Ez így elég kevés infó...attól mert tűzoltóautó ,nem sokkal ér többet. Motor,hidak,gumik,na és a kasztni,ha fűtött ha nem a garázs ,átnézés után lehet rá mondani valamit. 800 a max. Van 1,5millioért is 30éves uaz,csak mert szépen néz ki,de azokat már évek óta hirdetik,nem kell senkinek.
Nemrégiben uaz 452 tulaj lettem. Voltak bajai a járgány akkor,de sorra sikerült kijavítani őket. Szelephézag,gyújtás stb. Viszont a karburátor szivat :-( . 5 km ennek eszik 4liter benzint terep 2-3 as fokozatban. Sokallom!! Eljutottam arra a pontra,hogy vennem kellene egy új karburátort. Ti melyik típusú karit javasoljátok? 1,vagy 2 torkút? A segítséget előre is köszönöm .
Jó estét forum tagok. Érdeklödni szeretnék ,hogy 4 db soha nem beépített uaz brembo tárcsafék készlet ára mennyi lehet. Válaszukat elöre is köszönöm és hogy hol lehetne hirdetni .
UAZ kardántengely (összetolva teljes hossza 91 cm) 25.000 Ft és hátsó féltengely (teljes hossza 69 cm) 20.000 Ft eladó. Mindkettő új,gyári zsíros állapotú,kb. 30 éves. (Gyöngyös 20 km-es körzetében ingyen szállítom,vagy postán is elküldöm a feladási díjért)
Szedtem már le a kormányt,de nem volt komplikáció.
Úgy emlékszek a két csavar behajtása csupán az előfeszítésre szolgál , azután a tengelyre kell ütni egy határozottat (nagyobb tömegű kalapáccsal) ,,tengelyt védeni kell pl. alumíniumpogácsával.
Én egyszer szedtem már le, mert fel kellett újítani a kormányművet. Hatalmasat szívtam vele, kb egy hétig állt a mutatvány, mire sikerült a harmadik fajta csapágylehúzóval. Sok csavarlazító, majd többszöri melegítés hőpisztollyal (nagyon óvatosan), rángatás kalapálás után jött csak le. A csapágylehúzó a végén teljesen szétnyírta a kormánykereket, így újat kellett vennem.
Jó estét segítséget kérnék Uaz 452 kormánykerék leszedésnek van vmi trükkje,2 db 8as csavart behajtottam a lyukba de mindkettő beleszakadt,próbáltam csapágylehúzóval sikertelenül,több ötletem már nincs.
Szia! Nem tudom sikerült-e váltót találnod, ha nem nálam van kettő db. Siófoktól 10km-re lakom. A többi kuplung alkatrészekre ránézek. Kuplungharangot és önindítót nem szívesen vennék le motorról, de megnézem azt is abból is van kettő db.
Helló mindenki. Új vagyok még köztetek úgyhogy előre is köszönöm a befogadást és a segítséget:). Kis szívem csücske megbukott a műszakin szilent gonddal. A 11-18078 számú szilentből kellene 4 darab, de sehol sem találok. Tudnátok segíteni honnan lehet ezt beszerezni?
Az UAZ69 kompatibilitását akkor ismered? Tudsz segíteni, hogy mi lehet a működőképes konstrukció? isuzu 3.1 d motor, hozzá való váltó, uaz difizár melyik? És a többi cucc, tárcsafék melyik autóé jó, ami átalakítás nélkül rárakható? Az isuzu szervója rárakható? Meg az apróságok, kmóra, fordulatszámmérő... Van egy halom alkatrészem isuzu trooperből, váltó, hibás motor is akad és akarok hozzá venni egy uazt. Egyáltalán szükség van ekkora motorra? Ugye original verzióban 78 ló a teljesítménye, az fso 1.9D roj meg 68 lovas, nagyon kedvező fogyasztással. Nem száguldozni akarok vele, csak itt a tanyán bálát húzni, erdőből az ágfát hazahozni, földekre kimenni megnézni meg ha elromlik a másik kocsi, bemenni vásárolni. Igazából a munka része nem lenne olyan, mint amit mondjuk egy 1.3 samara ne bírna el, csak annak a terepjáró képességei rosszabbak XDD és az is 65 lovas. Az a cél, hogy elektronikamentes (ok, lámpa meg index igen), olcsó és könnyen pótolható fék, kuplung stb legyen benne.