Az lehet jobb lenne nekem is mert mindig jelez a légzsák! Krisztián neked 2.0hdi van ugye?? Mennyi a végsebessége az autódnak? És meddig megy fel a fordulat??mert nekem 130/3000 ennyi a max ez normális ?? Persze zárt pályán próbáltam.
Üdv FeZ! Megnéztem a motortartó bakot és a jobb felső bakhoz be van szorulva egy csavar. Valahonnan kieset de szerintem pótolták mert nem látom ,hogy hiányozna valahonnan. Jah a az a U alakú bak hátsó része kicsit kopott a szélén fehérlik valami. Miből lehet látni ,hogy el van kopva egy bak???
Üdv! Szerintem a vezető ülés alatt lévő csatlakozó lett mozgatva és ezért világit a légzsák. Nekem már ha az ülést húzgálom előre hátra akkor is megmozdul. Én ilyenkor egy kicsit megnyomkodom össze felé a csatlakozókat és okés. De pontosan én se tudom, hogy mit kellene vele csinálni egy csatlakozó csere megoldaná??
Az a baj, hogy rajzok vannak a programban, aminél a legtöbb esetben felismerhető az alkatrész, de vannak spéci esetek, amikor a rajz csak jelzés értékű, nem úgy néz ki, mint az életben. Ránéztem, de a rajz alapján nem tudom azonosítani 100%-ig tutira.
Ha tudsz esetleg szerezni egy olyan alvázszámot (az utolsó 8 karakter elég), amelyik autón ilyen van, az alapján be tudom azonosítani biztosra.
azt nem tudod megnézni nekem a csoda programban, hogy 2012-es Berlingohoz lehet-e kapni az első lökhárítóra való szürke színű dekor-lapot? (nem tudom a nevét)
Pont olyat szeretnék mint a képen amit bekarikáztam. Az autó is ugyanez a DRL-el szerelt fajta már.
Azt én sem tudom mit jelölnek a betűk és a számok, szerintem erről van egy könyv, amiben ezek csak kódok és a lényeg a könyvben van róluk leírva.
Ami biztos: az eredeti kódhoz (csak a TE28 számít, a 20-at nem jelzi a gyári program)
19*70 -es és 19*17 -es áttétel van jelezve.
A második váltókódot nem is írja a progi a Partner-nél, úgyhogy erre nem tudok mit mondani. Most az összes 2,0 HDi-t nem nézném végig, hogy hol lelem meg. :-)
Amit ír a progi: a TE28 váltókód mellett, ugyanezen a gyári cikkszámon szerepel még pár váltókód, azaz ezeknek az áttételei is ugyanilyenek.
Ezek a következő kódok: (TE28), TE51, TD78, TE5A, TD08.
Szerepel még egy sornyi kód más cikkszámon, de ugyanezzel az áttétellel, rövidítve van, csak sejtem, hogy ezek meg valami gyári felújított váltók lehetnek talán.
Ezek: TD08, TDG8, TD78, TEB8, TDG8, TDK8, TEB8.
Nem tudom, hogy ezez egyáltalán segítenek-e neked bármiben. :-)
Sziasztok!Peugeot Partner 2002 évjárat 2.0 hdi 240.000 km a váltó bekrepált. Hibajelenség 60-nál negyedikben blokkolt a kerék, lefulladt a motor és kész. Szerencsére az utcánk elején hagyott cserben, szóval emiatt büszke vagyok rá.
Levettük, szétszedtük a váltót fullon van fémszilánkkal, törött fogaskerekekkel.... Olaj volt benne, sőt 2 éve cseréltem is. Ahogy látjuk a váltó ház is megrepedt
Hajam az égnek állt, de gondoltam megoldjuk, az autónak mennie kell. Semmi gond, ha egyszer már szétbontottuk rendeltem egy kuplung szettet, és neki láttam a bontókban váltót keresni.....
A probléma az , hogy felhívtam vagy 30 bontót, de egyik sem tudott nekem 20TE28 váltókódú váltót adni. Több helyen volt 2.0 HDI-hez való váltó csak más kód számmal, vagy olyan ami szintén ehhez a motorhoz való, de kép alapján egyből látszott, hogy nem jó hozzá.
A kérdésem, hogy a közelben találtam egy bontóban küllemre hasonlító(csavarosztások stimmelnek) 2.0 HDI-ből való váltót 20TD51 kódszámmal. Ha fel lehet tenni a helyére akkor lehet-e azonkívül gondom vele, hogy max rövidebb vagy hosszabb egyik másik fokozat?
Lehet-e valahonnan tudni, hogy a kódszám egyes betűi számjegyei mi a fenét jelentenek?
Peugeot szervizben már kérdeztem ott azt mondta a fickó, hogy azt sem tudja mi az a váltókód, ő csak úgy ismeri, hogy BE3 kódú váltó...
nem annyira szivatós munka mint gondolnád.nekem amelyik nem szivárgott simán kijött.letörölgettem és kész.modjuk annál csak a réz tömítést cseréltem ki,mást nem is kellett.
"de ha szétszedem és tudom, hogy van haszna, akkor érdemes megcsinálni."
A haszna az, hogy ha időnként kiszeded a csúcsokat, megtakarítod a helyét és a csúcsot, valamint kicseréled a réz tömítést alul gyári tömítésre, akkor nem fog elfújni a csúcs mellett,nem fog beleszorulni a hengerfejbe és megúszod az ezzel járó későbbi igen nagy szo*ást.
sok dolog volt mostanában csinálva az autón így hogy melyik javított a legtöbbet a menet dinamikán nem tudom.
az biztos hogy amikor kiszedtem az injektort,kicseréltem a tömítést és megszünt a szivárgás sokkal szebb lett a motorhang.nincs vibráció,nics csörgése,megszünt az a kicsi sziszegő hang amit közel hajolva az injektorokhoz lehetett hallani.az alapjárat sokkal finomabb lett.szerintem ha látszik szivárgás vagy hallatszik sziszegés érdemes minél előbb kiszedni.nálam is már keményre égett az olaj .ha sok ideje van összeégni akkor csak nagy munkával lehet kiszedni.YouTube-ba írd be:" 1.6 hdi injector removal " :)
computeres ember mondta:az autó motorvezérlése a nem jól működő injektort próbálja kompenzálni a többivel amíg tudja,lehet hogy ezt észre se lehet venni csak amikor már nem bírja annyira módosítani a befecskendezést.
ja egyébként van az injektoroknál valami ami csak rá van pattintva a műanyag tartóra és úgy néz ki mint egy tolató radar ultrahangos szenzora.
nem tudja valaki az mi lehet?talán a motor vibrációját figyeli?
felül egy kb 140.000 Km-es injektor kiszedés után.alul a meg tisztított.
álltalában omv premiummal járok, 2 éve szinte csak a városban nagyon rövid távokat.régebben azért volt legalább havonta 1-2 500 Km utam ahol volt lehetőség ki kormolni.
szerintem ha a legkisebb olaj is látszik az injektorok mellett érdemes azonnal kivenni és megtisztítva+tömítés csere után visszatenni
kb 3-4 hét telhetett el mióta megnéztem a motorteret és észre vettem az injektorok mellett a ráégett olaj nyomokat.ennyi ideje volt az injektornak szivárogni és jól rá égni.