Azért, mert ha azt mondanák, higy "Az emkábé, az emkábé, az emkábé", akkor az lenne a bajod. :))
De vissza a tévéhez. "Egy heti orrdugulásra ítélem!" Erre előjön a lárvaképű ügyvédnő (vagy miarosseb) és indítványozza az ítélet mérséklését... Zseniális...
Más: érti valaki az ótépé személyi kölcsön reklámját? Valami randi, a cssj esküvőt akar, de csak puszit kap. Aztán rájön, hogy kertész lesz, de nincs rá pénze... Még szerencse, hogy tud kérni az ótépétől... Vagymivan???
Most kivételesen rádióreklámot idéznék: Jazzyn a Millasban szokott szponzor lenni "az MKB Bank, az MKB Bank, az MKB Bank" (így mondják be). Az MKB- ban az a "B", az már a bank, (Magyar Külkereskedelmi Bank), minek mondják meg egyszer...?!
Nos,akkor én valszeg a 0,1%-ba tartozom mert ha veszek valamit azt nem a reklám miatt veszem meg hanem azért mert éppen kell. A reklámok 99%-a viszont idegesít..
Ez nem így van. A reklámok annyira xarok, hogy az az információ amit közölni akar már nem jut el. Az ilyen "humoros" reklámokra az ember már az elején nem figyel, mert érdektelen.
Ha egy reklám annyira idegesítő, hogy kiveri a biztosítékot az pont az ellenkező hatást éri el. Szándékosan nem vásárolok annál a cégnél.
Ha egy reklám csak kicsit xar, akkor egyszerűen nem figyelem, hogy mit reklámoz. Nem marad meg. mert érdektelen.
Nem, Klárika nem jó reklám, mert arra buzdít, hogy vásárolj akciós gyógyszereket. És ez az üzenet sem jó. Azonkívül az ostoba reklám nem jó marketingfogás.
Amikor elmesélnek bugyuta semmihez sem köthető történetet, és ezzel buzdítanak valami olyan termék megvásárlására ami nem köthető a kimondottan irritálóan butácska történethez, az sem jó reklám.
A jó reklámhoz kreativitás szükséges, mert már mindenhonnan ez a xar folyik, lassan teljesen feleslegesen és értelmetlenül. A Klárika hehehe típusú xarok, az üvöltöző Auchanos idióta sok minden, csak nem kreatív. Pont nem megyek be az Auchanba azért, mert ez a "megaggigasztáár" meg a valamilyen blogger ott okoskodnak. Teljesen irreleváns az egész reklám. Nem szeretem a nagyáruházakat, mert ott órákig tart a vásárlás. És ezen egy üvöltöző kretén sem segít.
A marketing, és ezen belül a reklámok mára egy nagyon kifinomult tudománnyá vált. Iszonyatos figyelmet, energiát, technológiát, kutatást és időt fordítanak rá. A legtöbb reklám, ami számunkra, szar, idegesítő, vagy béna, azok valószínűleg nagyon is jó reklámok, csak esetleg ez nem mindig világos számunkra. Nem kellene lebecsülni ezeket.
Már csak azért sem, mert az emberek 99.9%-a meg van győződve arról, hogy:
1 - a reklámok az emberek 99,9%-ra hatnak.
2 - ők speciel a 0,1%-ba tartoznak.
Pedig az igazság az, hogy a marketing az emberek 100%-ra hatnak, beleértve azokat is, akik kitalálják őket.
Az új alma patikát reklámozó klárika annyira vicces. Háhá most is nevetek rajta. Annyira humoros, ahogy anyici (háháháhá) otthon hagyja az akciós listát, a lánya aggódva hívja, hogy itthon hagytad háháhá... Majd hát egyszerűen jön a poén, ami annyira vicces, hogy anyuka fejből tudja az akciókat jajjjj, hát ezen annyira nevetek.
Ilyen-olyan telefonreklámok amikből az jön le,hogy telefon nélkül lehet élni de minek. Vedd a különféle szolgáltatásokat korlátlan netet,segg vakarást stb. A lényeg,hogy minél többet fizess..
Borka és Regő szerintem hiteles, manapság tényleg ilyen neveik vannak a gyerekeknek, senki se választ túl gyakorit. (Legfeljebb akik családi hagyomány alapján adnak, meg a szuperlusták, akik a saját nevüket ismétlik.)
OFOTERT reklam vegen a nappalijukban vitustancot jaro otvenesek...
Momax reklam, amikor a rosszcsont papagaj szetbarmolja a konyhat, omlik az olivaolaj, szetgurul a spagetti, total kaosz, stb. Gazdi hazaer, mire a Momax Hullafeher Vampirlanya a kovetkezo narracioval csalogatja az ellilult feju papagajtulajdonost az aruhazba: "Nalunk (a Momaxnal) mindent megtalal, ami a rendrakashoz szukseges. Valamilyenmarka zuhanykabin es valamilyenmarka elektromos agytakaro". Hat tenyleg ez jutna bazdmeg eszembe egy szetpakolt konyha lattan, hogy elektromos takaro kell, meg zuhanykabin. Ha mar rendrakashoz valo dolgokat nem tudott ajanlani, legalabb arusthatnanak kalickat a kis csintalan hazikedvencnek. Vagy kacsasutot...
Itt a Karacsony, hurra, jonnek a negedes szupercsalad emelyito ocsmanykodasok. TESCO az elen a rekedthangu, moho kisgyerekkel "Hurra itt a Karacsony" es mar emeli is a maganal haromszor akkora dobost a feje fole. Ugyanebben a versenyben Auchan: csalad vasarol, Auchan madarkak meg kertlenul pakolasznak tipikusan mindenfele szuksegtelen szart a bevasarlokocsiba.
ALZA gnom (koszonjuk Csore Gabor kulturbunozo) aktualis ajanlata az Hjaaaaj Ajandekgyarbol: pelenka, WC papir. Itt tartunk, hogy ezt kell Karacsonyra ajandekozni?
OviDadus "Latszik, hogy adjak Benonek a Beres cseppet" - Az osszes Beres reklamban egyedul van a foszereplo, csak O elte tul a vilagjarvanyt, aki egyedul, szedi a Beres cseppet. Talan tarsulhatnanak a Jeep reklam "Dont want to be all by myself"-et eneklo gyerkoceivel. Akkor mar lennenek ketten.
Borka es Rego (Budapest Bank)... Jo, persze, nem lehet Andras es Maria, de megis, azert valami eletszerubbet?
A felb@c idegileg, annyira nem jó. Könnyen elérheti, hogy ha meglátom, akkor átkapcsolok, lehalkítom, és ha véletlen eljut a tudatomig, hogy mit is reklámoz akkor nem veszem meg. Mert aminek ilyen xar a reklámja, az a termék is olyan...
Én egy kicsit másképp fogalmaztam volna (falra mászok tőle). De elméletileg az a jó reklám, ami vagy frappáns, vagy felb@sz idegileg. De az XXXL reklámja már túlmegy mindenen, nem aranyos.
Áron is ezért volt jó (de miééééééééééééééééééért...), mert felidegesítette az embert. Aztán felcserélték a hangot. Unalmas lett. (Nekem spec tetszett a kiskölök, mert a gyerekek valóban ilyenek néha)