Nem nagyon ismerem az rx7-t úgyhogy a kérdésem az lenne, hogy lehet-e hozzá alkatrészt kapni, drága-e az alkatrész, mennyit fogyaszt, megbízható-e a vankel motor...??
Láttam a klub honlapon, hogy a hasznaltauto-n lévő Savanna a tied volt. Van infód a jelenlegi állapotáról? Képről elég jó állapotunak néz ki (főleg a belseje:-)... Előre is köszi!
amennyiben szivo 13B egi-rol beszelunk (usa valtozat), akkor nem kell semmit modositani a motorban kb 250-260LE-ig (szerkezetileg), ahhoz, hogy elbirjon egy turbot....lasd.: Aaron Cake :)
Abszolút támogatom, hogy a másik fórumot használjuk, már csak nagy ritkán nézek ide, de ezek a kérdések nem kerültek át a másik fórumra, úgyhogy itt reagálok rájuk de én is megköszönném, ha ott folytatódna tovább.
Elég összetett kédés, hogy létezik-e ( és itt pontosítsunk!!!) 12A-hoz (gyk:1979-1984, 1st gen., SA, SA22, FB ) turbo kit. Létezett a Bae gyártott ilyrt, ill. volt még egy-két angol mahufaktura is, de ezeket már csak használtan lehet kapni, ha egyáltalán lehet, vagy keressen az emberegy japo havert és hozasson gyári 12AT kittet, de felteszem az már ott is csak használtan van.
A 12AT kittekkel szinte kivétel nélkül 165LE körüli adatokat értek el és ( Gábor most figyelj! :))) nem kellett módosítani a hajtásláncon, fékeken, futóműveken, a korabeli tesztek dícsérték nagyon ("Rotary Beast", "Far East Dragon" stb.) Amihez módosítani kell az említetteken az a 13BT alapú átépítés, de arról eltérnek a vélemények, hogy mekkora módosítást igényel.
Erről ennyit, ha 12AT-vel van kérdés még, szívesen válaszolok, ha tudok :).
Ha nem egy gyönyörű FD3S lenne átépítve, hanem egy új autó design-ja, még nem is tartottam volna olyan csúnyának.... De egy alapból szép autót eléggé elcsúnyítottak