Nos, érdekes ez a hiba. Végső próbálkozásom volt mivel ezt nem próbáltam........ gondoltam betekerem de egyáltalán nem bíztam benne. És láss csodát tekerésre pöcc beindult. Magam is meglepödtem. Aztán leállítottam. Utána megpróbáltam önindítóval és akkor azzal is beindult. Vártam kb 5 percet, megint próba.... önindítóval megint nem indult, de tekerésre igen. Akkor megint leállítás, vártam egy percet , és önindító, és megint beindult. Na erre varrjon valaki gombot . De már annak is örülök , hogy rúgásra beindul.
Ha mindent kicseréltél , akkor lehet kábelszakadásod van, a kormány és a váz között " ott törik a kábel " Nekem is ZT-35 van , 3 hete volt olyan problémám , hogy csak úgy ált le ha megmozgattam a gyújtáskapcsolót , a végén már a " vészstoppal kellett leállítanom , cseles volt a hiba , mert kiszedtem a gy kapcsolót meghúzkodtam a 4 szálat és jónak tűnt nem volt szakadt , vissza is tettem persze a hiba maradt így használtam egy darabig , viszont a főáramkört azt lekapcsolta , mert indítani nem lehetett , ha a gy kapcsoló 0 volt így indítással próbáltam , hogy nem e marad rajta az aku! Lett egy kis időm én is nekiálltam kimérni , a lámpafoncsor tartó burában van a gy kapcsoló csatlakozója ,4-es fehér stekker aminek a másik fele megy le a " motorblokkhoz " a motor úgy áll le , hogy a gy kapcsoló 0-ra viszi a gyújtás szálat , közben a főáramkört meg megszakítja ! Talán ellenőrizd , nem e testtel le valahol a gyújtásszál , vagy a vészmegállítód jó állásban van !
Én is ezzel a problémával küzdök jelenleg. zt35 nincs szikra, már kicserélgettem rajt pár dolgot hátha valamelyikbe beletrafálok, mert vannak itthon tartalék alkatrészek. kezdésnek gyertya, gyujtótrafó, pipa ,még a feszültség szabályzót is, CDI,-t is cseréltem, a gyujtáskapcsolót, müszer szerint az is rendben, megnéztem a jeladó mágnest,az is a helyén van. Már nincs ötletem. Egyik nap használtam, letettem, másik nap meg már nem indult. Asszem sajnos ebből szerviz lesz. :(
Szia a gépet nem ismerem , de van 3 javaslatom , hátha segít ! Nézd meg , hogy a lendkerékben benne-e van a " jeladó" mágnes , néha előfordul , hogy ki esik " kirepül ! De előfordul , hogy a megállítógomb "slusz" kapcsoló testen marad , de létezik olyan gép is ami úgy áll le ha az áramkört szakítja meg a " gyújtáskapcsoló ". Még egy próbát megér , ha a " gyújtáskapcsolólóról lekötöd a megállító "slusz " szálat , evvel a " gyújtáskapcsoló " működéséről meg tudsz győződni , vagy kiméred pl ohm mérővel , hogy helyesen működik , kapcsol -ki be .
Yakimoto freeride 300b mocinál olyan problémám van,hogy nincs szikra a gyertyánál.Új gyújtás jeladó,gyújtás elektronika,gyertya.vezeték szakadás nincs sehol biztosítékok jók.gyertya pipa jó,gyújtó trafó szintén,mi lehet vele a gond?
Üdv. tegnap a kezem ügyébe került egy Polymobil PM-GB408-WL vagy ehhez hasonló gép. A gazdája (szervizben) vagy otthon kokányolta meg de semmi elektronika nem müködik rajta a szikrán kivűl. Tudna nekem valaki segiteni az ujra kábelezésben? Mivel mindenféle szinű kábeleket köttögetet össze igy nem tudok eligazodni rajta mi hova menne.
Egy hónapja körül, Nyíregyházán vásároltam egy Z-Tech 70 Retro tipusú segédmotorkerékpárt. Alapjában véve meg vagyok vele elégedve, azonban érzésem szerint az 1-es fokozat áttétele kissé nagy a motor erejéhez képest. Ez elinduláskor abban nyilvánul meg, hogy a kuplung kiengedéskor még gázt kell adnom, különben lefullad a motor! Nem mai motoros vagyok, nagyon sok kisebb-nagyobb motorom volt, az elindulás a szokásosnál nagyobb odafigyelést igényel. Már arra gondoltam, hogy ha lehetne, az áttételen kellene módosítani, annál is inkább, mert a jármű 4 sebességes, és negyedikben igen ritkán használom, mivel abban a fokozatban (a gyári leírás szerint is!) 80 km sebesség is elérhető lenne. Erre pedig a rendőrök miatt sincs szükségem, de ha mégis, akkor a nagyobb rendszámos motoromat választom. Tud valaki áttételmódosító lánckerekek beszerzéséről?
jonapot mindenkinek van egy ztech 35 kerékpárom ojan kérdésel fordulok hozátok hogy elindulok és egy kb 500 méter után le esik a fordulat és meg ál utána inditom megin elmegy egy darabig és le esika fordulat már ki pucoltam a karbit a tankot gyertyát cseréltem a légszürötis ki pucoltam de nem szünt meg mi lehet az oka
...az alezredes úr nézze meg a "benzinmotoros kerékpár" fogalomhoz tartozó értelmezés leírását is...
az elektromos kerékpár"(kínai,főleg) már lassan 20 éve forgalomban van,a rendőrök ezt szokták meg. Tapasztalatom szerint-a "robbanómotoros kerékpár"-ra vonatkozóan a rendőrök nem kapnak eligazítást-nem tudnak mit kezdeni vele!Az alezredes úrnak lehetősége van kikérni a felesleges zaklatások során keletkezett pereskedések iratait is-amikor is,az ilyen kategóriájú tulajnak lett igaza.Ebben a fórumban is van erre utalás,a korábbi hozzászólásokban.Ha a kereskedő erre kap forgalomba hozatali engedélyt-és a műszaki paramétereket(amely szerint a gépezet nem segédmotorkerékpár)tartalmazza a vevő számára kiállított számla-a tulajnak van igaza!
7 éve vásároltam egy 35 ccm lofty hibrid kerékpárt.A bagma motorral ellátott kerékpár kiválóan működik.A 48 voltos aksival azonban sok gondom van.Jelenleg gyujtáskapcsolóval nem tudok vele elindulni csak betekeréssel és elektromosan sem működik.
A babetta sincs 50 ccm mégis kell rá jogsi ,bukó és biztosítás is. Ha segédmotoros kerékpárnak van minősítve tehát a papírjában az van írva akkor annak veszi a rendőr is.
Igen erre olyan jogsi kell mintha simsont vezetnél illetve bukó valamint biztosítás is kell hisz ez már segédmotoros kerékpárnak minősül nem robbanómotoros kerékpárnak.Amúgy a Bartánál egyértelműen le van írva.
Konkrétan mire gondolsz? A cdi-re vagy a komplett gyújtás műszaki rajzára. Ha a cdi-re akkor fönn van a 2444 hozzászólásnál. Az a kis fekete doboz amibe az a zöld csatlakozó van. Kilóg még belőle két szürke szál ha azt széthúzod ahogyan most van akkor akár 60-at is megy a gép ha összedugod 30-nál leszabályoz vagy másként mondva elektronikusan lefojt. Lehet kapni olyan cdi-t amiből nem lóg ki semmi szóval nincs benne fojtás.
Igen erre kell jogsi, ez már segédmotoros kerékpár. Azokra nem kell jogsi amiken pedál van, és a papírja szerint a teljesítménye nem nagyobb 300 wattnál.
Végsebességre is lassú, vagy csak lomhán indul? Nekem is BFB-01 volt az első benzines kerékpárom, a nagy kereke miatt eléggé lassan indult, de végsebességre ment 60-at. Ha a lábtartóján beindítod és csontra tekered a gázt és felpörög rendesen (lehet azt hallani) akkor nincs benne elektronikus fojtás. Ha menet közben viszont nem pörög, akkor gyenge a motorja, talán egy gyűrűzés segítene rajta. A legtöbb BFB-01 be nem tettek fojtást... Amúgy négyütemű vagy kettő?