Én 2013-ban láttam őket Athén mellett jó pár tucatot akkor még nem úgy néztek ki kannibalizálták volna őket mondjuk egy jó pár vonal villamositás elmaradt persze az nem most volt. De belföldre meg feleltek volna 5000kw 160-as gépek voltak.
"A Görögöknek vannak Siemens mozdonyai amit az olimpia idején szereztek be ott állnak félre állítva nem hinném azért mert nem jók."
Nem azért,mert nem jó,hanem azért,mert túlrendelték magukat és ameddig volt,addig nem javítottak hanem elővették a komplettet majd nem a boltból vettek alkatrészt,hanem a leállított példányokból.De ma már mindet szeretnék használni.
Ez már szánalmas mit akarnak ingyen mozdonyt. A Görögöknek vannak Siemens mozdonyai amit az olimpia idején szereztek be ott állnak félre állítva nem hinném azért mert nem jók. Vagy pedig Kína de az lehet az Eu-ba nem sürűn járhatnának. Az IC Csili vili kocsikat majd lovak fogják vontatni.
Az 1145-ös volt az első retró fényezésű jármű (a 90-es években már minden jármű az akkor aktuális színterv szerint volt fényezve, 96-ban már "retró" volt), csak nem sikerült túl jól (volt miatta kritika bőven), majd a visszafényezés után maradt csak a szárnyaskerék logó, emlékezve a korábbiakra...
Jelenleg még mennyi "ezres" Szili van, ami vagy működik és bevethető vagy éppen V akármennyin van, és nem a parajosban enyészik, vagy selejtezésre vár?
Jó akkor vigyünk minden gépet Szolnokra szépen aztán kaphatják az S betűt az oldalukra. Nem kell V4 meg semmi se. Mert Szolnokon kapacitás arra nincsen. Dombóvár, azért eddig igényes munkát adott ki csak a kezéből.
Igen, mert ahogy írták előttem a 075-ös Szolnokon volt. De ha pl az M40 225 (mai nevén M40 209) nézzük azért itt Dombóváron fedetten állt és várta üzemképtelenül is, hogy sorsa jobbra forduljon. 074-est se meg a 460 046 is ez van nem akarja Dombóvár kiadni, mert félő, hogy a 075-ös sorsára jut. Vagy ott vannak a korábbi 100-as Gigantok. Fradiban a sorrend úgy volt: ÖBB Taurus, Startos Taurus, Traxxok és a Gigantok. A reszortos legjobb döntése volt elhozni őket onnan ide Dombóvárra őket.