Én élőben sajnos még nem láttam Dumb autóját, de amit hallottam róla, meg amennyire olvastam Dumb hozzászólásait, a kocsi perfekt.
Lehet, hogy picit több, mint egy szétbontott, de azt is számold, hogyha mire összerakod, 2-3szor annyi is lehet a költség. Nem egyszerű egy wankel szerelése, más, mint egy sima dugattyús.
Dumb autoját már láttam, ki is próbáltam. Ha aznap elvihető, már RX-7 tulaj vagyok. Másnapra már kicsi sokallottam az árát. Arra nekem jó volt, hogy végképp elkötelezzem magam az RX-7 mellett. Tudom, hogy van Fóton is egy szétszedett autó. November elején járok Pesten. Akkor tervezem megnézni. Az a saját lábán nem hozható el! Azért köszi az infót. Az autód miatt májkárosodást szenvedtem. A sárga irígység megöl. Gratula. Üdv Zsoma
Köszi a tippet a kulcstartóra. Eladó 1.gen a használtauto.hu oldalain van, az innen is ismerhető Dumb gépe az. Nagyon szép állapotban van, láttam, érdemes megnézni. Ha már nincs ott írj ide vagy neki, de megadhatom a teloszámát is.
Azt hittem, hogy a kép nem fog sikerűlni, de a link maradt le valami miatt.
Tehát itt található: http://www.present-perfect.hu/yukon/katalogus/start_.htm
Amúgy nagy bolondja vagyok az rx-7 nek. Folyamatosan olvasom mindkét fórumot.
Ha valaki tud 1 gen. rx-7-est eladót, kérem jelezze!
köszi!
zsoma06
Hali mindenkinek!
A kulcstartó kérdéshez megpróbálok bevinni egy képet.
Sz.tem itt csak véleltlen a rotor forma, viszont van hamutál is, és fele annyiba kerűl mint a cseh. Üdv Zsoma06
Benzin: Én 96,5-öst tankolok. Tehát felváltva 95öst és 98ast. Igazából szerintem az Evo99 lenne a legjobb, de arra nincs zsé...
Shellt ne tankolj soha. Nagyon gagyi, érezhetően szarabb lett a teljesítmény tőle, meg mindenkitől azt hallom, hogy full koszos.
Olaj: Castrol GTX-3 15W40.
Megjegyzem, én is láttam Sirk egykori Szavannáját, és azt hiszem, bátran összemérhető és kifogástalan a belső-külső állapot (is). Az ülések nincsenek kiülve, a belső nincs lehasználva, estébé. Remélem lesz alkalmam megmutatni. Amit meg kell csinál(tat)nom, az a sebváltó szoknya bőrözés. A kormányt a másik régiből áttettem, mert kisebb és egy kicsit vastagabb, nekem jobban bejön (egyébként ugyanolyan).
Más. Alig várom a hétvégéket, most már nem csak azért, hanem a feledhetetlen autózás miatt (csak ilyenkor járok az Rx-7-tel). Ma sötétben jöttem haza, hát a műszerfal esti kivilágításban majdnem királyabb, mint egyébként. Végigsuhantunk az Árnyéksárkánnyal a Balcsi-parton, át az ilyenkor már alig lakott településeken... Közben valami vehemens, energikus ária ment a Bartókon (éppen az jött a legjobban), szóval abszolút extázis.
Az abszolút naiv kezdő kérdései azért felvetődnek: alapban 95 ólommentes mellett, érdemes jobb benzint tankolni néha? Milyen olajat ajánlotok, ha neadjisten kell? Jól tudom ugye, hogy a vízhőmérsékletre és az olajra érdemes nagyon odafigyelni, ha az ember vigyázni akar a paripára? (Az olajnívópálca a betöltőnyílás mellett az, amelyikre műszer is van kötve, ugye.)
Most csak ennyit, biztos írok még. Ja, a kulcstartó: a Tuningnetre is írtam, de itt is megemlítem. Szeretnék olyan rotoros kulcstartót, ahogy illik, és emléxem valaki tud rendelni. Előre is köszi a segítséget.
Az itt márnemtomki által megemlített D&W Mazda szervizben, Kincses Istvánnál árválkodó szürke paripa után jártam, és sikerült mexereznem. A Tuningnetes fórumon bővebben, ide viszont próbálok linkelni (most csinálom először, remélem sikerül)
Egy kis segítséget kérnék, mindjárt bemutatkozásképpen. Ujdonsült eufórikus RX-7 tulajdonosként szeretném felvételemet kérni a klubba, ámde a honlapon található e-mail címet visszadobja a rendszer. Megpróbálnék egy képet is idetenni, nemtom sikerül-e. Valszeg Sirk válaszát és bölcs útmutatásait várnám, amiért előre is köszi.
ha csak kivulrol latod, akkor mas hatso lampa, mas szarny, mas elso lokharito, mas visszapillanto tukor, mas gyari felnik.
belulrol: mas muszeregyseg (kor alaku szamlapok, stb..), mas kozepkonzol (szebb, reszletesebb)
motor ranezesre: mas dinamikus kamra, mas legtomegmero (turbos kulonbsegeket nem tudom)
motor: a szivo 9000-ret porog (8k redline) a lekonnyitett rotorok miatt; gyorsabb,fejlettebb ecu, stb... (a turbosnak a kompresszioja is nagyobb, stb..)