Uno - rol nem sok rosszat hallottam, állítólag bírják, PUG szintén, csak az 1.9-es hűtése kissé alulméretezett, Golf is strapabíró, bár attól függ, melyik szériát választod.
Ezekből én az Uno -t választanám, a topic elején össze is lett hasonlítva a GT turbo-val.
Végignéztem minden hozzászólást, kicsit eltértünk a topic-tól, nem? Sebaj. Egy kérdésem lenne. Most készülök autót váltani. Eddig Fiat Uno 1.3D-m volt
de szeretnék egy izmosabb gépet. Felmerülő alternatíváim : Uno Turbo MKI, Peugeot 205 GTI, VW Golf GTI. Mit gondoltok, melyiket a legérdemesebb? Azt hozzáteszem, hogy hozzám az elspő áll a legközelebb, nem arról kéne meggyőzni, hogy melyik a a szebb, mert szerintem nincs szebb egy dögös Uno-nál, hanem, hogy melyik a jobb, tartósabb, stb. Előre is köszönöm.
Egyébiránt ha az ember a GTE mellett voksolna, elképzelhető, hogy egy csomó benzint meg vesződséget megspórolna magának?
Gondolom a külcsín u.a., az 1.7-es moci ha jól tom 100 le, szal kicsit gyengébb meg nehezebb, de nyílván hosszabb élettartamú.
És ha a turbó feelinget nem is adja vissza, azért nyomatékos, gondolom egy I.golf gti szinten lehet menetteljesítményeket illetően...
GTT phase1 175/60R13 ill. opcionalisan 195/55R13
phase2 azt hiszem mar csak az utobbival.
Mindketto eleg draga, az olcso alternativa a 185/60R13, de hat az egy kicsit magasabb profilu.
Mellesleg GTE az a tipus, ami futomuvileg ugyanaz mint a GTT. Hatul dupla torzios rud, tarcsafek mindenhol.
AX GT egyebkent szinten nepszeru gep, biztos nem alaptalanul, meg csinos is.
Es ketsegtelenul a Citroen neve nem cseng mostanaban jol, szerintem alaptalanul.
Ami en talatam rola aszerint 708kg(!) es 86 le, a gyorsulasa viszont csak 9.2, ezt nem nagyon ertem, de mindegy. Max kb. 190 km/h. Nem rossz.
Azt mondod, 5-6 k-ért már egész barátságosat lehetne megcsípni?
Egyébként ha el is gondolkodom alaposabban, akkor is csak a 95 lovas jönne szóba.Az 1.3-as?
A kocsi összsúlya 7xx kg ugye?
Előző munkahelyemen a munkatársamnak volt 1.9 D BX-e, és autószerelő létére + hónapig!! csinálta a hidraulikát, pedig májer a faszi.Utána el is adta.
Annyit mondott, hogy marha bonyolult, egy körön van a kormányszervóval, és 3 hóna alatt heti 1 szerelés mellett is kb. 40 liter hidraulikaolajat nyomott bele.( Amúgy az olaj ingyen volt :))))
Ráadásul ha elmegy az olaj, leül a segge, és max 20-szal lehet menni vele betonon, mert szétb..sz mindent.
Elvitte civilben "úrvezetőként" más szerelőhöz, de valami spec. bánata volt a gépnek, ott sem jöttek rá.
Amit írtam,Ő mondta...