Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

krisztian98 Creative Commons License 2015.02.14 0 0 6638

Igen 2.0-n HDI Peugeot.

Előzmény: Memphis90 (6636)
krisztian98 Creative Commons License 2015.02.14 0 0 6637

Az tudja, ami a könyvben van 155-160 GPS szerint ez olyan 3500-ös fordulat.

Általában megpakolva megyek. 4-5 személlyel.

Viszont szélárnyékban megy többet is. 1-2 éve egy range rover/ Mercédesz sprinter mögött mentem 50-100km-ert traffipax árnyékban (legalábbis szemből).

170-180-at ott viszont 4000-4200-es fordulat volt.

 

A gyári gumik 175/60 r14-es most 185/60 r15 van alatta.

 

Ha nem megy a kocsi gond nélkül 140-et, akkor gond van.

100-ról a kocsi megpadlózva 140-145-ig gond nélkül megy, majd 140-145 körül lassul be a gyórsulás.

 

A befecskendezőkre gyanakodnak első körben.

 

 

Előzmény: Memphis90 (6636)
Memphis90 Creative Commons License 2015.02.14 0 0 6636

Az lehet jobb lenne nekem is mert mindig jelez a légzsák! Krisztián neked 2.0hdi van ugye?? Mennyi a végsebessége az autódnak? És meddig megy  fel a fordulat??mert nekem 130/3000 ennyi a max ez normális ?? Persze zárt pályán próbáltam.

Előzmény: krisztian98 (6634)
Memphis90 Creative Commons License 2015.02.14 0 0 6635

Üdv FeZ! Megnéztem a motortartó bakot és a jobb felső bakhoz be van szorulva egy csavar. Valahonnan kieset de szerintem pótolták mert nem látom ,hogy hiányozna valahonnan.  Jah a az a U alakú bak hátsó része kicsit kopott a szélén fehérlik valami. Miből lehet látni ,hogy el van kopva egy bak???

Előzmény: Memphis90 (6607)
krisztian98 Creative Commons License 2015.02.12 0 0 6634

Én egy csokival oldottam meg. Kontaktos a csati.

Előzmény: Memphis90 (6633)
Memphis90 Creative Commons License 2015.02.12 0 0 6633

Üdv! Szerintem a vezető ülés alatt lévő csatlakozó lett mozgatva és ezért világit a légzsák. Nekem már ha az ülést húzgálom előre hátra akkor is megmozdul. Én ilyenkor egy kicsit megnyomkodom össze felé a csatlakozókat és okés. De pontosan én se tudom, hogy mit kellene vele csinálni egy csatlakozó csere megoldaná??

Előzmény: kiki71 (6631)
szúrólámpa Creative Commons License 2015.02.12 0 0 6632

esetleg a gyerek megrugdosta az ülés alatti csatlakozót?....

 

 

:)

Előzmény: kiki71 (6631)
kiki71 Creative Commons License 2015.02.12 0 0 6631

Sziasztok!

2005-ös Berlingómban egyik napról a másikra elkezdett világítani a Légzsák visszajelző lámpa. Tudnátok segíteni mi lehet a hiba, merre keresgéljek?

Előre is köszönet.

Baloo76 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 6630

Köszi ;)

Előzmény: FeZ_ (6629)
FeZ_ Creative Commons License 2015.02.11 0 0 6629

Dobtam egy "mélt"  neked ! :-)

 

Előzmény: Baloo76 (6628)
Baloo76 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 6628

Az előző autómon pont volt ilyen.

Igaz, az egy Partner Tepee volt, de az alvázszáma megvan: VF37J9HXC68034853

Köszi a segítséget.

Előzmény: FeZ_ (6627)
FeZ_ Creative Commons License 2015.02.11 0 0 6627

Az a baj, hogy rajzok vannak a programban, aminél a legtöbb esetben felismerhető az alkatrész, de vannak spéci esetek, amikor a rajz csak jelzés értékű, nem úgy néz ki, mint az életben. Ránéztem, de a rajz alapján nem tudom azonosítani 100%-ig tutira.

Ha tudsz esetleg szerezni egy olyan alvázszámot (az utolsó 8 karakter elég), amelyik autón ilyen van, az alapján be tudom azonosítani biztosra.

 

Előzmény: Baloo76 (6626)
Baloo76 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 6626

Szia,

azt nem tudod megnézni nekem a csoda programban, hogy 2012-es Berlingohoz lehet-e kapni az első lökhárítóra való szürke színű dekor-lapot? (nem tudom a nevét)

Pont olyat szeretnék mint a képen amit bekarikáztam. Az autó is ugyanez a DRL-el szerelt fajta már.

Köszi, ha megnézed nekem :)

üdv.: B.

Előzmény: FeZ_ (6624)
vizesbalint Creative Commons License 2015.02.10 0 0 6625

Köszönöm hogy utánanéztél, így már nőttek az esélyek!

Előzmény: FeZ_ (6624)
FeZ_ Creative Commons License 2015.02.10 0 0 6624

Azt én sem tudom mit jelölnek a betűk és a számok, szerintem erről van egy könyv, amiben ezek csak kódok és a lényeg a könyvben van róluk leírva.

Ami biztos: az eredeti kódhoz (csak a TE28 számít, a 20-at nem jelzi a gyári program)

19*70 -es és 19*17 -es áttétel van jelezve.

A második váltókódot nem is írja a progi a Partner-nél, úgyhogy erre nem tudok mit mondani. Most az összes 2,0 HDi-t nem nézném végig, hogy hol lelem meg. :-)

Amit ír a progi: a TE28 váltókód mellett, ugyanezen a gyári cikkszámon szerepel még pár váltókód, azaz ezeknek az áttételei is ugyanilyenek. 

Ezek a következő kódok: (TE28),  TE51,  TD78,  TE5A,  TD08. 

Szerepel még egy sornyi kód más cikkszámon, de ugyanezzel az áttétellel, rövidítve van, csak sejtem, hogy ezek meg valami gyári felújított váltók lehetnek talán. 

Ezek: TD08,  TDG8,  TD78,  TEB8,  TDG8,  TDK8,  TEB8.

 

Nem tudom, hogy ezez egyáltalán segítenek-e neked bármiben. :-)

 

Előzmény: vizesbalint (6623)
vizesbalint Creative Commons License 2015.02.10 0 0 6623

Sziasztok!Peugeot Partner 2002 évjárat 2.0 hdi 240.000 km a váltó bekrepált. Hibajelenség 60-nál negyedikben blokkolt a kerék, lefulladt a motor és kész. Szerencsére az utcánk elején hagyott cserben, szóval emiatt büszke vagyok rá.

Levettük, szétszedtük a váltót fullon van fémszilánkkal, törött fogaskerekekkel.... Olaj volt benne, sőt 2 éve cseréltem is. Ahogy látjuk a  váltó ház is megrepedt

 

Hajam az égnek állt, de gondoltam megoldjuk, az autónak mennie kell. Semmi gond, ha egyszer már szétbontottuk rendeltem egy kuplung szettet, és neki láttam a bontókban váltót keresni.....

A probléma az , hogy felhívtam vagy 30 bontót, de egyik sem tudott nekem 20TE28 váltókódú váltót adni. Több helyen volt 2.0 HDI-hez való váltó csak más kód számmal, vagy olyan ami szintén ehhez a motorhoz való, de kép alapján egyből látszott, hogy nem jó hozzá.

 

A kérdésem, hogy a közelben találtam egy bontóban küllemre hasonlító(csavarosztások stimmelnek) 2.0 HDI-ből való váltót 20TD51 kódszámmal. Ha fel lehet tenni a helyére akkor lehet-e azonkívül gondom vele, hogy max rövidebb vagy hosszabb egyik másik fokozat?

 

Lehet-e valahonnan tudni, hogy a kódszám egyes betűi számjegyei mi a fenét jelentenek?

 

Peugeot szervizben már kérdeztem ott azt mondta a fickó, hogy azt sem tudja mi az a váltókód, ő csak úgy ismeri, hogy BE3 kódú váltó...

 

szúrólámpa Creative Commons License 2015.02.09 0 0 6622

kössz...

most még a DPF szűrőt tervezem megtéemkázni :)

Előzmény: FeZ_ (6621)
FeZ_ Creative Commons License 2015.02.09 0 0 6621

Persze, hogy nem az, amíg nem kezd el beszorulni. :-)

Pont azért írtam, hogy addig jó kiszedni, amíg még kijön könnyen. 

Régen az ilyen munkákat hívták TMK-nak. (Tervszerű Megelőző Karbantartás)

Nagyon helyesen te ezt megtetted időben, így kimaradt a szo*ás.

 

Előzmény: szúrólámpa (6619)
szúrólámpa Creative Commons License 2015.02.09 0 0 6620

szúrólámpa Creative Commons License 2015.02.09 0 0 6619

nem annyira szivatós munka mint gondolnád.nekem amelyik nem szivárgott simán kijött.letörölgettem és kész.modjuk annál csak a réz tömítést cseréltem ki,mást nem is kellett.

Előzmény: FeZ_ (6618)
FeZ_ Creative Commons License 2015.02.09 0 0 6618

"de ha szétszedem és tudom, hogy van haszna, akkor érdemes megcsinálni."

 

A haszna az, hogy ha időnként kiszeded a csúcsokat, megtakarítod a helyét és a csúcsot, valamint kicseréled a réz tömítést alul gyári tömítésre, akkor nem fog elfújni a csúcs mellett,nem fog beleszorulni a hengerfejbe és megúszod az ezzel járó későbbi igen nagy szo*ást.

:-)

 

 

Előzmény: krisztian98 (6615)
krisztian98 Creative Commons License 2015.02.08 0 0 6617

Nekem 2.0 Hdi van.

A befecskendezésnél nálam is van hozzam korrekciós érték, de nem tűnt vészesnek.

Előzmény: szúrólámpa (6616)
szúrólámpa Creative Commons License 2015.02.08 0 0 6616

sok dolog volt mostanában csinálva az autón így hogy melyik javított a legtöbbet a menet dinamikán nem tudom.

az biztos hogy amikor kiszedtem az injektort,kicseréltem a tömítést és megszünt a szivárgás sokkal szebb lett a motorhang.nincs vibráció,nics csörgése,megszünt  az a kicsi sziszegő hang amit közel hajolva az injektorokhoz lehetett hallani.az alapjárat sokkal finomabb lett.szerintem ha látszik szivárgás vagy hallatszik sziszegés érdemes minél előbb kiszedni.nálam is már keményre égett az olaj .ha sok ideje van összeégni akkor csak nagy munkával lehet kiszedni.YouTube-ba írd be:" 1.6 hdi injector removal "  :)

 

computeres ember mondta:az autó motorvezérlése a nem jól működő injektort próbálja kompenzálni a többivel amíg tudja,lehet hogy ezt észre se lehet venni csak amikor már nem bírja annyira módosítani a befecskendezést.

ja egyébként van az injektoroknál valami ami csak rá van pattintva a műanyag tartóra és úgy néz ki mint egy tolató radar ultrahangos szenzora.

nem tudja valaki az mi lehet?talán a motor vibrációját figyeli?

Előzmény: krisztian98 (6615)
krisztian98 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 6615

Nekem a Partner megy szépen.

Menetdinamikában észreveszel bármit az egészből?

Mert azért csak egy érzékeny rész a tömítések miatt és nem szívesen bántanám, de ha szétszedem és tudom, hogy van haszna, akkor érdemes megcsinálni.

Előzmény: szúrólámpa (6614)
szúrólámpa Creative Commons License 2015.02.07 0 0 6614

szeretném leszögezni én nem szerelő vagyok csak tudom melyik végét kell a csavarhúzónak megfogni    :)

 

gyengébb idegzetűek kérem ne figyeljenek...

 

a tisztítás:

1.fék tisztítóval bőven be fújni

2.10 perc után fék tisztítóval megint bőven be fújni

3.a csőrös fogó belső felén va egy kis recés rész,na azzal kapartam le a ráégett olajat   :)

4.megint jó sok fék tisztító és rongyal át törölget

a kényes végét nem nagyon birizgálltam

Előzmény: krisztian98 (6613)
krisztian98 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 6613

Szia,

 

Mivel sikerült ilyen szépen megtakarítani?

 

Üdv.:

K

Előzmény: szúrólámpa (6612)
szúrólámpa Creative Commons License 2015.02.06 0 0 6612

 

 

felül egy kb 140.000 Km-es injektor kiszedés után.alul a meg tisztított.

álltalában omv premiummal járok, 2 éve szinte csak a városban nagyon rövid távokat.régebben azért volt legalább havonta 1-2 500 Km utam ahol volt lehetőség ki kormolni.

szerintem ha a legkisebb olaj is látszik az injektorok mellett érdemes azonnal kivenni és megtisztítva+tömítés csere után visszatenni

szúrólámpa Creative Commons License 2015.02.06 0 0 6611

ekőtte:

 

utána:

 

 

 

kb 3-4 hét telhetett el mióta megnéztem a motorteret és észre vettem az injektorok mellett a ráégett olaj nyomokat.ennyi ideje volt az injektornak szivárogni és jól rá égni.

szúrólámpa Creative Commons License 2015.02.06 0 0 6610

Memphis90 Creative Commons License 2015.02.05 0 1 6609

Értem akkor ezért van elöl a turbó. Mert nekem hátul van a motor mögött. 

Előzmény: szúrólámpa (6608)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!