melyik cég volt az , amelyik még az angolok előtt pszofometrikus hangszínkorrekciókat tudott előállítani ? Miben volt jobb a Koncert , mint Revox B--77-ese ? Mi a szerénység mögötti Nagyság ?. . .
Mielőtt ki nem rakják a 18-as karikát a főoldalra, ill. át nem rakják az egész hóbelevancot a hölgyek urak s..x gyűjtőbe 'berakek' egy ilyet.
(direkt nem 'rakok', hogy Spacc hozzá tudjon szóllani megent (:-))) :
Nem saját, vatera, 4 rugó.
Én ezzel kezdtem a "hifit", az MK25, a valamilyen grundig-unitra rádiós magnó, valamint a lentebb említett ZK140 után.
Kicsit viseletes volt a harmincéves kora ellenére is, és ha jó napjai voltak akár 3-4 napot is ment szerelés nélkül egyhuzamban!!!(:-)
De ez volt a ritkább. Nekem állandó szallagsebesség, valamint kontakthibám volt, többszöri atforrasztás és kábelcsereék után is. Végtranyót viszont csak egyszer kelett cserélnem, pedíg jó pár házibuli lement róla-vele, non-stop.
Mindezek ellenére szerettem, a mai napig meg van, és a korábbi gépeimhez képest jó hangja volt.
Ráadásul amikor meg vettem az első M205-ömet sokáig mint erősítő teljesített szolgálatot.
Persze aki már abban az időben egy CT-506-ot, vagy egy GX-3-at birtokollt ill.azon nőtt fel (igaz Spacc kollega (:-))???)
az könnyedén legyint erre.
Egy hibája volt mindösszesen, talpra állítva a mechanikájából adódóan nem lehetett hallgatni, pedíg állítva lett volna a tuti.
Hogymert ilyen okosaim vagytok nékem Tik , hálából küldök néktek egy fotót a lexebb lengyel lányról , akivel ápolnám a magyar--lengyel (kebel)barátságot , ha
Elvieg licence volt, de gyakorlatilag a teljes gyártósort megvette, présgépestül, tokkal vonóval... Na jó, a német gyártási fegyelmet sajna nem adták vele, de az első szériáknak azért egész jó minősége volt... aztán kezdték egyre trehányabbul csinálni...
A mechanika stabilitását én is tanúsíthatom!A gimi stúdiójában volt ZK 140-esünk,még a csöves.Egyszer véletlenül kiesett a stúdió ablakából az udvarra.Ez kb 2 méteres repülés volt.A műanyag fedlapot meg az alját ragasztgattam egész hét végén de ami vasból volt az kibírta:)Még évekig használták szegény öngyilkost.
Egy ZK-140-es volt életem első magnója, kiváló mechanikával, mivel a nálam töltött majdnem egy év alatt soha nem romlott el. :-)))))) Egyébként, szerintem, úgy vagyunk ezzel, mint az első szerelemmel. Nem szeretjük, ha szidják, még akkor sem, ha tudjuk, hogy X lába volt. :-((( Ha meg hallaná azokat a felvételeket, amiket a Sokol rádióról készítettem vele, és ami után még most is megnyalná mind a tíz ujját :-)))), akkor azonnal revideálná az álláspontját. :-))))))
Szerintem az is licenc volt, az unitra mindig értett hozzá, hogy a legszarabb licenceket vegye meg...:) Az a bizonyos ZK sorozat is, a leggyengébb grundig mechanikára épült...
Azért, mert ez szép (Mint tudjuk, "Szép az, ami érdek nélkül tetszik." Ehhez meg még az az "érdek" sem fűz, hogy jó is lenne.) A KGST berkein belül pedig nem is számított ez olyan nagy lopásnak. Inkább, azt mondanám, hogy egy licenc szerződés egyoldalú továbbgondolása, a másik fél tudta nélküli folytatólagosnak tekintése. :-)))))
Persze minden relatív, csak asztatat nem értem, hogy ezt miért az átlagnál szarabb kütyükkel kell igazolni folytonosan....
Az általad betett Unitra egy próbálkozás volt, ha megfigyeled a belsejét, rájösz, hogy honnan kiktől volt lopkovic. Csak sajna ez nem járható út. Az Unitrának nagyon betett, hogy bár a KGST-n belül övék lett volna a szallagosmagnó profil, a Tesláék renitens módon eléggé betettek nekik, így a fejlesztésre már nem jutott nekik elég pénz. Persze a mi Orionunk is ugyanolyan renitens volt, akár a Videoton - bár ő jól álcázta magát az Akai kooperációval - de hát ez gazdaságilag keresztbehúzta az eredeti elképzelést, ami amúgy is egy hagymázas álom volt.
A B100-as ugyan jobb, de ez meg sokkal szebb. A szerelem meg már csak olyan, hogy sokszor csak a látványtól lángra lobban. Aztán megismerve rájövünk, hogy feleségül mégis inkább valaki mást vennénk.