Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

susztito Creative Commons License 2018.09.13 0 0 14909

keresek uaz 469-hez lengéscsillapitohoz nem karoshoz felfogato csavart ami a hídhoz és a kaszlihoz kel lehet nem jól irom de tudom értitek 

susztito Creative Commons License 2018.09.13 0 0 14908

PAPIR nélkül elado 2db lada niva 1.6-os terepjáro 1 db üzemképes nagyon szép kaszlival vonóhoroggal  180000ft 1db hiányos nincs rajta terepváltó alkatrésznek 80000fr tf 06 70 3837614

Sipirla Creative Commons License 2018.09.12 0 0 14907

Üdv.

 

Csináltam egy UAZ - GAZ adok veszek nyilvános csoportot a Facebook-on UAZ - GAZ ADOK VESZEK MAGYARORSZÁG. néven, Eddig még nem talált rá senki mert ma este csináltam, de szeretettel vrok mindenkit aki hírdetne járművet vagy alkatrészt. 

Rayciba Creative Commons License 2018.09.06 0 0 14906

Szervusztok! 

Használt cuccok eladók! Egyben 13 ezer!

Atyus 77 Creative Commons License 2018.09.05 0 0 14905

Üdv.

 

Akkor jár a legjobban ,ha régi CCCP gumikat vesz használtban ,vagy katonai bontóból . Azok álltalában már ki vannak repedezve oldalt ,de még úgy is bőven túlélik a mostani gumikat. :)

A régi gumiknak sokkal erősebb,merevebb az oldalfala. 

(Persze tudom hogy te ezekkel a dolgokkal tisztában vagy ...:)

Előzmény: Holmer (14903)
seven7up Creative Commons License 2018.09.05 0 0 14904

Köszi, sokat segítettél!

Előzmény: Holmer (14903)
Holmer Creative Commons License 2018.09.04 0 0 14903

A cordiant is orosz,meg az omsk is...ugyanaz a  szerkezet lehet,mert az omskshina gyár anyavállalata a cordiant. Most guglliztam ki épp :) Szóval szerintem mindegy melyiket veszed. A safarit meg az altayshina gyártja Barnaulban.. de még márka is van olyan is,hogy Barnaul :D ennek is van medvetalpasa,de az előbbi kettőből vegyél inkább.

Előzmény: seven7up (14902)
seven7up Creative Commons License 2018.09.04 0 0 14902

Akkor Safari kilőve, mert 8 mázsát elviszek a kombival is :) Félretéve a viccet, uccsó kérdés: Akkor azt mondod hiába nem a régi a medvetalpas sem, azért a safarinál jobb lesz igaz? Olyat tudok venni medvében hogy omszk vagy cordiant.

Előzmény: Holmer (14901)
Holmer Creative Commons License 2018.09.04 0 0 14901

Ismerősnek volt fent,de sokkal jobban lapul,mint az eredeti orosz... az altai,meg omsk meg belshina már nem a régi a medvetalpasban sem. A safarival tényleg csak 8mázsát lehet vinni a platóson :D ami a forgalmiba van :D

Előzmény: seven7up (14900)
seven7up Creative Commons License 2018.09.04 0 0 14900

Gyengébb az odalfala, vagy miben különbözik a medvetalpastól? Van személyes tapasztalatod is? köszi a választ üdv

Előzmény: Holmer (14899)
Holmer Creative Commons License 2018.09.04 0 0 14899

A terepet jól bírja,a terhet már kevésbé.  ..parancsnokira jó,de platósra nem..hiába "c"-s gumi

Előzmény: seven7up (14898)
seven7up Creative Commons License 2018.09.03 0 0 14898

Sziasztok! Valakinek van tapasztalata a Forward Safari gumikról? (215/90 15c) Ez is hasonlóan jól bírja a terhet mint a medvetalpasok? Platósra kellene. 

Holmer Creative Commons License 2018.08.29 0 0 14897

Szivesen! Szétszedtétek?

Előzmény: Lucky Look (14895)
Lucky Look Creative Commons License 2018.08.28 0 0 14896

helló

szivatott engem is a benzinszint, a gumikúpos tüszelep nagyon jo, nem érdemes mással kinlódni

Lucky Look Creative Commons License 2018.08.28 0 0 14895

köszönöm a segítséget a váltóval kapcsolatban

Előzmény: Holmer (14883)
tibormandli Creative Commons License 2018.08.22 0 0 14894

A benzinszint rendben van, ablak felénél picit feljebb állt be összerakáskor, aztán mentünk vele egy kört, ekkor már telefolyt a karbi. Szerintem közben leesett a tűszelep végéről a ,,gumigyűrű", emiatt következett az be, hogy telefolyt. Ekkor pedig már nehezen akar indulni.

Előzmény: Holmer (14890)
Viking 81 Creative Commons License 2018.08.19 0 0 14893

Üdv az uraknak.

A kérdésem az lenne hogy rakott e már valaki Samurai tárcsát uaz hídra?Ha igen kérem ossza meg velem tapasztalatát mert nem tudom hogy faragás nélkül rá megy e az agyra.A Niváét tuti faragni kell azt tudom.Köszönöm a válaszokat előre is.

 

Holmer Creative Commons License 2018.08.18 0 0 14892

Uaz betegség hogy melegen,pláne így nyáron begázosodik a benya  a torokba ...különösen a 452esen,ahol nem ritka hogy 90fokos a víz  :D meg az Ac ,amit néha hideg vizzel nyakon kell önteni

Előzmény: Atyus 77 (14891)
Atyus 77 Creative Commons License 2018.08.18 0 0 14891

Üdv.

 

Én is szoptam emiatt a magas benzinszint miatt. 

A tűszelep kúpja nem tud teljesen tömíteni sajnos . Némelyik tömít annyira hogy üzem közben megfelelően tartsa a benzinszintet ,de ha megállítod a motort akkor teleengedi az úszóházat .Sajnos ez a rendszer folyamatos túlnyomással üzemel,..visszafojócső híján...

Próbáltam öngyújtó utántöltő szelepénél lévő kis gumikarikával is felvértezni a tűszelepet ,de azzal is hol jó volt ,hol nem.

Végülis én úgy oldottam meg véglegesen ,hogy volt itthon egy régi 1.6-os honda karburátorom amiből kölcsönvettem a tűszelepet. Kicsit vékonyabb és rövidebb ,de ennek ellenére tökéletesen bevált mert gumikúpos a vége.

Az tanácsolom hogy próbálj gumikúpos tüszelepet beszerezni ,..nem kell hogy pontosan olyan méretű legyen mint a gyári.

  Motoros boltba is érdemes lenne körülnézni.

Előzmény: tibormandli (14889)
Holmer Creative Commons License 2018.08.18 0 0 14890

Az úszó fülén,vagy a felfogatásán kell picikét hajlítani úgy hogy megfelelő legyen a szint. Az is lehet hogy lyukas és belemegy a benzin,emiatt magas a szinted.

 

Előzmény: tibormandli (14889)
tibormandli Creative Commons License 2018.08.18 0 0 14889

Üdv Mindenkinek!

 

karbi ügyben lenne kérdésem. fel kellett újítanom a karbit ugyanis indítási problémák adódtak meleg motornál, túlfolyt a benzin a karbiban, nem zárt le a tűszelep. Két hónapja egy órán keresztül járt a motor igazából egy helyben állt a gép (szőlőtőkéket húztam vele), ekkor volt, hogy egy henger megállt, ez a magas benzinszint miatt bekövetkezhetett. Most raktam bele tömítésszettet, kipucoltam a karbit, kapott négy új gyertyát. Próbakör, bemelegszik a motor, majd megint csak nehéz indítás, ránéztem a karbi ablakra, magasabb a benzinszint, mint mikor összeraktam. Mozgatva a kasztnit az ablak teteje fölött lehet egy picivel, ez már magas.

Lehetséges, hogy a tűszelep végén lévő kis tömítőgyűrű már le is esett, és emiatt engedett be több benzint? 

Elméletileg a kúp maga is le tudja zárni a lyukat, én legalábbis így gondolom. Tapasztalatok (és megoldások) erről a dologról valakinek?

 

Köszönöm:

Tibor

zerhanova Creative Commons License 2018.08.01 0 0 14888

Nekem maszekba öntve van,aluból.Már így vettem.Gondolom régen valami kismaszek "gyártotta" otthon ezeket.Tárcsa meg merdzsódeszbe van uaz agy hegesztve.

Előzmény: Én és én, meg az Irén (14887)
Én és én, meg az Irén Creative Commons License 2018.08.01 0 0 14887

Merci motor, merci harang, közbetét, UAZ váltó. (ZUK kuplungtárcsa)

Én megcsináltam a közbetétet anno. (1992-ben) Készen nem tudom, hogy létezne-e?

Miért akarsz motort cserélni?

Előzmény: CimbiUaz469 (14876)
VO452 Creative Commons License 2018.07.30 0 0 14886

Hello segítséget kérnék motort cseréltem az uazba az új motron két csatlakozós generátor (a szénkefére két saru megy)volt de lecseréltem egy sarusra,van külömbség vagy jelentősége mert nincs töltésem,ha ugyanaz mindkét fajta akkor máshol kell keresnem a hibát.előre is köszönöm.

lali bird Creative Commons License 2018.07.27 0 0 14885

Négyszinkronos UAZ váltóhoz való, de az más kategória, és nagyon ritka. A tiéd valószínű a szinkronizálatlan verzió.

Előzmény: nantuyou (14884)
nantuyou Creative Commons License 2018.07.27 0 0 14884

UAZ szinkronagy 1-2-es 12600 Ft

 

Akkor ez nem jó?

Holmer Creative Commons License 2018.07.26 0 0 14883

Az egyes fokozat ,de még a kettes sem szinkronos... csapágy probléma lesz az.

Előzmény: nantuyou (14882)
nantuyou Creative Commons License 2018.07.26 0 0 14882

Szinkron gyűrű,talán szinkronagy is.

Előzmény: Lucky Look (14880)
zerhanova Creative Commons License 2018.07.23 0 0 14881

Talán elsőnek egy másik kulisszát tegyél rá,ja meg a rudazat litty-löttyeit szüntesd meg.

Előzmény: Lucky Look (14880)
Lucky Look Creative Commons License 2018.07.22 0 0 14880

üdvözlet

valaki bonyolódott már bele komolyabban uaz váltóba? az egyes fokozatot terhelésen kidobja, pont mikor a legnagyobb szükség lenne rá és kézzel sem tudom benttartani. csapágycserével megoldható, vagy egyébre is szükség lesz?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!