mivel nem minden kocsi AP, így minimum 2 típus van. Össze lehetne éppen hozni több típuat is mondjuk a 8-asra még egy VB-s Citaro, egy-egy VT-s Localo / MAN, illetve akár egy BKV-s 263-is idetévedhetne.. XD
2000 óta tart a hibridprogram, ma már a buszpark több mint fele ilyen járművekből áll. A megkérdezett hibridbusz-vezető azonban már azt várja, hogy átülhessen végre a még újabb fajta buszok egyikére. Tovább »
Szerintem amig a BKSZ sem tud semmit, nyugodtan inkább a BKV-hoz jöjjön dolgozni a kolléga, mint maradjon a maszeknál vagy menjen alvállakozóhoz.
A BKV-nál még mindíg biztosabb helye van mint bármelyik maszeknál. És ha végkielégítást kap, még mindíg jobban jár, mint ha egyik percről a másikra azt mondják neki, hogy köszi a muinkádat, de holnaptól inkább maradj otthon.
Beszerezhet, ez tény. De viszont ennek már kellene hogy előjele legyen, mint példáué buszbeszerzésről szóló közbeszerzési eljárás megindítása, stb. Ahhoz képest csak azt veszem észre, hogy egyre több járm,űvezetőjétől válik meg a fennt említett cég, ilyen vagy olyan mondvacsinált ürüggyel.
Csak hogy tisztában legyetek azzal, akinél kiesett a kerék, lehet hogy tehet róla, hogy nem nézte meg a kerekeket, hogy rendben van-e, de a B-hídnál vezetés közben nem érezni semmit, mivel ikerkerékről van szó. Na de visszatérve, a járművezető már otthon tölti nyugdíjas éveit.
5 éves BKV-s pályafutásom ideje alatt 3 éve vagyok Kelenföldön. Ha azt vesszük, már 10x bezárták a garázst, már az összes BKV-s vonalat alvállalkozásba adták, már voltak olyan hírek, hogy jópár embert átküldenek a Transmanhoz, hogy elbocsájtják a midi vonalakon sdolgozó járűvezetőket, stb.
Kérdezem én tőled! 2011. Augusztus 1-jével le fog járni a VT-Transmannak a 10 éves szerződése, melyet ha meghosszabbítanak, teljesen alacsonypadlós buszokkal kell majd folytatni. Vonatkozik egy a 87, 87A, 114, 150, 187, 213, 214, 250-es vonalakra. Van a Transmannak az Localoin kívül alacsonypadlós busza?
Én nem nevezném IRL-nek, mert azt sem tudjuk mi a neved. Sőt, bnagy vonalakban semmit sem tudunk rólad. Attól, hogy megkérdeztem, hogy BKV-s járművezető vagy, még nem lesz IRL, mivel nem lehet azonosítani a többezer ember közül.
Kíváncsi lennék, hogy vasárnap délután háromnegyed kettőkor a garázsban lévő 1 fő Garázstartalék, a fő délutános diszpécser és a nemrég váltott Kelenföldi fődiszpécseri tartalék közül ki az, aki hegeszti a 476-ot? Mert kb 3 ember van most a garázsban.