Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
Hát, ami van, az jó az enyémre. Az enyémnek a lökhárító alatti része van szétrohadva, egyébként ép. Ennek a helyére tenném fel az újat. De mind a kettő GSA.
Kuplung cserét terveztünk a hétvégére de sajna nem jött össze. A kuplungtárcsára túl vastag betétet tettek fel a kuplungosnál, s így már nem emelt ki a szerkezet. Tudja valaki, h mennyi a gyári vastagsága a tárcsának? Az enyém 9,6 mm lett, az túl sok. Bontott tárcsákon 8, ill 8,3 mm-t mértem, de jó lenne tudni, mennyi a gyári érték.
Hadd, ne mondjam, mekkora öröm volt a motort újra kiszedni, mikor rájöttem h mi a helyzet...
Sziasztok! Ma rábukkantam egy piros kombi GSA-ra ha valakit érdekel elmegyek megnézni, Pécstől kb 20 percre Görcsönyben láttam egy bontóba... kocsiból láttam csak, nem volt időm sajnos megállni :(
Nem nézett ki rosszul.. BML-.... valami volt a rendszáma.
Aztán megint összejött egy zsáknyi GSA beltéri műanyag had. van közte nagyon szép, meg nem. Szép mosolyért elvihető, de iziben. Nincs helyem tárolni :)