Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Crash Test Dummy Creative Commons License 2001.05.18 0 0 220
Hhhhhh!

Egyébként van itt valaki, aki CRX 2.gen-re pakolt turbót anno...
ld lejjebb.

Biztos megenné a Dedraturbo-t reggelire a Hondaturbo!

:o)

CTD

Előzmény: ZolikA (219)
ZolikA Creative Commons License 2001.05.17 0 0 219
Jó hogy ! :-))) Valami életet köll bele faragni ! :-)))
Előzmény: Crash Test Dummy (218)
Crash Test Dummy Creative Commons License 2001.05.16 0 0 218
Felraknád a Hondádra, mi?

:o)

Előzmény: ZolikA (217)
ZolikA Creative Commons License 2001.05.16 0 0 217
OK mikor ! Cserélünk ? :-)

De turbót leszedem ! :-)

Előzmény: Crash Test Dummy (216)
Crash Test Dummy Creative Commons License 2001.05.16 0 0 216
kapx egy üveg sört!
Előzmény: ZolikA (215)
ZolikA Creative Commons License 2001.05.16 0 0 215
Mit fizetsz rá ? :-)))
Előzmény: Crash Test Dummy (214)
Crash Test Dummy Creative Commons License 2001.05.16 0 0 214
HOL?

Nem cserélsz Hondát egy TurboDedrára?

:o)

CTD

Előzmény: ZolikA (213)
ZolikA Creative Commons License 2001.05.16 0 0 213
Kerály Vagy De én vezetek ! :-)))
Előzmény: Crash Test Dummy (212)
Crash Test Dummy Creative Commons License 2001.05.14 0 0 212
:o)
Előzmény: ZolikA (211)
ZolikA Creative Commons License 2001.05.12 0 0 211
Csak hogy ne a Te neved díszelegjen ! :-)
Előzmény: Crash Test Dummy (210)
Crash Test Dummy Creative Commons License 2001.02.20 0 0 210
Psssssssssszzzt!
Hát te mindenütt ott vagy? :)))))
Ez már léket kapott, szal süllyed ezerrel.
Eltótuk(tam).
De azér....
Előzmény: tcaoe (209)
tcaoe Creative Commons License 2001.02.20 0 0 209
Hmm... Ki is inditotta?:)))
Előzmény: Crash Test Dummy (208)
Crash Test Dummy Creative Commons License 2001.02.20 0 0 208
Jó téma :))
műláb Creative Commons License 2001.01.30 0 0 207
Esetleg GTE vs.GTX different?
Már a futóművön kívül.
Thx
Előzmény: avantage (201)
műláb Creative Commons License 2001.01.30 0 0 206
Mégis Turbo feeling :)))))))))))
Előzmény: Der Victor (203)
műláb Creative Commons License 2001.01.30 0 0 205
Hali Victor!

Uno - rol nem sok rosszat hallottam, állítólag bírják, PUG szintén, csak az 1.9-es hűtése kissé alulméretezett, Golf is strapabíró, bár attól függ, melyik szériát választod.
Ezekből én az Uno -t választanám, a topic elején össze is lett hasonlítva a GT turbo-val.

Üdv.:Műláb

Előzmény: Der Victor (203)
avantage Creative Commons License 2001.01.26 0 0 204
Der Victor,

A listarol en a VW Golf GTI-re szavazok, a II-es (es III-as) szeria igen strapabiro.

Előzmény: Der Victor (203)
Der Victor Creative Commons License 2001.01.26 0 0 203
Szevasztok!

Végignéztem minden hozzászólást, kicsit eltértünk a topic-tól, nem? Sebaj. Egy kérdésem lenne. Most készülök autót váltani. Eddig Fiat Uno 1.3D-m volt
de szeretnék egy izmosabb gépet. Felmerülő alternatíváim : Uno Turbo MKI, Peugeot 205 GTI, VW Golf GTI. Mit gondoltok, melyiket a legérdemesebb? Azt hozzáteszem, hogy hozzám az elspő áll a legközelebb, nem arról kéne meggyőzni, hogy melyik a a szebb, mert szerintem nincs szebb egy dögös Uno-nál, hanem, hogy melyik a jobb, tartósabb, stb. Előre is köszönöm.

műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 202
Egyébiránt ha az ember a GTE mellett voksolna, elképzelhető, hogy egy csomó benzint meg vesződséget megspórolna magának?
Gondolom a külcsín u.a., az 1.7-es moci ha jól tom 100 le, szal kicsit gyengébb meg nehezebb, de nyílván hosszabb élettartamú.
És ha a turbó feelinget nem is adja vissza, azért nyomatékos, gondolom egy I.golf gti szinten lehet menetteljesítményeket illetően...
Előzmény: avantage (201)
avantage Creative Commons License 2001.01.25 0 0 201
Ha mar a kerekmeret felmerult:

GTT phase1 175/60R13 ill. opcionalisan 195/55R13
phase2 azt hiszem mar csak az utobbival.

Mindketto eleg draga, az olcso alternativa a 185/60R13, de hat az egy kicsit magasabb profilu.

Mellesleg GTE az a tipus, ami futomuvileg ugyanaz mint a GTT. Hatul dupla torzios rud, tarcsafek mindenhol.

AX GT egyebkent szinten nepszeru gep, biztos nem alaptalanul, meg csinos is.
Es ketsegtelenul a Citroen neve nem cseng mostanaban jol, szerintem alaptalanul.

Ami en talatam rola aszerint 708kg(!) es 86 le, a gyorsulasa viszont csak 9.2, ezt nem nagyon ertem, de mindegy. Max kb. 190 km/h. Nem rossz.

műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 200
Miből lesz a cserebogár...

első képem,tán bejön.....

műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 199
azért 710 kg is szabdoshat 50-60 lóval...
Előzmény: tcaoe (197)
műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 198
Bocs, 1 tizedes pontossággal 7,7 kg/le
(anno a simsonom lehetett 90-es hengerrel 10 kg/le )
8)))
Előzmény: tcaoe (197)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.25 0 0 197
szerintem 730 lehet, az 1,1-es az 71 kg.
Előzmény: műláb (196)
műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 196
wazze!
Ennek a teljesítmény / súly aránya, sem sokkal rosszabb, mint a GT turbo-nak!

GTT: 840 kg, kerekítsünk, 120 le ~ 7 kg/le
AX: >740 kg, 95 le ~7,8 kg/le

Előzmény: tcaoe (195)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.25 0 0 195
A 95 lovas 1,4-es. A dizel 750 kilo, a tobbi(kiveve a 4x4-et), konnyebb.
Előzmény: műláb (194)
műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 194
Azt mondod, 5-6 k-ért már egész barátságosat lehetne megcsípni?
Egyébként ha el is gondolkodom alaposabban, akkor is csak a 95 lovas jönne szóba.Az 1.3-as?
A kocsi összsúlya 7xx kg ugye?

Ps.:ennyi erővel chatelhettünk is volna....

Előzmény: tcaoe (193)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.25 0 0 193
Igen, ha egyszer osszeganyoljak, akkor altalaban mar vege van.
De az AX-nel ez nem fenyeget.
Előzmény: műláb (192)
műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 192
Előző munkahelyemen a munkatársamnak volt 1.9 D BX-e, és autószerelő létére + hónapig!! csinálta a hidraulikát, pedig májer a faszi.Utána el is adta.
Annyit mondott, hogy marha bonyolult, egy körön van a kormányszervóval, és 3 hóna alatt heti 1 szerelés mellett is kb. 40 liter hidraulikaolajat nyomott bele.( Amúgy az olaj ingyen volt :))))
Ráadásul ha elmegy az olaj, leül a segge, és max 20-szal lehet menni vele betonon, mert szétb..sz mindent.
Elvitte civilben "úrvezetőként" más szerelőhöz, de valami spec. bánata volt a gépnek, ott sem jöttek rá.
Amit írtam,Ő mondta...
Előzmény: tcaoe (191)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.25 0 0 191
Nem az. De a PSA-bol tudom, hogy a karbantartott hidraulikaval sincs baj. Baj az elektromossaggal szokott lenni.
Előzmény: műláb (190)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!