Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csogu Creative Commons License 2007.09.29 0 0 28370
Felháborodásod megértem és egyet is értek veled. Feltehetőleg ez a taxis egy mezítlábas (cégen kívüli). Vele szemben semmilyen lehetőséged sincs hivatalos vonalon. Na és itt el is érkeztünk a szakmánk egyik hiányosságához. Te is (ha van 2 éves jogosítványod) 4 hét alatt taxis lehetsz (na meg ha elment az eszed…mert manapság ez kell ahhoz, hogy valaki erre a pályára tévedjen).
Szóval, ellene nem tudsz fellépni…viszont ellenünk, akik fizetünk egy szolgáltatásért, igen. Felhívhatod a céget ahonnan a címeket kapjuk és okozhatsz pár kellemetlen pillanatot…persze ez a cégtől is függ és attól, hogy annál a cégnél…hogy fogalmazzak finoman?...milyen a kolléga fekvése…gondolom érted.

Van olyan cég, ahol annál reklamálhatsz, aki elkövette ellened a gazságot…utána meg jókat derül a sztorin…szóval a totális káosz uralja jelenleg ezt a szakmát.

Igen, mi megtalálhatnánk a kollégát, ennek semmi akadálya. Na de utána mi legyen? Beszélgessünk el vele? Egy ekkora parasztnak szerinted az számítana valamit is? Mire hivatkozzunk? A megbecsülésünkre? Na az már rég nincs! A szakma iránti tiszteletre? Na az sincs már!
Vagy mire?
Jogilag mi is tehetetlenek vagyunk vele szemben, mi sem tudjuk ezt orvosolni még akkor sem, amikor pl. hozzám rohan oda egy utas, hogy az a taxis 6700-ért tett meg vele 3 kilométert. Annyit tudok mondani, hogy : Sajnálom!
Ennyi, és semmivel sem több, de elhiheted, mi is szeretnénk, ha ez nem így lenne, de a tisztelt hozzá nem értő urak minden erre vonatkozó próbálkozásunkat elseperték.
Előzmény: VEE (28369)
VEE Creative Commons License 2007.09.29 0 0 28369

Bár ritkán vagyok utas, de értem az indulataidat, sőt át is érzem a megalázottság miatti elkeseredésedet. De elvártam volna valamelyik jobb érzésű taxistól, hogy érdemben reagáljon a 28341-es beírásomra, amiben pontos adatokkal írtam le, hogy egy taxis félméterről leköpte egy normálisan öltözött fiatal hölgy utasát világos nappal.

 

Ez a látvány eléggé belém ivódott, és az utas, valamint rokonai, széles ismeretsége sem fogja egyhamar elfelejteni, esetleg általánosítva a taxis társadalomra vonatkozóan.

 

Tényleg tehetetlen az utas is? Tényleg nem tudnátok megkeresni az illetőt, aki nyilván minden nap a népligeti buszpályaudvarnál dekkol? A rendszámot a hivatkozott hsz-omban feltüntettem, és fel is fedem magam, ha kell, bár egy ilyen durva embertől bármilyen retorzióra számíthatok.

Előzmény: csogu (28368)
csogu Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28368
Na igen, azon az oldalon minden frusztrációt kiadunk magunkból, ami bennünk marad szolgálat közben, amikor a kedves csepegő szendviccsel akar beszállni, amikor simán fingik-büfög melletted (hidd el, ebben semmi túlzás sincs), amikor részegen annyit megenged magának, mert ő csekkes, kártyás, valakinek a valakijének a faszkalapja. Nya, így kb. tömören összefoglalva…na és akkor, amikor saját terepen vagyunk, amikor nem taxisok, a cég által sakkban tartott (mármint az indulataink, az önérzetünk) emberek vagyunk, akkor nincs pardon, akkor őszintén fogalmazunk, kimondjuk azt, amit akkor nem lehet…mert ugyanis még arra sincs jogunk, hogy minősítsük a kedvest, ha épp elfelejti, hogy miként kell emberként viselkednie. Sokszor megvívtam én már ehhez hasonló csatát az ilyenekkel, akik ebbe a körbe tartoznak és nagyon tetszett, hogy nem kapnak levegőt. Amikor közértben, utcán stb…találkozom ezekkel a …hmmm…hogy is fogalmazzak?...szóval általam semmire sem becsült söpredékkel, akkor örömmel intézem el a magam módján a velük kapcsolatos konfliktusom….

Na igen, azt beszállva a taxiba ajtót nyitok, mosolygok, hallgatok, bólogatok…de tudod ebben az egészben az a szép, hogy egyszer majd csak rádöbbenti valaki (mondjuk itt, vagy máshol), hogy milyen szívből nem bírjuk az ilyen arcokat.

Nekem speciel nagyon tetszett, hogy egy társaságban egyszer összefutottam egy ilyen nagyon kedvezményes, nagyon nyaljunkkal. Hááát mit mondjak neked…frenetikus örömmel töltött el, hogy egyszer arcba mondhatom azt, amit ezekről gondolok:-)))))

Gondolom, ezen pár hozzászólással nem váltam neked szimpatikussá, de nem is ez volt a célom, hanem az, hogy egyszer tisztán láss ezzel az egésszel kapcsolatban…na de persze, aki normális, aki kulturált, aki nem hiszi azt, hogy az 1200 forintos viteldíjjal engem is megvett, azzal én is úgy foglalkozom…annak, na de csak ANNAK, szolgáltatok, az nálam személyszállítással találkozik. A többi?? A többit élő csomagszállításként kezelem.
Előzmény: gallo (28363)
csogu Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28367
Manapság??:-))

Manapság kérlek, itt nálunk, ebben az országban, AZ:-)
Előzmény: gallo (28365)
csogu Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28366
Legyen 1 km 300 forint, legyen éjszakai tarifa, mondjuk 360 forint/kilométer (ami egyben lenne a hétvégi és az ünnepnapi tarifa is). Ne kelljen ingyen várakozni célpontként a forgalmas úton, legyen kiállási díj. Ez nem plusz, ez nem vonz magával plusz szolgáltatást...EZ KÉRLEK AZ ALAP!!!:-)

Na, amennyiben ez megvan, akkor beszélhetünk plusz szolgáltatásról, plusz pénzért, de amíg kutyát, egeret, verebet, részeget, szagos utast is ilyen nyomott tarifával vagyunk kénytelenek szállítmányozni, amíg ingyen rohangálunk emeleteket (miközben a parkoló órát saját zsebből nyomjuk) ügyintézni...beszélek hülyeséget, nem ingyen, hanem az alap tarifa árán, és még mi örüljünk ha ezért kapunk a végén 80 forint jattot (miközben a parkoló órába 120 forintot löktél)...hááát tudod, nem is tudom, de valahogy nem látom a motivációt....és igenis, HA visszaviszem a kedvesnek a kocsiban feljetett holmiját az PLUSZ szolgáltatás, aminek ÁRA van:-)...na, és pont ezt kérte el a kolléga, teljesen jogosan...
Előzmény: gallo (28364)
gallo Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28365
Mar miert lenne az fair, ha valaki nem lop ????
Előzmény: csogu (28356)
gallo Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28364
Eloszor neg kellene probalni valamit nyujtani, aztan tartani a markodat. Senki nem fog Neked tobbet fizetni, hatha esetleg kap valami pluszt erte.
Előzmény: csogu (28353)
gallo Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28363
Beleolvastam a hallotaxi forumaba. Na pontosan a stilus miatt nem fioglalkozom vele
Előzmény: csogu (28355)
gallo Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28362
Nem is lenne semmi gond a tarifaemelessel, nyugaton is trend, hogy 1 km 1 EURba kerul. Epp csak itthon, a berviszonyok miatt sokan nem birjak kifizetni.
Meg egyszer mondom, nem kellett volna messzirol visszafuvarozni, be kellett volna adni, mikor arra jar.
Előzmény: csogu (28354)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28361
Na éppen ezért nem mesélek.. :DDDD
Előzmény: csogu (28360)
csogu Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28360
Utas-taxis kapcsolat olyan, mint a beteg-orvosé:-))) A bizalmon alapszik:-)
Előzmény: Fáradt Vándor (28359)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28359

Ez picit erős volt :)

 

Akkor inkább nem mesélem el, mit mesélt az egyik taxis haverom három hete a reptérre menet :)))

Előzmény: csogu (28358)
csogu Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28358
Én is ezen vigyorogtam, hogy ha ezen kritérium alapján szeretne céget váltani, hogy onnan rendel, ahol ingyen viszik vissza az autóban felejtett holmit, akkor lesz nagy meglepetés…na meg majd akkor, ha ezt bevezetik, hogy ingyen KELL visszavinni, mert nem lesz akkor ritka látvány, hogy a talált holmik csak úgy repülnek ki a taxi ablakán. Na persze magas színvonalon reptetve:-))))
Előzmény: Fáradt Vándor (28357)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28357

Hát akkor sok taxiscéget nem fogsz találni...

 

Csogu, ez nem reklám, ez közérdekű :)))

Előzmény: gallo (28346)
csogu Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28356
Figyu, miért nem azt említed meg, hogy milyen fair a taxis, hogy nem nyelte be a telefont, hanem visszaszolgáltatta?? Mert tudod voltam már olyan étteremben, ahol simán benyelték a telcsit..:-(
Igaz, előtte magas színvonalú szolgáltatást kaptam:-)))

Előzmény: gallo (28344)
csogu Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28355
Tomajer, itt már annyiszor kértek a moderátorok, hogy ne reklámozd a hallotaxi.hu oldalát, ahol a taxisok szidják az utasokat és mesélnek el sok olyan sztorit, amikor titkárnők a fuvardíjra más megoldást szeretnének találni, mint a jól bevált forint. Figyeld meg, az lesz a vége, hogy letiltanak…itt is:-DDD
Előzmény: tomajer (28347)
csogu Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28354
Ha lehetne kérni, akkor először a tarifát emeljük meg, mert az ingyenes kiállás, az ingyenes várakozás, az ingyenes stb... mellé nem fér bele, az ingyenes talált holmik visszafuvarozása:-))

Előzmény: gallo (28346)
csogu Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28353
A kedves kiemelt külföldi utas (mert nekünk mindig azok előtt kell megalázkodni, hiába na, a történelem ezt nevelte belénk) biztos azt is megszokta, hogy amikor a vonaton felejti a motyóját, akkor a vasutas hazafelé haladva beugrik hozzá és megköszöni, hogy tehetett érte valamit. Felháborító, hogy ezek a taxisok a munkaidejükből már arra sem hajlandóak, hogy grátisz visszavigyék a kedves (jaj és főleg külföldi utasnak) az elvesztett holmiját, vagyis ő fáradozzon más hanyagsága miatt.
Ezzel a magas színvonalú okfejtéseddel egyetértek, csak egy láncszem maradt ki a dologból. Akkor azt kell megfizetni, a magas színvonalú szolgáltatást, az meg nem 1120 forintnál kezdődik.
Előzmény: gallo (28351)
gallo Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28352

Én nem kérdeztem semmit, amire hivatalos választ várnék bárkitől. A Citytaxi vezetőségénekk egyébként sem felém kellene véleményt nyilvánítani az ügyben, hanem a kollgájuk felé. Ezt megtehetik berken belül. A dolgo publikus náluk, hisz a diszpécseren keresztül jeleztük az esetet. Ha ők úgy gondolják, hogy ez így rendben van, lelkük rajta.

Előzmény: tomajer (28347)
gallo Creative Commons License 2007.09.28 0 0 28351

Igen, gondoltam, hogy FáradtVándor álláspontját sokan osztjátok. Én felső szintű szolgáltatóiparban dolgozom és megtanultam, mi a szervíz, amit az utasnak, vendégnek, vevőnek nyújtani kell(ene). Szerintetek az utas a hülye, mert otthagyta. Szerintem meg nem hülye, hanem szórakozott, tévedett, netán be volt csiccsentve. Előfordul. Szerintem annak van fals elképzelése a szolgáltatóiparról, aki lehülyézi azt, akiből él. A magas színvonalú szolgáltatás az, hogy annak ellenére megteszek valamit az utasnak, vendégnek, vevőnek, ha nem én hibáztam, hanem ő. Amíg az a szemlélet, hogy az utas hülye, addig ne csodálkozzatok, ha nem megy a bolt. Panaszkodni lehet a magas költségekre, meg a kevés utasra. Esetleg meg kellene próbálni megtartani azt a kevés utast. Mondjuk azzal, hogy megpróbáltok többet adni, mint a másik.

 

Előzmény: tomajer (28347)
VEE Creative Commons License 2007.09.27 0 0 28349

Kösz, hogy végre reagált valaki, bár én inkább valamiféle taxis felügyeletre lennék inkább kiváncsi.

Előzmény: tomajer (28348)
tomajer Creative Commons License 2007.09.27 0 0 28348

Sajnos:-(

 

Persze, a Fogyasztóvédelmi Felügyeéetnél lehet kezdeni valamit, de hogy......:-(

Előzmény: VEE (28341)
tomajer Creative Commons License 2007.09.27 0 0 28347

Fáradt Vándornak, tökéletesen igaza van.

 

De ha gondolod, itt a City Taxi fóruma amit az elnök is olvas.

Írd le, kapsz "hivatalos" választ a kérdésre.

Előzmény: gallo (28346)
gallo Creative Commons License 2007.09.26 0 0 28346
Senki nem kötelezi rá. De a hozzáállása nem tisztességes. És még egyet nem vett figyelembe az illető. Ahová le kellett volna adni a telefont, az egy belvárosi nagyszálloda recepciója. Szerinted ha rajtunk múlik hányszor fogjuk hívni a Citytaxit ezután? Van elég taxis cég a városban. A taxi egy szolgáltatás. Meg kellene próbálni emelni a színvonalát. Ilyen hozzáállással épp a fordítottját teszi. 
Előzmény: Fáradt Vándor (28345)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2007.09.26 0 0 28345
Én meg továbbra is azt mondom: mivel nem a taxis hibája volt, hogy a telefon a kocsiban maradt, nem várható el, hogy ingyen furikázzon vele...
Előzmény: gallo (28344)
gallo Creative Commons License 2007.09.26 0 0 28344

A telefon ráér. A (külföldi) utas már  hazautazott. Ezt a taxis is tudta. Onnan, hogy megmondtuk a diszpécserének. Budapesten dolgozik és a kérés az volt, hogy valamikor hozza vissza. Utána a telefon postázásra kerül(ne). A taxis kerek-perec közölte, hogy csak akkor hozza vissza, ha fizetnek neki (fuvardíjat). Szerintem máskor először kérdezz inkább.

 

 

Előzmény: Fáradt Vándor (28343)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2007.09.25 0 0 28343

Más hülyesége miatt miért is kéne autózzon akár több tíz kilométert ingyér?

 

Egyébként a telefon általában nem "majd ráér" alapon szokott kelleni az utasnak, hanem azonnal.... abban viszont biztos vagyok, hogy ha majd "ráér" mikor arra jár, akkor nem fog érte pénzt kérni...

 

 

Előzmény: gallo (28342)
gallo Creative Commons License 2007.09.25 0 0 28342

Érdekes hozzáállás a Citytaxi egyik pilótájától. Pár napja egy külföldi utas a kocsijában felejtette a mobilját. A telefon előkerült, de a taxis közölte, hogy csak akkor szállítja vissza a belvárosi szállodába, ahol a vendég lakott, ha kifizetik a fuvardíjat. Vajon honnan? Kiskunfélegyházától fog számlázni esetleg? Biztosan rendszerint olyan fuvarjai vannak az illetőnek, amik még közelről sem érintik a hatalmas V. kerületet. Milyen furcsa is lenne, ha esetleg ingyen visszaadná, amikor úgyis errejár.

VEE Creative Commons License 2007.09.24 0 0 28341

Tisztlet Taxisok!

 

Íme egy eset, ami nem válik a szakma dicsőségére:

 

Ma 11.35-kor beparkoltam a Teleki téri piacon a Műárt elé, amikor látom, hogy szemben a piacnál egy taxi mögött áll egy huszonéves hölgy a nagy guruló kofferjével és a soförrel, aki fél méterről leköpte, majd beült az EAT 256-os kocsiba és mérgesen elviharzott.

 

Odamentem a lebénult lányhoz, hogy mi történt. Azt mondja, hogy a népligeti buszpályaudvarnál ült be a taxiba. A sofőr végig duzzogott, hogy miért ilyen rövid ez a fuvar. A hölgy többször megtette ezt az utat már, és mindig 850-100 forintot szokott fizetni.

 

A Teleki téren az óra 2600 forintot mutatott, ő ezt sokallta. Mondta a taxisnak, hogy ő bizony csak 2000-et ad. A taxis felháborodására mondta, hogy hívjanak rendőrt, de az inkább leköpte őt.

 

Felhívtam a rendőrséget, ahonnan a kerületi ügyeletre kapcsoltak. Azt mondták, hogy a sértett bemehet feljelentést tenni. Mondtam neki, hogy bediktálhat tanúnak, mert nagyon fel vagyok háborodva.

 

A nő a férjével visszament a Népligetbe és onnan felhívott, hogy a rendszámot megkérdezze. Mondtam, hogy ott biztos előbb-utóbb elő fog fordulni az a taxi, de nem érdemes vele eszmét cserélni, mert nem egy Grál lovag volt a sofőr, aki még egyéb galádságra is képes.

 

Nekem nem nagyon van jogom eljárni, pedig szívesen előadnám az ügyet valamilyen taxis szövetségben, de olyant sem a telefonkönyvben, sem a lap.hu taxis honlapgyűjteményben nem találtam.

butakszis Creative Commons License 2007.09.05 0 0 28340
Tegnap beszélgettem a droszton egy Taxi4-es kollégával a reptéri transzferárakról. Azt mondta, hogy náluk egy multicégnek 1900 ft a reptéri transzfer a Gyömrői útról. Ha ezt a Reptér1-re kell érteni, akkor rendben van, de ha 2-re, akkor (13 km = 123 ft-os kmdíj) gratulálok a taxinégyes fuvarszervező pékeknek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!