"tudom én!de olyan jo volt ez a 3év a sok faszság nélkül..."
Végre megint van élet a körúton! Engem a némaság sokszor már idegesített, de a legnagyobb bajt maga az AVM kezelése okozta. Akartál valamit, bejelentkeztél, percek múlva (!) kaptál egy szignált, hogy hívnak, majd ha felemelted a telefont, akkor kis idő múlva kapcsolt is a berendezés, és beszélhettél a diszpécserrel.
Most próbálj meg így kollégákat figyelmeztetni valami veszélyre (pl. beszorult a Borároson a váltóba egy flakon, félállásban maradt, kiraktam, de megint belefújta a szél, a mögöttem lévőnek, aki nem kocsiszínbe ment, a mostani rendszeren már tudtam időben szólni, hogy nézzen oda alaposan)! Most lehet gyorsan és egyszerűen intézni valamit, ha zavar van, melléktermék ugyan egyesek poénkodása, ami egyébként meg nem gond, csak nagyritkán zavaró.
Ezt most találtam. :) Készítette: Vajda Melinda - http://vajdamelinda.blogspot.com/ Kép forrása: http://www.hg.hu/cikk/design/9674-a-7-grafikusa-vajda-melinda
Ráadásul a sok fölösleges duma mellett simán előfordulhat, hogy nem veszed észre, ha keresnek. Azért az ex körutas rádiónál jobb, mert a diszpécser tudja, hogy ki beszél, plusz ha jól emlékszem az ide belinkelt leírásból, limizálva is van az idő.
Ja, csak nyomtam egy beszédkérést és 5 jelzés után vissza is hívott a 12-es. Szinte sosem használtam az AVM-et (még a pontos idő mutatására sem volt alkalmas), ha csöcs volt, felhívtam mobilon a Moszkvát.
Sokkal egyszerűbb így a kommunikáció, néha pedig nem baj az, ha lökik a sódert (is).
Ma délután a Margit híd, Budai hídfőnél a hangos bemondón bemondták, hogy "Az URH nem a személyes problémák megbeszélésére lett kitalálva, kedves Attila!" :)
Vagy mert lehalkítják, h hátul ne szóljon feleslegesen. A menet közben lehalkítósdi meg könnyen visszaüthet, mert ha keresnek, és nem hallod, az kerülhet neked pár órába. Még mindíg nem állítom, h nincs felesleges forgalmazás, sőt 1-2 szavas nem a forgalomhoz kapcsolódó megszólalásom nekem is volt már (és lesz is, már írhatod is a feljelentés, adataimat küldöm mailben, ha gondolod), de nem ez a legégetőbb dolog, amiért pár embert ki kéne szanálni a körutasok sorából.
UI: A topic nem a körúti járművezetők munkájának minősítéséről szól, hanem a Siemens Combino villamosról, ami nem csak a budapesti korúton jár, hanem még pár városban fellelhetőek Combino villamosok. Bocsánat az OFFért.
jah vajon miért van az h.amikor átveszed a kocsit más kollégától ,a hangerö közel teljesen le van halkítva ...?mert elég sokakat idegesit a felesleges duma___!
amig nem volt addig is értesültünk igy-vagy ugy:)szóval...sok a duma ,remélem hullik pár szófoso:)vagy kap pár órát és utána arra használja az urh-t amire kell
Jó megoldás, a kocsi közepén utazni, ott nem hallani. Nekünk viszont sokkal jobb a nyíltláncú, mert így legalább nem a megállókba telepített térhangosítókból értesülünk egy-egy forgalmi zavarról, hanem azonnal halljuk, ha van valami. Aláírom, hogy egy-egy kolléga vehetné kicsit szigorúbban az URH fegyelmet, de szerintem nem vészes a dolog (pedig szerintem kicsit többet hallgatom őket...)
Nem úgy mint az OFF Solarisoknál, ahol ha az utastájékoztató szerint indulnának a kocsik, akkor összeborulna a menetrend. Sajnos a BKV színvonalú utastájékoztatásba ez is belefér.