Berakom őket, aztán ki-ki eldönti magában, hogy lehetnek-e unalmasak a változatosan és viccesen átalakított illetve díszített Kispolá..Kispolskik nagy tömegben. Szerintem nem igazán. :)
Látom , ahogy a 799--re reagálsz , Te is szépen el vagy maradva Rovatunknak az olvasásával . . .Én is . Egyetlen sort sem akarok kihagyni , én mindjárt beérem az itTEni mát . Mi van a R. F. féle Kombipolka--üggyel ?
SzerinTEm de . Szóval : le kellett menjek Győrság nevű , a nevéből adódó helyen levő metropoliszba , ott duduval felvéTEleztünk egy gáztűzhelyet , amit az egészségemmel meg egy harmadik nővel felraktunk , beraktuk . Az úton egyszer elfogyott a kupplung , s úgy látszott , kettes sebeségfokozatban kell menni haza , de visszajött ( ki tudja . mi lehetTEtt az oka ? 75--85--tel mentünk ). Aztán a 33 km--es túrát 35.6 literrel végeztük . A tankkutas esküszik , hogy csordultig töltötTE , de utána meg a műszer nem ment föl 100 %-ra , úgyhogy még nem tudok fogyasztást mondani . Az egész úton mosolygást , szimpátiatülköléseket váltott ki , sokszor csaknem karamboloztak az emberek , annyira nézték a Dudut . . . Negatív tapasztalat csak az , hogy rossz konstrukció az , hogy az indexkar a rövidebb , és a mögötTe levő reflektor a hosszabb , az embör azt hiszi ,iindexelt balra , hogy végre lehagyja az Ikarusz 55--t , erre kiderül , mégsem indexeltünk nagy izgalmunkban , csak a reflektort kapcsoltuk be , amit persze nem lát az , aki addigra már mellettünk van , s majdnem karambolt okoz(t)unk .
Szerintem nagy a valószínűsége, hogy május 1-én én sem leszek ott a Nysa mentővel, mivel még mindig nem kezdték el levizsgáztatni, meg aztán lehet hogy egyből nem is vágnék neki egy Hajdúböszörmény-Budapest útnak. Már április 2 van, nagyjából egy hónapja beszéltem a tulajjal. Tudom, nem rajta múlik, hanem a szerelőn, de kissé idegesítő. :)
Nagyon szép . . .Kár , hogy a május elsejei , a Közlekedési Múzeum előtt levő Lengyelország Standra nem fogod elhozni , mivel valahogy úgy vetTEm ki , hogy nem indul .Masgas , Haflinger , meg a R.I.L.A.K. körlevélben szereplő Berner a tudós . A május elsejei talin azért a másik Piros ott lesz . . . Még mindig nem válaszoltál arra , hogy az a bizonyos "Retro tűzoltó" , amit arról a blogról vagy 3--4 hete ide beküldtél , kié , sikerült--e kinyomozni ? Avagy a tiédről volt a cikk ? Várjuk a válaszodat . . .
Ki tudna abban segíteni , hogy megtaláljuk azt a Kispolka tulajdonost , aki Ferrarikat hagy le a Kispolkájával ? Tényleg van ilyen egy pasi a gyorsulási versenyeken . . .
Kedvenc lapunkban , bratankik , a 835. beírásig jutottam el , de vigyázat , ha behozom az itteni restancimat , jön a beszámoló , hogy miképp is lépte le a kis lengyel a nagy Ikarusz 55--t ( , jó , nem kell cikizni , a Nagyautó ment , nem állt , de hagytam én már le Dudukával menésben levő fekete Porschet is . . .)
Lassan elérkezik az első nálam töltött Szülinapja.. Illetve a napot nem tudom pontosan, de '76 Májusi, szóval lehet Május 1 lesz a "hivatatlos" szülinap ) Illene valami "aprósággal" köszöntenem ) Talán addigra bontóba is kijutok, és találok valami alkatrészt ami kell.. Legszebb az lenne ha itt lenne a találkozón, de jövőre remélhetőleg már itt lesz )
Nem a tatabányai piros Faros volt? fehér csíkos az oldala.. vele volt szerencsém protekciósan utazni, meg telephelyen nosztalgiázni ) és a 30-as testvérével szintúgy )
félreértettél ) mindenhol az eredeti, vagy az a fényezés van, ami még előttem rákerült.. a zárak és rozsdás anyák kocsihoz való rozsdaoldót, a többi lefújt rész pedig WD 40-et kapott
Szívesen megnézném élőben is. :) Gyönyörű lehet, mert nekem így a képernyőn keresztül is szinte kifolyik a szemem, úgy nézem. Jó hír hogy nem rozsdásodik. Nekem a Nusival meg lesz a baj (ha lesz, mert egyre türelmetlenebbül várom, de még mindig nem akarják levizsgáztatni, mármint a szerelők).
Egy kérdés: Mivel fújtad le ezeket a cuccokat, amit írtál? Előtte leszedted a régi festéket?
Így tovább, és jó lenne ha képeket szúrnál be. MÉG, MÉG, MÉG! :))