Taxisok és utasok: beszélgetőtopic cégekről, dolgozókról és kollégákról, vezetőkről és (meg)vezetettekről, egymásról és másról - konkrétan bármiről, de politikamentesen.
A pár hete meggyilkolt Török Miklós kollegánk temetése: 2006. Május 06.-án Szombaton 14.00-kor lesz, az Ózd-Farkaslyuki temetőben. Aki szeretne a temetésen résztvenni, és velünk közösen jönni, azt várjuk szombaton, 10.00-kor a Felvonulási téren.
Mától nevezzük ki Sas882-es kollégánkat a leendő taxisok felvilágosítójává!!! Így talán idővel elérhetjük azt, hogy a Budapesti taxisok létszáma megközelítőleg az optimális méretekre csökken:-))
taxióra beszerelve, lehitelesitve droszpénz, kaució befizetve kapsz egy papirt, összes nullás igazolás
taxivizsga, forgalmi csere, sárga rendszám
vizsgára kell a szabadjelző, hiába uj a kocsid, 1 évre fogod kapni a vizsgát, pedig nem változik semmi, csak lesz benne egy taxióra és a tetején egy szabadjelző.
a cégeknél za a lényeg, hogy fizesd a tagdijjat viszont nem minden cégnél van lehetőség un. másodos tagdijra, havi 50000ft brutto körül számolj, mint tagdij.
a vizsgákról nem tudok mit mondani, nevetségesek.
nem tudom mennyi pénz szánsz erre a mutatványra, de jobban jársz, ha 2millio ft-od az értékpapirpiacra viszed, mint itt kidobálod.
Azt nem értem, hogy a Közlekedési Felügyeletnél (kf) milyen díjakat kell még fizetni? Ha nekem mondjuk meglesz a taxisvizsga, vállalkozó ig, után irány a kf és ott fogják kiadni a sárgarendszámot és vizsgáztatják a kocsit taxivá? Csak oda már úgy kell menni, hoyg megvan a szabadjelző, taxióra? Ezt tudja vki? Köszi
igen, tájékozatlan vagyok. Nem a taxizás miatt vettem új autót hanem már egyébként is cserélni akartam. Csupán arra gondoltam, hogy a munkám lehetővé teszi hoyg másodállásban tudnék vmit csinálni és még egy kis pénzt keresni. Városismeret megvan, kocsi megvan, gondoltam nem fogom magam halálra keresni vele, de egy kis kiegészítés nem ártana. Ebben szerettem volna vki segítségét kérni, honnan induljak stb. De a hallotaxi fórumán a Zaccmester leírása is már sokat segített és Te is valamennyire. Köszi még 1x. Írok cégeknek, hátha foglalkoznka egy ilyen kezdővel is. A kérdés még az, hogy érdemes-e az autósiskolák által nyújtott taxisvizsgát letenni v ugyanilyen van a közlekedési felügyeletnél is sokkal olcsóbban. MI lehet a különbség? Köszönöm Neked még 1x
kicsit tájékozatlan vagy ez ügyben rendben van, hogy új, meg ilyenek, de nem csak ez számit minden cégnél vannak un. kategóriák, s ez az autók méretétől függ, nem pedig a koruktól. Ezért ugyanannyi pénzből ha taxis vagy, érdemesebb akár használtan is egy nagyobb autót venni, mint egy új kisebbet.
Ez az Classic II ez nem a legújabb Astra (de vadonatúj) és nem kombiról van szó. Attól függetlenül ennél lepusztultabb verdákat is látok futni. Mennék én céghez is, csak semmi infom nincs, hogy másodállásban vesznek-e fel embert...
ez a legujabb Astra? Combi? hát nem éppen taxizásra termett verda........fogalmam sincs mennyibe kerül egy ilyen technika, de gondolom kijött volna belőle egy taxiautó. Felvenni fel fognak vele majdnem mindegyik céghez, ha céges szeretnél lenni.
Taxisoktól?:-))) Haladj át a www.hallotaxi.hu -ra, és keresdd a Zaccmestert. Most csinálja. Van a témaról saját topicja: Zaccmester taxibaszáll címmel. És folytatásos remregényt is ír a témában, csak az elakadt a PÁV-nál:-(
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy kb. mennyibe lehet kb összesen, hoyg taxizni kezdhessek mellékállásban? Vizsgák, sárga rdszám kiváltás stb. És hoyg érdemes-e egy autosiskolában elvégezni a taxistanfolyamot? Köszönöm előre is
Pedig az írta, de bocs, lassan leszokok erről. Én másképp vagyok taxis, ezek beilleszkedési nehézségek a valóságba. Sokat segítettél...Mégegyszer elnézést mindenkitől. Jobbulást.