Tyűűűűűűűhhaaaaa!!! 3t-s változat überállat nagyon!!! Persze a lenyitható szélvédős is ütős!!! Kellene!!!! Ez a verzsön jobban tetszik mint a későbbi. Ez még egyedibb arcot mutat. A későbbi trendibbet.
OFF Nem szeretnék okoskodni, de a Szöcske tipikus áldozata volt a rendszerváltás után ránkszakadt vadkapitalizmusnak, amikor is mindent elvetettünk a nyugat lába elé a porba, még azt is, ami érték volt. ON
GY.I.L.A.K. topik híján kénytelen leszek ezeket a képeket itten elszállásolni...
A Kispolszki minden árnyalatában pompázó képeim csupán illusztrációk, ízelítők. További képek találhatók a Velünk pusztuló, és a Velünk élő történelem topikokban...
És most egy ontopik (k)gép, mert legalább öt éve ez a harmadik, amit láttam.
( nem sokat érünk hozzájuk képest . Náluk van olyan reklámfilm ,hogy milyen vitaminokat vegyünk a terhes kismamának , nálunk meg nunit borotváltatunk , meg ezoterizálunk . . .) off topik
Hatodik hónap nyolcadikán lesz egy Furfangos járművek találkozója Csemőn . Ezen lesz kb 100--120 német második világháborús jármű is . A rossz ímélcím mellett a jó telefonszámot láthatjátok a Veteránnak a 2008/2. számában a 79. oldalon . A szervezővel kapcsolatba kerültem . . .
Sajnos megint igazad van. De azért annak örülök, hogy itt az indexen néhány topikban (Nagyvasak, Csepel, Veterán traktorok stb.) megismerhettem egy csomó jó fejet, akik őrzik a hazai ipar emlékeit. (meg az egyéb szoc. remekeket:-))) Én meg próbálok emlékezni és emlékeztetni :-)
AZTAKUTYAMINDENIT! Ez nem semmi! Gyönyörű terepjáróink lehettek volna. Ilyenkor kicsit néha szégyellem, hogy ilen rendszerben élünk. Ahol nem érték az, ami magyar.
Valóban OFF, de talán néha a ritka magyar autókról is szabad szót ejteni. Talán egyeztetni kellene a topikalapítóval :-) Szerintem nagyon is jól látod a helyzetet:-( Nekünk is meglehetnének a saját "Honkereink". Biztos emlékeztek még a hazai fejlesztésű Szöcske terepjáróra.
Vagy a "Merdzsók" kategóriájában is meglett volna a hazai alternatíva. 2000 körül az Ikarus megszerezte a francia Auverland terepjárók gyártási jogát. Elég komoly járművek voltak, az Idegenlégió is használta őket, biztos, hogy nekünk is megfeleltek volna. A HM addig húzta-halasztotta a tendert (és végül a Mercedest választotta), amíg az Ikarus terepjárógyártó üzeme bele nem rokkant a totolyázásba. Nézzétek meg a képeket és döntsétek el, nem mehettünk volna ugyanolyan büszkén Afganisztánba hazai gyártású autókon, mint a lengyel tesók?
hát ez szép. Mi Merdzsókat használunk, de a lengyleknek megvan az a tudat, hogy SAJÁT járművel nyomulnak. :) Amúgy ez most OFF, de miért nem lehetett volna támogatni nálunk is a Rábát, meg az Ikarust rendelésekkel, anyagi segítséggel, hogy ne menjenek tönkre? (Oké, Rába még van, de milyen már???) A lengylek ezzel szemben odafigyelnek a saját értékeikre. Vagy én látom rosszul?
Amúgy a lengyelek ma is csodálatos dolgokat művelnek a haditechnika terén :-) Az ember irigykedve nézi (főleg a hazai helyzet ismeretében), hogy milyen komoly hadiiparuk van most is. Meg persze hadseregük is, amit ki kell szolgálni.
Akkor most következzen pár harcias Honker, a Skorpion-3 változat:
Hogy ne kelljen OFF német féllánctalpasokat nézegetnünk itt, tessék pár kép a lengyel C4P-ről:-)
Igazad lehet, háború utáni lengyel féllánctalpasról valóban nem hallottam. De minek is csináltak volna, ott volt a csehek által tovább gyártott Sd.Kfz :-) Lánctalpasokat viszont gyártottak a lengyelek is, bár ezek a szovjet tipusok alapján gyártott gépek voltak. Mint pl. a Mazur:
Nagyon szépen megkérlek , küldd át ezeket a csodákat az itTEni OFF ROAD tpoikba , s mondd meg nekik , ezt a R.I.L.A.K. küldi nekik . Még valami . Mindennemű kötelezettségek nélkül felvehetünk Téged a R.I.L.A.K. címlistájára ?Ezt most a megalapító kérdezi most Tőled , akinek persze nem Son venuto a neve .
Kedvenc katonai járműveim a féllánctalpasok. Én azt hittem, a lengyeleh a háború óta ilyet nem készítettek. És akkor itt van ez a féllánctalpasnak nevezhető Tarpan! Rögtön megeszem a kalapom!!! De inkább megyek aludni. Eleget készült ma a R.I.L.A.K. honlap.
OFF egyik kedvencem, a Flakvierling (Sd.Kfz.7 alvázon):