Ó, ha volna egy ilyen eladó a megyében valamerre, lehet hogy nem is a Nysát venném meg. Bár most azonnal vissza is vonom. De akkor is, ez a Tarpan GYÖNYÖRŰSZÉP!
Egy . Ebben a Flakvierling által létrehozott topikban effektíve nincs "off" , mivel ez a megtanulásról is szól . Kettő . ÜlTEm Tarpanban még a 4150 km--es első lengyel autostopptúrám során , képzeld , még az ülésen rajta volt a nylon . . .Három . Láttad az itt pár hete megjelent Tarpan Honker fotókat ? Négy .Nem írnál a Steyr Haflingerről ? . . .
És még mielőtt kiátkoznátok a sok OFF kép miatt, gyorsan rakok fel pár ideillőbbet. Én tulajdonképpen nagyon elégedett voltam a ZUK-kal, de amikor először láttam a Tarpanról képet, azt szerettem volna igazán. Kár, hogy nem importáltuk őket, nagyon jól megfeleltek volna a mezőgazdaságban. Főleg az összkerékhajtásúak. Nem nagyon lett volna versenytársuk abban az időben.
Valóban jó lenne találkozni, ha aktuális lesz írj és megdumáljuk. Kérdezted milyen kocsim van? Hát nem ritka lengyel, hanem gyakori német :-) Korábban egy szépséges, 20 éves Sierrám volt, de mint a képek is mutatják rendesen elintézte egy lengyel :-)
Azóta is maradtam a Ford mellett, most egy öreg dízel Orionom van, ami kb. félmillió kilométernél tart. Nem egy gyorsulási bajnok a maga 60 lóerejével, kb. olyan vele autózni, mint régen a ZUK-kal :-)))
Te , ez halálosan fontos , amit írtál . . .Írtam oda bele ,aki akarja , olvassa el .Azt persze írta a Flakvierling , hogy nem 2-fajta , hanem 3-fajta ZUK tűzoltóautó volt , de ez az ipse megcsinálta a Ritka Lengyelmagyar ZUK Tűzoltóautót , és arra kérnélek meg , légy az ügyön , hogy találkozz minimum Te ennek a csodajárgánynak a tulajdonosával .Végülis ez az emberi létezés célja . Még valami , Doma . Van a Barkas vs. ZUK nevű Öngyölöm-Böngyölöm által alapított rovat .Jó lenne , ha a cikket átküldenéd nekik is . Nehogy má1 a barkácsok úgy elbízzák magukat . ők , ha jól olvasom őket , még nem csináltak egyedi arcú Barkast .
Egy lengyelszármazású bakonybeli embertől tudom , van Porva nevű településen egy döbbenetes ZUK eladó . Ha valakit érdekel , írjon nekem egy ímélt , megírom a koordinátákat . Most hol van Piros ? Ha megyek Zalába a telekre , megnézhetném ? Tudod , hogy a Dr. Borisz piros ZUKja kint lesz a múzeum előtt ?
Látod , ez a jó a Flakvierling rovatában : megfiatalítja az embert . Most például azt hozta föl nékem a beírásod , hogy milyen jó lesz testületileg valamelyik nyáron fölmenni Zakooouuba : elől menne az egyik Piros , utána a Nysa--k ( Duduka meg Nusi ), jönne a visszapontiacosított Csodawarshow ( kint lesz a múzeum előtt május elsején !! ), legvégén az itteni Nagypolszki rulezban a JumboJet által idefényképezett emelt Kombipolka ( abba fektetné az ideggyógyász úr a látványtól félholttá váltakat ) , aztán iránysurányZakopane ! Gondolom , tudod , a Legtátrásabb közülünk lesz 2 év múlva elmegyógyász . Jó lesz jó kapcsolatban maradjunk vele , nehogy 20--30 múlva különböző oszályra utaljon bennünket . . .
Ez attól függ , meghív--e engem s a családomat ( képzeld , mai hír . fölvették a kisebbik fiamat az egyik gimi drámatagozatára !! . . .) a Haflinger avagy sem egy jó hátbavágásra Keszthelyre . Veszek ott egy tök csocsi kis aggregátort ( maga a cég vezetője okított ki , miért ne dieselt vegyek kis vikkendházba , bár neki mindegy ).Vagy ír ő nekem egy ímélt , vagy nem . Az ő @mailelérhetősége nem nyilvános .
Indóház vasúti magazin (újság) 2008 márciusi számának lent megnevezett oldalán levő képen látható egy világoskék, Nysa-ként azonosított gépjármű )
Piros szerintem nyárig nem nagyon fog mocorogni, de a tervek szerint én kint leszek a találkozon egy rajongóval, aki a 33éves 601es Trabantját is hozza, ha addigra meglesz a műszaki. Szép darab, én intéztem, láttam, ismerem, tudom ) Az egyik este kivinni Piros-ttól csak egy műszaki, egy kis generál és egy jogsi választ el ) De képet viszek, és még talán a kisPirost is ) egyébként Keszthely vészesen közel van hozzá ) ja és B.berényben szolgálatban van még egy Zuk ) Én meg szeretném nézni a Piros tesóját, és némi tapasztalatot gyűjteni a berényi lovagoktól ) Egyébként ha már "ott" vagyunk akkor érdemes körbenézni, mert bizony félelmetes mennyiségű veterán tűzoltó szolgál és lakik a környéken.. (Keszthely katasztrófának pl tudtommal egy Ifa a kocsija)
A Tiszai Vegyi Kombinát tartalékos mentője volt. A tűzoltó részlegé volt, gyakorlatilag a gyár falain belül futott csak. Aztán "privatizálták", habár a kedvenc kabala-kocsijuk volt. Én pedig ettől a tulajtól veszem meg. Teljesen eredeti, a javításokat nem tudom. A festék felső rétege pattogzik, mivel ez egy lusz réteg, amit a "privatizálása" előtt fújtak rá. Alatta ép az eredeti festék. Meg az OMSZ felirat is elméletileg. Ez volt az utolsó Nysa mentő, ami Magyarországra érkezett. Csak azért maradhatott, mert a TVK-nak szüksége volt egy tartlékmentőre.
Most az enyém lesz, ami (még ha tapasztatalatlan vagyok is) még mindig jobb, mintha feldarabolva egy kohóban köt ki vagy szerteszéjjel rohad kerti bódéként kibelezve.
Nagyonszép. Megpróbálod visszamentősíteni? A szigetszentmiklósi mentőtelepen felújítottak már egyet, tőlük lehet, hogy tudsz tanácsot kérni. De ugye már végre megvetted. Tapasztaltál már valami hibát, javítani valót benne?
Igen , ez az !! Köszike . Azért be lehet látni , hogy nehéz egy ilyen nagyvas után jól aludni este . . . Más . Keszthely a kedvenc városom egyike . 1978 óta visszakapta az a Zala--megye, ahová valaha a Tihanyi--félsziget is tartozott .Amikor most le fogunk menni a zalai telkünkre , be kell ugorjak a georgikon utcába , mert fogok ott venni egy kis aggregátort egy M--betűvel kezdődő nevű csapattól . Jó lenne találkozni Véled , ha úgy gondolod . . .Teneked milyen kocsid van ? UI. Városodban van a 3 Fiat 500--as Klub gyike . . .