Keresés

Részletes keresés

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2013.01.23 0 0 13628

Ma a 2037-esen jött elő a hiba, egy vagy két lámpával később tudtunk csak indulni a Móriczról, ami azért a délutáni csúcsban a körúton nagyon nem mindegy.

Előzmény: Törölt nick (13626)
tompi03 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 13627

Sziasztok!

Lehet tudni, hogy mivan a 2030-as B végével?

Múlthét pénteken utaztam rajta és gyorsításkor elképesztően kerrepelt, zúgott a hajtás.

Írtam a BKV-nak is, de eddig semmi.

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.15 0 0 13626

A 2007-es combino már többször is produkált érdekes jelenségeket. Amit leírtál, hogy állva maradt a végállomáson olyan már többször is volt, de olyan is volt már, ha jól emlékszem, hogy menet közben állt le két megálló között és cak a rendszer teljes ujraindítása után volt hajlandó ismét mozgásba lendülni. Bár ilyet lehet, hogy több kocsi is csinált, de viszonylag gyakori utazásaim alkalmával én is csak a 2007-nél tapasztalatm ilyen érdekes jelenségeket.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (13625)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2013.01.14 0 0 13625

Azt hiszem, igen.

 

Más: ma számomra érdekes jelenséget produkált a 2007-es Combino a Móriczon. Indulás előtt, a menetirányváltó vagy a kulcs elfordításakor leállt minden segédüzem (ventillátor, kijelzők stb.), csak minden harmadik fénycső maradt égve (kvázi vészvilágítás), és ajtót sem lehetett nyitni. Már kezdtem hinni, hogy fekve maradtunk és lesz "szerencsém" az ajtó vésznyitó működését is megtapasztalni, de rövid rádiózás és kapcsolgatás után helyreállt a világ rendje.

 

A városban egyébként több közlekedési csomópontban is felmondta reggelre a lámpa a szolgálatot, így az Irinyi-Karinthy is sárgán villog reggel óta.

Előzmény: gunji jackdaw (13624)
gunji jackdaw Creative Commons License 2013.01.03 0 0 13624

Ja értem, köszönöm. Azt hittem, hogy már a 19-es típuscserével kapcsolatosan tesztelgetnek valamit.

 

Az említett felújítás nyáron várható?

Előzmény: Szakadáskapcsoló (13623)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2013.01.03 0 0 13623
Előzmény: gunji jackdaw (13622)
gunji jackdaw Creative Commons License 2013.01.03 0 0 13622

Üdv!

 

Lehet tudni, hogy a 2016 mit keresett Kf-ön (azon kívül, hogy próbajárat)? Csak nem arra fognak járni? :P

DAttis Creative Commons License 2012.06.26 0 0 13619

:))

Előzmény: Zolcsi67 (13615)
CKD Kombinát Creative Commons License 2012.06.26 0 0 13618

A BKV-hajójáratokat aztán tényleg annyira fontos bemondani, hogy ez megelőzi a Boráros téren pl. a 2-es villamos, vagy az Erzsébeti és Gyáli buszokat is amikre aztán jóval több utas száll át. És ez a tendencia valószínűleg még hosszú távon így is marad, minden igyekezet (menjen munkába hajóval) ellenére is.

Előzmény: jatekos101 (13614)
padorjan Creative Commons License 2012.06.23 0 0 13617
Előzmény: FKU-911 (13616)
FKU-911 Creative Commons License 2012.06.23 0 0 13616

Nem fognak hiányozni a korábbi bemondások.:)

Előzmény: jatekos101 (13614)
Zolcsi67 Creative Commons License 2012.06.23 0 0 13615

Pedig milyen izgalmasan mondta Hegyi Barbara, hogy "fájnölsztéjsön, gudbáj" :-)))

Előzmény: jatekos101 (13614)
jatekos101 Creative Commons License 2012.06.22 0 0 13614

Már az összes Combinon Tarcsa Zsuzsa bemondása hallható, és a BKV-hajójáratokat is említi.

Törölt nick Creative Commons License 2012.06.05 0 0 13613
Előzmény: gcs7e7 (13610)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2012.05.31 0 0 13612

Kettős esemény. Dob utcánál és Margit hídon.

Előzmény: Törölt nick (13611)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.31 0 0 13611

Mi történt ma délután 17 45 körül a körúton? Ha valaki tudja írja meg légyszi. Előre is köszi.

gcs7e7 Creative Commons License 2012.05.29 0 0 13610

szia! le lehet tölteni? ha nem elküldöd ide:? cserhati_gabor@freemail.hu

Előzmény: V43 1134 (8573)
jatekos101 Creative Commons License 2012.05.24 0 0 13609

A 2004-esen is ez van.

Előzmény: Törölt nick (13606)
Kocso84 Creative Commons License 2012.05.05 0 0 13608

Ha a külső világítás be van kapcsolva, akkor az üzembe helyezett fülkénél (ahol a kulcs el van fordítva) világítanak a fényszórók, a másiknál a zárlámpák (akkor is, ha az irányváltót nem állítja a vezető "előre" állásba).

Előzmény: SD EJC (13607)
SD EJC Creative Commons License 2012.05.04 0 0 13607
Sziasztok!
Az lenne a kerdesem, hogy a Combinokban a menetirany valtohoz van kapcsolva a fenyszoro/zarfeny, vagy attol fuggetlen, es kulon kell kapcsolni?
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.19 0 0 13606

Beszélgettünk itt még régen az utastájékoztató hangokról. Ma utaztam a 2036-os kocsival és ez a szerelvény már visszakapta Tarcsa Zsuzsa hangját. Bár megjegyezném, hogy kicsit érdekesre sikeredett ez a megoldás, mert a metró átszállási lehetőségeknél Hegyi Barbara még mindíg mondja az angol szöveget. Kivéve Oktogon mert ott Tarcsa Zsuzsa 1-es metrót mondd és az átnevezés miatt a Corvin negyednél sem hallhatjuk Hegyi Barbara csilingelő hangját. A hév átszállásokról pedig egyáltalán nem tájékozódhatnak a tisztelt külföldi utazok ugyanis ott is átnevezés volt. Miért kellett ez a faramuci megoldás? Valaki más szerelvényen is tud esetleg erről a megoldásról? Ha gondoljátok osszátok meg a tapasztalataitokat. Előre is köszönöm

padorjan Creative Commons License 2012.03.29 0 0 13605

Az elmúlt 5 év budapesti tapasztalatai német nyelven.

harisnyatarto Creative Commons License 2012.03.16 0 0 13604

sziasztok. 2006 március 14.-én kedden hajnalban. söt még valami: az elsö forgalmi kocsi mi a 2003-as volt még én is rajta voltam. söt: a bkv ujságában is van foto az eseményröl demszkivel meg az megasztáros  vili vezetö énekessel együtt!!

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2012.03.14 0 0 13603

Ma 6 éve érkezett Budapestre az első Combino.

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.14 0 0 13602

Akinek sikerült lekapni a morning shows szerelvényt egy két képet mutatna? Melyik pályaszámú szerelvény volt a szerelem villamosa? DD

vrobee Creative Commons License 2012.02.13 0 0 13601

Megszépülnek azok az emlékek az ICS-ről, de amikor visszatértek a körútra, hát legalább olyan taposódás volt rajtuk, mint a Combinókon...

 

A Combinón ha nem az első ajtón szállsz fel, és nem a szűkületben állsz meg, sokkal tágasabb, kényelmesebb állóhelyek vannak, ahol félre lehet állni a tömeg sodrása elől. ICS-n az 1300-asokat leszámítva ilyen nincs, mert ugyan abban nincs szűkület, de végig vannak ülések.

Előzmény: * * BPO-700 * * (13600)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2012.02.13 0 0 13600

Utas szempontból nem. Nem fér el kényelmesen az utas a két ajtó közötti utastérben.

Előzmény: Törölt nick (13599)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.13 0 0 13599

Szerintem minden szempontból. A járművezetőnek is egy kellemes kultúrált környezetben kell dolgoznia, nem egy szakadt és szűk ICS vezetőfülkéjében. Az ICS már nem való a 21. századi közlekedésbe. Utas szemmel nézve meg, az alacsonypadló, a tágas utastér csak az előnyére vállhat.

Előzmény: * * BPO-700 * * (13598)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2012.02.13 0 0 13598
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.30 0 0 13597

Igen ez volt az a baleset, csak én még azt hallottam, hogy az autó neki ütközött a 4-es villamosnak is és ezért kérdeztem. Köszönöm a linket, és a válaszodat is a hiba miatt pedig elnézést kérek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!