Keresés

Részletes keresés

Degeczi Creative Commons License 2020.12.21 0 0 28810

Így van

 

 

Előzmény: pirosnyúl (28805)
Már_nem_Laposch_Matschka Creative Commons License 2020.12.20 0 3 28809

Előzmény: pirosnyúl (28786)
kamant Creative Commons License 2020.12.19 0 0 28808

Kíváncsi vagyok még hány rrrrrikkkácsoló papagájjjjos rrrrreklám lesz...

Nem túl kreatívok a kreatívok. :(

borsalino54 Creative Commons License 2020.12.19 0 1 28807

Rossmann reklám.. Amikor a három ronda pitsa csak a fejét ingatja jobbra-balra..

Már_nem_Laposch_Matschka Creative Commons License 2020.12.14 -1 0 28806

Azért, mert ha azt mondanák, higy "Az emkábé, az emkábé, az emkábé", akkor az lenne a bajod. :))

 

De vissza a tévéhez. "Egy heti orrdugulásra ítélem!" Erre előjön a lárvaképű ügyvédnő (vagy miarosseb) és indítványozza az ítélet mérséklését... Zseniális...

 

Más: érti valaki az ótépé személyi kölcsön reklámját? Valami randi, a cssj esküvőt akar, de csak puszit kap. Aztán rájön, hogy kertész lesz, de nincs rá pénze... Még szerencse, hogy tud kérni az ótépétől... Vagymivan???

Előzmény: pirosnyúl (28805)
pirosnyúl Creative Commons License 2020.12.13 0 0 28805

Most kivételesen rádióreklámot idéznék: Jazzyn a Millasban szokott szponzor lenni "az MKB Bank, az MKB Bank, az MKB Bank" (így mondják be). Az MKB- ban az a "B", az már a bank, (Magyar Külkereskedelmi Bank), minek mondják meg egyszer...?! 

GARFIELD Creative Commons License 2020.12.09 0 0 28804

A mőbelixnél a 4 részes hálószobaPROGRAM csak tizenezer forint....

Olcsóbb mint a swinger klub, én három nőt kérek. 

 

------------

 

Orsi hogy vagy, ég a pocikád?

 

B+ attól, hogy Orsinak hívjuk a csajt üvölt róla, hogy nem az az eredeti neve. De a ....om se tudja mit reklámoz, az már megint nem jutott el...

borsalino54 Creative Commons License 2020.12.08 0 2 28803

Nos,akkor én valszeg a 0,1%-ba tartozom mert ha veszek valamit azt nem a reklám miatt veszem meg hanem azért mert éppen kell.  A reklámok 99%-a viszont idegesít..

Előzmény: Törölt nick (28800)
GARFIELD Creative Commons License 2020.12.08 0 2 28802

Ez nem így van. A reklámok annyira xarok, hogy az az információ amit közölni akar már nem jut el. Az ilyen "humoros" reklámokra az ember már az elején nem figyel, mert érdektelen. 

Ha egy reklám annyira idegesítő, hogy kiveri a biztosítékot az pont az ellenkező hatást éri el. Szándékosan nem vásárolok annál a cégnél.

Ha egy reklám csak kicsit xar, akkor egyszerűen nem figyelem, hogy mit reklámoz. Nem marad meg. mert érdektelen.

 

Nem, Klárika nem jó reklám, mert arra buzdít, hogy vásárolj akciós gyógyszereket. És ez az üzenet sem jó. Azonkívül az ostoba reklám nem jó marketingfogás.

 

Amikor elmesélnek bugyuta semmihez sem köthető történetet, és ezzel buzdítanak valami olyan termék megvásárlására ami nem köthető a kimondottan irritálóan butácska történethez, az sem jó reklám.

 

A jó reklámhoz kreativitás szükséges, mert már mindenhonnan ez a xar folyik, lassan teljesen feleslegesen és értelmetlenül. A Klárika hehehe típusú xarok, az üvöltöző Auchanos idióta sok minden, csak nem kreatív. Pont nem megyek be az Auchanba azért, mert ez a "megaggigasztáár" meg a valamilyen blogger ott okoskodnak. Teljesen irreleváns az egész reklám. Nem szeretem a nagyáruházakat, mert ott órákig tart a vásárlás. És ezen egy üvöltöző kretén sem segít.

Előzmény: Törölt nick (28800)
tom55 Creative Commons License 2020.12.07 0 0 28801

Külön tudományág így van.

Előzmény: Törölt nick (28800)
Törölt nick Creative Commons License 2020.12.07 -2 0 28800

A marketing, és ezen belül a reklámok mára egy nagyon kifinomult tudománnyá vált. Iszonyatos figyelmet, energiát, technológiát, kutatást és időt fordítanak rá. A legtöbb reklám, ami számunkra, szar, idegesítő, vagy béna, azok valószínűleg nagyon is jó reklámok, csak esetleg ez nem mindig világos számunkra. Nem kellene lebecsülni ezeket. 

 

Már csak azért sem, mert az emberek 99.9%-a meg van győződve arról, hogy:

1 - a reklámok az emberek 99,9%-ra hatnak.

2 - ők speciel a 0,1%-ba tartoznak.

 

Pedig az igazság az, hogy a marketing az emberek 100%-ra hatnak, beleértve azokat is, akik kitalálják őket.

pirosnyúl Creative Commons License 2020.12.07 0 0 28799

Ne hagyd ki a Mentőszolgálat Megélhetési Celebbé vált Győrfi Haknikiály Pál okoskodó felbukkanását sem, légyszi. 

Előzmény: GARFIELD (28798)
GARFIELD Creative Commons License 2020.12.05 0 0 28798

Az új alma patikát reklámozó klárika annyira vicces. Háhá most is nevetek rajta. Annyira humoros, ahogy anyici (háháháhá) otthon hagyja az akciós listát, a lánya aggódva hívja, hogy itthon hagytad háháhá... Majd hát egyszerűen jön a poén, ami annyira vicces, hogy anyuka fejből tudja az akciókat jajjjj, hát ezen annyira nevetek.

borsalino54 Creative Commons License 2020.11.30 0 0 28797

Ilyen-olyan telefonreklámok amikből az jön le,hogy  telefon nélkül lehet élni de minek. Vedd a különféle szolgáltatásokat korlátlan netet,segg vakarást stb. A lényeg,hogy minél többet fizess..

Diótörő Creative Commons License 2020.11.29 0 0 28796

Supradyn reklám.

A magyar nők 64 %-a fáradt. Honnan tudják? Reggelre kipihenik magukat.

Ekkorát hazudni:-(

pirosnyúl Creative Commons License 2020.11.27 0 4 28795

Telenor karácsony émelyítő lírázása 🤢

pirosnyúl Creative Commons License 2020.11.27 0 1 28794

HI-A-LU-RON-SAV! Ebből látszik a célcsoport (=egy hosszabb szó kimondásához már túl hülye)

 

"Gurítsd kérlek a sampooooont" És itt vége is a szövegnek, semmi mást nem tud elmondani a termékről.

 

Dobó Kata:

-"Az én hajszínemről beszélsz?"

(hát persze, minden rólad szól)

-Nem. (azaz nem csak... 😂) 

GARFIELD Creative Commons License 2020.11.24 0 1 28793

Azéjt az annyija szejetem amikoj bojondozunk és apa úgy jocsoj hogy mimdenki vizes jesz háháhá 

És ez valami csoki reklám..

Ez is ott van a szeren rendesen..

Előzmény: Diótörő (28792)
Diótörő Creative Commons License 2020.11.24 0 0 28792

Nálam a legbénább reklám első helyére a Neogranormon pályázhat sikerrel.

Hazaér a papa a kisgyerekkel, aztán egyszerre csak fekszenek az ágyban és a papa kenegeti a gyerek kezét.

Minden pillanata béna a reklámnak, mintha nem lett volna rendezője és csak úgy összeválogattak pár felvételt.

tom55 Creative Commons License 2020.11.24 0 0 28791

Milyen nagy marketingduma lett ez a black friday. Orrbaszájba nyomatják mindenhol.

GARFIELD Creative Commons License 2020.11.19 0 1 28790

Anna b+ az . Meg a arckifejezés, meg úgy az egész "kapcsolj teljes sebességre" az mi a búbánatos lóf...t jelent? 
És miért "Anna" csináljon valamit?

És ahogy odaadja neki a tablettát amivel leszophatja....

 

Ostobán szar reklám.

Előzmény: Már_nem_Laposch_Matschka (28789)
Már_nem_Laposch_Matschka Creative Commons License 2020.11.18 0 0 28789

...és az a hülye autóversenyző, akinek ezt külön mondani kell... készvagyok...

Előzmény: GARFIELD (28788)
GARFIELD Creative Commons License 2020.11.18 0 0 28788

Már megint: Anna csinálj valamit.

Kapcsolj teljes sebességre.... 

 

Ilyenkor azért remélem nem csak a torka fáj a kreténnek aki ezt a reklámot megalkotta.

H_G Creative Commons License 2020.11.14 -1 0 28787

Borka és Regő szerintem hiteles, manapság tényleg ilyen neveik vannak a gyerekeknek, senki se választ túl gyakorit. (Legfeljebb akik családi hagyomány alapján adnak, meg a szuperlusták, akik a saját nevüket ismétlik.)

 

Előzmény: pirosnyúl (28786)
pirosnyúl Creative Commons License 2020.11.14 0 1 28786

Legujabb kedvenceim:

 

OFOTERT reklam vegen a nappalijukban vitustancot jaro otvenesek... 

 

 

Momax reklam, amikor a rosszcsont papagaj szetbarmolja a konyhat, omlik az olivaolaj, szetgurul a spagetti, total kaosz, stb. Gazdi hazaer, mire a Momax Hullafeher Vampirlanya a kovetkezo narracioval csalogatja az ellilult feju papagajtulajdonost az aruhazba: "Nalunk (a Momaxnal) mindent megtalal, ami a rendrakashoz szukseges. Valamilyenmarka zuhanykabin es valamilyenmarka elektromos agytakaro". Hat tenyleg ez jutna bazdmeg eszembe egy szetpakolt konyha lattan, hogy elektromos takaro kell, meg zuhanykabin. Ha mar rendrakashoz valo dolgokat nem tudott ajanlani, legalabb arusthatnanak kalickat a kis csintalan hazikedvencnek. Vagy kacsasutot... 

 

Itt a Karacsony, hurra, jonnek a negedes szupercsalad emelyito ocsmanykodasok. TESCO az elen a rekedthangu, moho kisgyerekkel "Hurra itt a Karacsony" es mar emeli is a maganal haromszor akkora dobost a feje fole. Ugyanebben a versenyben Auchan: csalad vasarol, Auchan madarkak meg kertlenul pakolasznak tipikusan mindenfele szuksegtelen szart a bevasarlokocsiba. 

 

ALZA gnom (koszonjuk Csore Gabor kulturbunozo) aktualis ajanlata az Hjaaaaj Ajandekgyarbol: pelenka, WC papir. Itt tartunk, hogy ezt kell Karacsonyra ajandekozni?

 

OviDadus "Latszik, hogy adjak Benonek a Beres cseppet" - Az osszes Beres reklamban egyedul van a foszereplo, csak O elte tul a vilagjarvanyt, aki egyedul, szedi a Beres cseppet. Talan tarsulhatnanak a Jeep reklam "Dont want to be all by myself"-et eneklo gyerkoceivel. Akkor mar lennenek ketten.

 

Borka es Rego (Budapest Bank)...  Jo, persze, nem lehet Andras es Maria, de megis, azert valami eletszerubbet?

Már_nem_Laposch_Matschka Creative Commons License 2020.11.14 0 3 28785

Az üres tekintetű fitnessz maca, akinek a poharába beesik a pezsgőtabletta... Lőném agyon naponta háromszor... :D

 

GARFIELD Creative Commons License 2020.11.09 0 2 28784

A felb@c idegileg, annyira nem jó. Könnyen elérheti, hogy ha meglátom, akkor átkapcsolok, lehalkítom, és ha véletlen eljut a tudatomig, hogy mit is reklámoz akkor nem veszem meg. Mert aminek ilyen xar a reklámja, az a termék is olyan...

Előzmény: jégkirálynő (28781)
jégkirálynő Creative Commons License 2020.11.07 0 0 28783

Na ezaz, látod megmaradt a reklám:DDDDDDDDDDDDDd

 

(igazad van, köszi:)

Előzmény: sárkánygyümölcs (28782)
sárkánygyümölcs Creative Commons License 2020.11.07 0 0 28782

Ábel :)

De végül is mindegy. :)

Előzmény: jégkirálynő (28781)
jégkirálynő Creative Commons License 2020.11.07 0 0 28781

Én egy kicsit másképp fogalmaztam volna (falra mászok tőle). De elméletileg az a jó reklám, ami vagy frappáns, vagy felb@sz idegileg. De az XXXL reklámja már túlmegy mindenen, nem aranyos.

 

Áron is ezért volt jó (de miééééééééééééééééééért...), mert felidegesítette az embert. Aztán felcserélték a hangot. Unalmas lett. (Nekem spec tetszett a kiskölök, mert a gyerekek valóban ilyenek néha)

Előzmény: borsalino54 (28773)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!