesebb szintereztetni. Nekem szelepfedelet-szivosort csinaltak, havernak szelepfedelet az egeszert fizettunk 23e-et a Tenline-nal, Mogyorodon.
Előzmény: geekay (5507)
keserugabor Creative Commons License 2004.10.11 0 0 5509

Nem vagyok nyuszi, de ha kulccsal hozzáértem a saruhoz, szikrázott. Megb...tt az áram, na.

 

Én is keresek motorfestéket normálisat.

Semmi Cicó Creative Commons License 2004.10.11 0 0 5508

Érdeklődj az MX-5 ös fórumban Pancser2 - től. De jól vigyázz, ő is így kezdte, lefestette a motorblokk tetejét aztán eleinte kisebb űátalakítások, aztán nagyopbbak ... mostmár majd 300 LE - az MX-5 -öse ... szóval vigyázz....

 

sc.

Előzmény: geekay (5507)
geekay Creative Commons License 2004.10.11 0 0 5507
Sziasztok! Tudtok valami hőálló festéket motoralkatrészek festésére? Esetleg futómű festésre?
Semmi Cicó Creative Commons License 2004.10.11 0 0 5506

"csak az akkut nem mertem töltőre tenni szakadó esőben..." -

 

Nyuszi vagy Mcfly ! sc.

Előzmény: keserugabor (5505)
keserugabor Creative Commons License 2004.10.11 0 0 5505
Még nem tudtam vele foglalkozni. Gyertyákat kipucoltam, benzinpumpa szűrőjét kipucoltam, fuel-lines -okat átfujattam kompresszorral, légszűrő megpucolva, olajbeöntő kupakja lefújva krómsprével, biztosítékfedél lefújva krómsprével, légszűrő és a motor közt a cső lefújva krómsprével, szóval majdnem minden megcsinálva, csak az akkut nem mertem töltőre tenni szakadó esőben...
keserugabor Creative Commons License 2004.10.11 0 0 5504
Roland__ Creative Commons License 2004.10.10 0 0 5503

o jaj, tenyleg! remelem Dumb csak viccel :D

 

Gabor: beindult?

keserugabor Creative Commons License 2004.10.10 0 0 5502
Roland__ Creative Commons License 2004.10.10 0 0 5501

nincs lejjebb :D csak megint nem figyeltem, sorry mindenkitol, de eddig ide-oda rohangaltam, most neztem meg figyelmesebben:

 

pp port mindenhol uott van, de van ahol a rotorhazban nincs oil inj, na

 

ui: miert nincs itt hsz szerkesztes?????

Roland__ Creative Commons License 2004.10.10 0 0 5500

megint elbaftam :D :DDDDD

 

rossz utolso kepet toltottem fel :)

4> oil inj a gyari helyen, de a pp port az custom made, lejjebb van

 

a scoot videon (mikor forgatjak a mocit) latszik az uj furatos megoldas

Roland__ Creative Commons License 2004.10.10 0 0 5499

sorry, elcsuszott a szoveg:

1> cseh SA

2> pp portos rotorhaz oil inj. nelkul

3> nehezen lathato

4> uj furat 

 

Roland__ Creative Commons License 2004.10.10 0 0 5498

itten vannak:

 

ez egy sa a cseh rx-7 honlaprol:

 

 

itt meg a pp portosok:

 

 

 

ezen nem latszik jol, de azert jo:

 

viszont van olyanis, ahol uj furatot csinalnak az oil inj-okank:

Előzmény: XJS (5497)
XJS Creative Commons License 2004.10.10 0 0 5497
Mutass mar egy ket linket ilyen karbis setuprol, erdekelne.
Előzmény: Roland__ (5496)
Roland__ Creative Commons License 2004.10.10 0 0 5496

XJS:

"olaj inj: igazad van! az feljebb van >> nem szoltam :oops:"

visszavonom, mert tenyleg nincsenek olajinjektorok a rotorhazon! ugy kenik, hogy a szivocsovekbe teszik az injektorokat ugy mint pl a 2nd genben a ket kozepso.

 

Roland__ Creative Commons License 2004.10.09 0 0 5495

olaj inj: igazad van! az feljebb van >> nem szoltam :oops:

 

igaz, hogy a 300le mar vezethetetlen, de lehetseges :D

de 260-270ig -full bridge- meg allitolag vezetheto (legalabbis eddig mindenhol ezt olvastam), remelem is, mert en half bridge-et tervezek... :D

Hogy Kincses 1st gen-je mennyi > foggalmam sincs, de az pp, ha jol tudom

Előzmény: XJS (5494)
XJS Creative Commons License 2004.10.09 0 0 5494

Ez erdekes. Es akkor hogy kenik a cuccot, ha az olajinjektorok helyere teszik a karbikat?

 

Karbit akkor erdemes hasznalni, ha portolod a szivot, es nem akarsz a vezerlesre kolteni. Olcsobb sokkal, de kevesbe pontosan beloheto szeles tartomanyra.

 

Roland, a magas kompresszio nem feltetlen ellensege a feltoltesnek, sot. Csak megfelelo egester kialakitas kell. A "portolassal akar 300le" az szvsz vezetheteten utcan... Kincses I. 7-ese sincs 220le nel tobb, de lehet, hogy tevedek.

Előzmény: Roland__ (5491)
keserugabor Creative Commons License 2004.10.09 0 0 5493

Na, ez volt a kérdés, nem értettem minek a karburátor.

 

Még nem voltam az autóm közelében az elmúlt 2 napban, sok a munkám.

Roland__ Creative Commons License 2004.10.09 0 0 5492

sikerult mar beinitani az autod???

Roland__ Creative Commons License 2004.10.09 0 0 5491
"Karburátort vagy Turbot jobb e használni?

 

Teljesítmény, fogyasztás hogy alakulhat?"

 

ezt, hogy erted??

 

karbi vs. injection

szivo vs. turbo

 

teljesitmeny meg nagyon sokminden mastol is fugg.

de mar regebben (masik forumon) targyaltuk a szivobol-turbo temat > amennyi penzt rakoltesz a turbositasra, abbol mar portolhatod a motort, mig a 9.4es kompresszio miatt nem toltheted nagyon a motorodat > nem nyersz nagy teljesitmenyt; portolassal meg akar 300LE-ig is eljuthatsz >> es kb ugyanannyi penzt oltel bele...

 

karbit altalaban pheripheral portos mocikon hasznalnak, mert ott van a beomlo port, ahol az olaj "injektorok" lennenek, es egyszerubb mar ott adagolni az olajat (ha jol tudom)

 

bencsa01 Creative Commons License 2004.10.08 0 0 5490
Gabibabi, itt a tuti:

Aranykezu Javitomester Baratom aszonta, h lekapod a lexurot es ontesz oda 1 kis benyat ca. 1/2 decit (ne csak sima levit szijjon) und ezzel paralellalisan legtelenitsed le a rencert (AC pumpa elott).
uff!
thx a codokert, este gyere grillezni (legalabb iszunk 1 jot, kaja engem sem erdekel tulzottan)




Előzmény: keserugabor (5489)
keserugabor Creative Commons License 2004.10.08 0 0 5489

Karburátort vagy Turbot jobb e használni?

 

Teljesítmény, fogyasztás hogy alakulhat?

keserugabor Creative Commons License 2004.10.08 0 0 5488

Még sajnos nem volt időm foglalkozni vele, eddig a héten az elmúlt 4 napot 18-20óra/nap munkarendel töltöttem, éjjel jártam haza, sötétben nem akartam szerelgetni, nehogy elba...k valamit.

 

Talán a hétvégén.

CHROME Creative Commons License 2004.10.08 0 0 5487

Hat ezek a videok nagyon feldobtak a napomat, koszi :)

 

CHROME

 

PS:Keserugabor sikerult beinditani a kocsit?

Egyebkent jo otleted volt, az is lehet hogy levegos lett a rendszer.

 

Roland__ Creative Commons License 2004.10.07 0 0 5486

na, akkor csak egy par alapmu :D sokan mar ugyis ismeritek :D

 

nem tudom, ismeritek e, de nekem ez a felporgetes is tetszik:

http://www.mymazdarotary.com/mazda_rotary_events/drag_racing/drag_racing_videos/sydney_12-2001_videos/20b_rx-3.mpg  kb 8MB  (kicsit "nehezen" indul ;) )

 

ezt meg biztos ismeritek, de hatha nem :D

http://student.lssu.edu/~ujones/4rotorfd.mpg kb 4mb

 

emmeg re-amemiya fc3s s5 TII >> 466LE :D

http://www.vosko.net/media/rotary/fc3s.avi  147mb >> 20perc

 

ez meg az egyik kedvencem:

http://www.vosko.net/media/rotary/full%20bridge%20idle.WMV 4.8MB

Full-bridgeport kiba*** egyenletes jarassal!

 

 

Roland__ Creative Commons License 2004.10.07 0 0 5485

itt jon a maradek:

 

http://www.tar.hu/fc3s/temp/amm.mpeg  >2.2MB

http://www.tar.hu/fc3s/temp/start.wmv  >400K

 

ez az ossz, meg ,amit belinkeltetek

XJS Creative Commons License 2004.10.07 0 0 5484
nyomd csak a tobbit is! :-)
Előzmény: Roland__ (5483)
Roland__ Creative Commons License 2004.10.07 0 0 5483

Errol van 3 videm :D :D

Ez egy 4rotoros (2X12A), 2.2L-es szivo motor, ikerweber karburator, peripheral portos...  5-600LE nak irtak -> hogy mennyire igaz, nemtom....

 

itt egy masik vid rola:

 

http://www.epoch-net.ne.jp/yasu/777/4re_001_b.wmv 900K >motor szarazon

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!