Kb nálam is fél év után kezdte.Szerelő azt mondta nem egyedi eset,nincs vele semmi gond nyugodtan használjam.Mutatta,hogy az övé is huhog,és valóban.Nincs értelme szíjjat cserélni,mert nagy valszeg az is ídővel megszólalhat.Neked nem mondta a szerelő,hogy miért van ez a jelenség?
Nem értem rendesen a leírásodat, most akkor azt írod, hogy a gyári CD-lejátszó helyére raktatok egy nem gyárit, ez esetben nyilván nem típusprobléma, vagy esetleg azt, hogy a gyári lejátszóba raktál egy döglött írott lemezt és azzal van a gond. Utóbbi esetben általában ki lehet piszkálni a lemezt, vékony lemezzel esetleg másik CD-vel próbálj alányúlni és akkor rendszerint kijön, bár látatlanban akármi lehet.
Sziasztok!16 TDCI 2013 85 Kw Vezérléscsere útán pár ezer km futás útán csak meleg motornál,és csak alapjáraton nagyon csúnya huhogo hangot produkál a vezszíj.kis gázadásra rögtön elhalgat.Conti szijj van. fent,meg automata feszítő,még is csinálja.Találkoztatok már ilyen jelenséggel? Üzemvitelt nem befolyásolja,csak zavaró alapjáraton ez a hang.Szerelő szerint sincs vele gond,csak zavaró.
Üdv mindenkinek! Új vagyok itt. Gondoltam megosztok pár képet arrol, hogy milyen "nagy fába vágtam a fejszémet". Teljes futómű és fékcsere elöl hátul, plussz egy kis karosszéri munka.
Jó, de te azt írtad, 182 cm vagy, és bevered a fejed. Ezért írtuk többen, hogy hasonló magassággal nincs ilyen problémánk, tehát az ülésmagassággal kell játszanod, ha ez zavar téged. Szerintem egy 2 m körüli embernek már minden hasonló kategóriás autó kicsi.
2 focusom van , azèrt ismerem őket, nem tudom tèny hogy nincs az ülés le engedve teljesen de azèrt szerintem elèg szűk a hely, mondjuk egy kèt mèter körüli embert megnèznèk...ja a focus csak 186 ig jó, ez lett volna a mondandóm lènyege.
A leírtak és kommentek alapján én ezt az autót kerülném. Eleve az 1,4-es motor gyenge, főleg akkor, ha esetleg kombi a kiválasztott. Én azt mondanám, hogy a széthajtott motor jeleit mutatja, még akkor is, ha folyamatosan szervizelték.
Az olajfogyasztás az már inkább okozat mint ok, a kopott motor (jobb esetben "csak" az olajlehúzó gyűrűk) egy biztos jele. Okozni nem sok mindent okoz, nagyobb mérvű pénztárcaürülést mindenképp, hazavághatja a katalizátort, lehet abnormális mértékű kartergáz és még akad pár apróság. Ezenkívül ha mondjuk elfelejted az utántöltést akkor okozhat harkály-betelepülést valamint tréler-hívást is.
De egyébként az olajfogyasztást csak akkor fogod tudni felmérni ha elkezded használni az autót. Mindenesetre az eladásra kirakott autókon a max. fölé öntött olaj az esetek nagy többségében a olajfogyasztást igyekszik palástolni.
Azt írtad, hogy van dokumentálva minden olajcsere. Én megnézném a legutóbbinál az óraállást és az olaj színét a pálcán. Ha pl. azt látnám, hogy az olajcsere óta 10+E km van de a pálcán újszerű, szalmasárga az olaj akkor sikítva menekülnék.
Nem bíztos, hogy nagyon sokat fogyaszt,lehet hogy még vállalható mennyiség.Különösebb problémát nem okoz(ha nem drasztikus a fogyija) az anyagiakon kivül(mot olaj ára) meg megemeli a kartergáz mennyiségét, meg valamennyire rontja a CO mérést ha tul sok olajat fogyaszt. Ja, meg a katalizátort is rontja.
A hideg índitásnál megjelenő kipuf végén csordogáló víz az természetes(páralecsapodás) , mint ahogy azt előttem is írták. Az hogy fekete, az meg a csőrendszerben lerakodott olajos koromtol van. Nagy valszeg eszi az ólajat, igy nem tud tökéletesen kiégni a kipuf, meg lehet sok rővid táv miatt is. Elvileg nagyjából tiszta víznek kellene folynia. Azt azért figyeld, hogy ha már meleg nem gözöl e, mert akkor hengerfej is játszik.