PAPIR nélkül elado 2db lada niva 1.6-os terepjáro 1 db üzemképes nagyon szép kaszlival vonóhoroggal 180000ft 1db hiányos nincs rajta terepváltó alkatrésznek 80000fr tf 06 70 3837614
Csináltam egy UAZ - GAZ adok veszek nyilvános csoportot a Facebook-on UAZ - GAZ ADOK VESZEK MAGYARORSZÁG. néven, Eddig még nem talált rá senki mert ma este csináltam, de szeretettel vrok mindenkit aki hírdetne járművet vagy alkatrészt.
Akkor jár a legjobban ,ha régi CCCP gumikat vesz használtban ,vagy katonai bontóból . Azok álltalában már ki vannak repedezve oldalt ,de még úgy is bőven túlélik a mostani gumikat. :)
A régi gumiknak sokkal erősebb,merevebb az oldalfala.
(Persze tudom hogy te ezekkel a dolgokkal tisztában vagy ...:)
A cordiant is orosz,meg az omsk is...ugyanaz a szerkezet lehet,mert az omskshina gyár anyavállalata a cordiant. Most guglliztam ki épp :) Szóval szerintem mindegy melyiket veszed. A safarit meg az altayshina gyártja Barnaulban.. de még márka is van olyan is,hogy Barnaul :D ennek is van medvetalpasa,de az előbbi kettőből vegyél inkább.
Akkor Safari kilőve, mert 8 mázsát elviszek a kombival is :) Félretéve a viccet, uccsó kérdés: Akkor azt mondod hiába nem a régi a medvetalpas sem, azért a safarinál jobb lesz igaz? Olyat tudok venni medvében hogy omszk vagy cordiant.
Ismerősnek volt fent,de sokkal jobban lapul,mint az eredeti orosz... az altai,meg omsk meg belshina már nem a régi a medvetalpasban sem. A safarival tényleg csak 8mázsát lehet vinni a platóson :D ami a forgalmiba van :D
Sziasztok! Valakinek van tapasztalata a Forward Safari gumikról? (215/90 15c) Ez is hasonlóan jól bírja a terhet mint a medvetalpasok? Platósra kellene.
A benzinszint rendben van, ablak felénél picit feljebb állt be összerakáskor, aztán mentünk vele egy kört, ekkor már telefolyt a karbi. Szerintem közben leesett a tűszelep végéről a ,,gumigyűrű", emiatt következett az be, hogy telefolyt. Ekkor pedig már nehezen akar indulni.
A kérdésem az lenne hogy rakott e már valaki Samurai tárcsát uaz hídra?Ha igen kérem ossza meg velem tapasztalatát mert nem tudom hogy faragás nélkül rá megy e az agyra.A Niváét tuti faragni kell azt tudom.Köszönöm a válaszokat előre is.
Uaz betegség hogy melegen,pláne így nyáron begázosodik a benya a torokba ...különösen a 452esen,ahol nem ritka hogy 90fokos a víz :D meg az Ac ,amit néha hideg vizzel nyakon kell önteni
A tűszelep kúpja nem tud teljesen tömíteni sajnos . Némelyik tömít annyira hogy üzem közben megfelelően tartsa a benzinszintet ,de ha megállítod a motort akkor teleengedi az úszóházat .Sajnos ez a rendszer folyamatos túlnyomással üzemel,..visszafojócső híján...
Próbáltam öngyújtó utántöltő szelepénél lévő kis gumikarikával is felvértezni a tűszelepet ,de azzal is hol jó volt ,hol nem.
Végülis én úgy oldottam meg véglegesen ,hogy volt itthon egy régi 1.6-os honda karburátorom amiből kölcsönvettem a tűszelepet. Kicsit vékonyabb és rövidebb ,de ennek ellenére tökéletesen bevált mert gumikúpos a vége.
Az tanácsolom hogy próbálj gumikúpos tüszelepet beszerezni ,..nem kell hogy pontosan olyan méretű legyen mint a gyári.
Az úszó fülén,vagy a felfogatásán kell picikét hajlítani úgy hogy megfelelő legyen a szint. Az is lehet hogy lyukas és belemegy a benzin,emiatt magas a szinted.
karbi ügyben lenne kérdésem. fel kellett újítanom a karbit ugyanis indítási problémák adódtak meleg motornál, túlfolyt a benzin a karbiban, nem zárt le a tűszelep. Két hónapja egy órán keresztül járt a motor igazából egy helyben állt a gép (szőlőtőkéket húztam vele), ekkor volt, hogy egy henger megállt, ez a magas benzinszint miatt bekövetkezhetett. Most raktam bele tömítésszettet, kipucoltam a karbit, kapott négy új gyertyát. Próbakör, bemelegszik a motor, majd megint csak nehéz indítás, ránéztem a karbi ablakra, magasabb a benzinszint, mint mikor összeraktam. Mozgatva a kasztnit az ablak teteje fölött lehet egy picivel, ez már magas.
Lehetséges, hogy a tűszelep végén lévő kis tömítőgyűrű már le is esett, és emiatt engedett be több benzint?
Elméletileg a kúp maga is le tudja zárni a lyukat, én legalábbis így gondolom. Tapasztalatok (és megoldások) erről a dologról valakinek?
Nekem maszekba öntve van,aluból.Már így vettem.Gondolom régen valami kismaszek "gyártotta" otthon ezeket.Tárcsa meg merdzsódeszbe van uaz agy hegesztve.
Hello segítséget kérnék motort cseréltem az uazba az új motron két csatlakozós generátor (a szénkefére két saru megy)volt de lecseréltem egy sarusra,van külömbség vagy jelentősége mert nincs töltésem,ha ugyanaz mindkét fajta akkor máshol kell keresnem a hibát.előre is köszönöm.
valaki bonyolódott már bele komolyabban uaz váltóba? az egyes fokozatot terhelésen kidobja, pont mikor a legnagyobb szükség lenne rá és kézzel sem tudom benttartani. csapágycserével megoldható, vagy egyébre is szükség lesz?